20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #750 på: 25. Juli 2010, 12:24 »
Ingen krise. Jeg tror Williamson vil gjøre det bedre enn Tayls uansett..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 25. Juli 2010, 12:33 »
Jo, det er krise, for med en skade på Williamson eller Coloccini nå, så er vi fucked.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 25. Juli 2010, 12:37 »
Hmm..Du har kanskje et poeng der....ops.... :) Dekningen blir selvsagt dårligere som du påpeker. Men jeg tror ikke forsvaret i seg selv blir ikke dårligere fordi Williamson spiller i stedet for Tayls..Fordelen med å bruke williamson er jo at han kommer til å vinne mye på hodet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 25. Juli 2010, 12:40 »
Jepp, enig i det. Men Coloccini er fortsatt et meget storty spørsmålstegn i PL selv om han hadde en god sesong i fjor. I tillegg har Williamson null erfaring fra dette nivået, så vi går inn i sesongen med et ganske så usikkert forsvar egentlig.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #754 på: 25. Juli 2010, 15:45 »
Vi har jo Kadar som backup da, han kommer vel snart tilbake.
Men hvis det kommer en skade eller suspensjon nå, da sliter vi maks. Tror ikke vi bør satse på Tavernier som midtstopper på Old Trafford for å si det slik :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 25. Juli 2010, 15:54 »
Taylor er vår eneste stopper som har bevist noe i PL - så det er selvfølgelig litt skremmende.
nufc.com spekulerer i at Sol Campbell etter ukas nyheter kan være aktuell igjen for 5er-trøya vår. Jeg sier så definitivt ikke nei til Sol Campbell i opprykkssesongen vår - tror han kunne vært helt genial å ha. Selvfølgelig må han godta en moderat lønn - men han sa seg jo veldig villig til å signere for oss for omtrentlig akkurat et år siden - så det bør jo bety at han fortsatt kan være villig til å godta fornuftige betingelser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #756 på: 25. Juli 2010, 17:59 »
Heilt klart for Sol Campbell mtp tanke på skaden til Steven Taylor. Han har stor rutine, og viste i fjor hos Arsenal at han enda held nivå.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 29. Juli 2010, 10:13 »
Tayls ute i 3 mnd. Nesten flaks i uflaksen. Campell er en vanvittig god midtstopper, mens Tayls har til gode å bevise noe som helst ennå. Det samme kan egentlig sies om Colo og Williamson. Tror ikke vi ville ha hentet inn Campell hvis det ikke var for Tayls skade. Campell blir garantert en nøkkelspiller kommende sesong.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 29. Juli 2010, 11:24 »
Taylor ville spilt på høyrebacken slik situasjonen er nå, selvsagt ikke ideelt..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #759 på: 29. Juli 2010, 11:42 »
Et forsvar bestående av:

Høyreback: Simpson og R. Taylor

Venstreback: Jose Enrique og Perch (kan vel spille alle 3 plassene)

Stoppere: S. Taylor, Coloccini, Williamson, Kadar og Sol CAMPBELL :)

Eneste plassen jeg er litt skeptisk til er venstrebacken. Houghton har vel prøvd å få inn Van Anholt igjen, og det hadde vært helt supergunstig. Da blir Enrique presset til å spille på sitt beste for å beholde plassen.

Taylor har vist han kan i PL.

Collocini og Williamson tror jeg er veldig revangelysten til å bevise at de holder dette nivået og er i sin beste alder til det.

Kadar har jeg stor tro på, og håper han får en del innhopp i PL og Cupkamper.

Og Sol Campbell :)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 29. Juli 2010, 11:43 »
Jeg tror ikke Taylor ville spilt høyreback nå. Jeg tipper Hughton kommer til å satse full på Perch på backen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 29. Juli 2010, 12:59 »
Jeg tror ikke Taylor ville spilt høyreback nå. Jeg tipper Hughton kommer til å satse full på Perch på backen.

Det tror også jeg..Poteter blir som oftest ikke så gode, så Perch bør spesialiseres, asap.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 29. Juli 2010, 14:40 »
Hva har Perch bevist? Jeg har knapt sett han, og er usikker på om han er god nok til å gå rett inn på laget.. Taylor har i det minste bevist at han er en grei back i PL og ville vært et sikkert kort i PL starten. Håper virkelig Perch tar nivået, for nå får han sannsynligvis starte mot Manchester Utd...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 29. Juli 2010, 15:06 »
Jeg mener Taylor ikke har bevist noe som helst, ennå Han har aldri storspilt. Har en tendens til å bli litt heit i toppen i avgjørende situasjoner, ramler og plasserer seg feil. Pga at både Simpson og Taylor nå er ute får Perch muligheten, hvilket er glimrende. Verken Tayls eller Simpson har spilt nevneverdig bra på den plassen. Jeg håper Perch tar utfordringen og leverer varene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 29. Juli 2010, 15:16 »
Taylor har enkeltkamper på høyrebacken hvor han har levert veldig bra, men har aldri spilt der over en lengre periode, så det er mulig det har gått deg hus forbi. Likevel er jeg enig i at han har visse svakheter osv. Uansett må vi bare krysse fingrene for at Perch har det som skal til.