20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 226024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #780 på: 25. Aug. 2010, 20:43 »
Jeg vil ikke vekk my ass, det er jo det konsekvensen er av at han krever ufattelige 60 000. Han må jo skjønne at klubben ikke vil la ham gå gratis.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 25. Aug. 2010, 21:17 »
"Taylor skal ifølge ryktene ha krevd nærmere 600.000 kroner i uka, mens Newcastles tilbud lå omkring 400.000 kroner."

Tviler på at han få mer enn 400.000 i en annen klubb.. Lykke til, Taylor!

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #782 på: 25. Aug. 2010, 22:30 »
helvette!!! e d fortsatt håp for han blir?? gi ham 500k da! han e verdt det! kan ikkje miste han, det er dødssynd!!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #783 på: 25. Aug. 2010, 22:41 »
There's no I in team.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #784 på: 25. Aug. 2010, 22:53 »
hvor mye får han på dagens kontrakt`?
« Siste redigering: 25. Aug. 2010, 22:58 av Matsaran »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #785 på: 25. Aug. 2010, 23:00 »
Ligger den ikke på 25-30k i uka?
Tror det er rundt der :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #786 på: 25. Aug. 2010, 23:04 »
Dette er jo egentlig ganske enkelt. Enten så godtar Taylor 40 000 i uka, eller så må vi selge han nå før transfervinduet stenger.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #787 på: 25. Aug. 2010, 23:13 »
Ja. Såre enkelt.
Vi skal hvertfall ikke betale noe mer enn 45k.
Spekuleres også i om han ikke vil godta et lønnskutt hvis vi rykker ned. Slik ALLE klubben bortsett fra oss og Chelsea hadde på det tidspunktet vi rykket ned..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #788 på: 25. Aug. 2010, 23:45 »
Tror Tayls må få seg bedre agent enn kriminelle Stratford, jeg gitt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 25. Aug. 2010, 23:48 »
Rune Hauge er en tanke kriminell han også, men det smarteste en norsk spiller gjør, er å få han som agent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 26. Aug. 2010, 08:17 »
Fornuftige kommentarer hentet fra Teamtalk:

"chylout (Newcastle United): He's a good player but rushes into a tackle a bit too quickly and is occasionnally error prone. Tamas Kadar looks like a better young prospect anyway and we have Colocini, Williamson and Campbell so might as well try to cash in on him now if we're being held to ransom. Shame but glad the club are taking a strong stance"

"malraff (Newcastle United): far better? am i missing something? fair enough we dont have much to shout about in defence but he runs around like a headless chicken at times - has potential yea but sometimes you have to deliver on that as well"

Er vel det jeg har sagt om Taylor hele tiden :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 26. Aug. 2010, 12:14 »
Herlig kommentar

"Got caught out Stevie...remember when you Dad who was your first agent tried this stunt and got you clobbered...40,000 a week? you dont think that's enough in these economic times? Youre injured far too often, caught out position even more times than I care to remember, and buddy you got caught out big time now....youre not needed in the 'feel good camp...so travel on and see just who will pay you over 40,000 pounds a week you selfish twit"

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #792 på: 26. Aug. 2010, 15:30 »
Hvis det stemmer at Taylor har og de rundt han har bedt om en lønnsøkning på 10% så synes jeg ikke at det er så urimelig. Får litt flashback fra det med Milner når han dro jeg nå. Taylor vil bli, men klubben blir ikke enig om en ny kontakt. Blir så irritert hvis vi mister Taylor pga dette. Gi mannen en ny kontrakt! Vi trenger han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 26. Aug. 2010, 17:17 »
10% høres kanskje ikke så ille ut, men det kommer an på hva han har fra før, og hvor langt klubben føler de kan strekke seg. Men hvis de tallene som har blitt spekulert om i media, på nærmere £60 000, så er han en grisk liten fjott, som godt kan finne seg en ny klubb.

Jeg vil veldig gjerne ha Taylor i laget, og jeg vil veldig gjerne at denne saken blir løst. Men basert på det som har kommet frem i media, holder jeg foreløpig med klubben.

Steven Taylor er en god spiller, men SÅ god er han ikke. Men så kort tid før overgangsvinduet stenger kan det bli veldig vanskelig å finne en adekvat erstatter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #794 på: 26. Aug. 2010, 22:14 »
Hvis han vil ha noe mer enn 400k i uka, så ryk å reis >:(