20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #765 på: 29. Juli 2010, 15:21 »
Hvordan kan det ha gått meg hus forbi når hans storspill på høyreback aldri har eksistert? hehe ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 29. Juli 2010, 16:39 »
Tja. Er ikke bare kø1 som har fått med seg at han hadde endel meget gode kamper på høyrebacken da vi ikke hadde andre å sette inn der. Meget angrepsvillig var han også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

rismyhr

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #767 på: 25. Aug. 2010, 14:52 »
Shock news today that Sky Sports is reporting that Newcastle United have placed local boy Steven Taylor on the transfer list.  :o :o

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #768 på: 25. Aug. 2010, 15:06 »
!
« Siste redigering: 25. Aug. 2010, 15:07 av InspectorC »

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #769 på: 25. Aug. 2010, 18:31 »
KA FA** e detta?!!!?!

kan ikje vara sant.........tilby han det han vil ha seie eg!!

han e local lad og ein av våre vår fremste spelar!!! eg vil ikje at han ska forlata skuta!!!

Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 25. Aug. 2010, 18:36 »
Kan dessverre ikke gå med på Taylors krav. Selv om han er local lad, og manges favoritt. Han skal bare ikke ha en så høy lønn. Klubben har gitt han et tilbud som virker veldig rimelig. Spesielt tatt i betraktning at han har vært skadet i evigheter nå, og tross alt ikke har vist seg som mer enn en middelmådig PL-spiller, de gangene han har vært skadefri. Han er en av våre beste spillere, men ikke så god at han skal kunne kreve hva søren han vil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #771 på: 25. Aug. 2010, 18:37 »
Ny oppdatering.

Steven Taylor var uviten om at han ble transferlistet, og er lei seg for at han måtte finne ut dette via "a third party". Han ønsker visstnok å fortsette kontraktsdiskusjoner med Newcastle, da han ønsker å bli.

STEVEN Taylor does not want to leave Newcastle United - according to a statement released by his agent Paul Stratford.

United have confirmed that defender Taylor has been placed on the transfer list. The former England Under-21 international has been unable to agree a new contract and is up for sale in the final five days of the transfer window.

Taylor had been in contract talks for several months before United went down the route of making him available.

But a statement released by the agency that represent Taylor, Triple S read: "Figures released to media today by Newcastle United do not accurately reflect the position of Steven and his agent.

"However, both are happy to continue negotiations over a new and extended contract at Newcastle United.

"Steven's disappointed to learn he was placed on the transfer list through a third party.

"He has always given 100 per cent at Newcastle United, and will continue to do so given the opportunity."
« Siste redigering: 25. Aug. 2010, 18:40 av 17Parker »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #772 på: 25. Aug. 2010, 18:53 »
Det er jo utruleg dårleg gjort av leiinga, og ikkje informera han. Synst me bør greie få til ein avtale. S.Taylor er meir enn god nok for oss!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #773 på: 25. Aug. 2010, 18:55 »
Puhhh....den nyheten trengte jeg...

La oss håpe di kan finne en løsning på dette!

lite løsningsorienterte når de bare setter han på translista uten å informere ham!!

stay steven.....stay!!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 25. Aug. 2010, 19:00 »
så spørs det hvor mye av det Taylor sier nå som er sant.

Med disse kommentarene vil han komme bedre ut av denne situasjonen, og ikke virke som en grisk overbetalt spiller.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #775 på: 25. Aug. 2010, 19:01 »
Sier jo litt om klubben det. Bare transferlister han uten uten at han selv vet det.
Hvis det er sånn det er da.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 25. Aug. 2010, 19:06 »
Nå må man også huske på at et statment fra agenten sin side ikke akkurat prøver å sette klubben i et godt lys da! Skal jo helst få frem at Taylor er så uskyldig som få.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #777 på: 25. Aug. 2010, 19:16 »
Lest andre steder at han selv ikke vil forlate klubben og at han er villig til å forandle. Agenten hans er kjent for å være løs i kjeften.

Klubben kan ikke la han dra fra klubben, han er lokal og gir alt for klubben.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #778 på: 25. Aug. 2010, 19:18 »
Tipper han ikke hadde regnet med å faktisk bli transferlistet, og at det er derfor agenten sier at han ikke fikk vite om det og at han er villig til å forhandle videre.

Dersom det stemmer at han krever 60k i uka kan han bare dra for min del. Synes egentlig at 40k og er litt mye, men hvis det han ligger rundt det på den nåværende kontrakten burde han ikke gå ned i lønn.

Pr. dags dato vil jeg si at han er fjerdevalg på midtstopper bak Colo, Williamson og Campbell. Selvfølgelig kan det endre seg, men jeg synes han har stagnert en del i det siste og han har jo vært en del skadet. Han ble liksom aldri den spilleren vi hadde håpet på, men så har det jo vært nokså store forventinger til han også. Var jo noen som var sikre på at han kom til å bli den nye John Terry  :P Men kanskje han hadde hatt godt av et klubbskifte utviklingsmessig?

Håper han tar til fornuft og skriver under på en kontrakt han fortjener, så har vi en ok spiller med hjerte for klubben og slipper å tenke på og hente inn en midtstopper til  :)
« Siste redigering: 25. Aug. 2010, 19:30 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 25. Aug. 2010, 19:25 »
Jeg tipper de har sagt det indirekte.

" Hvis vi ikke blir enige om en ny kontrakt må vi selge deg, for vi vil ikke la deg gå gratis"
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/