20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #555 på: 08. Aug. 2009, 00:35 »
Han sier uten tvil mye riktig, men noe som gjør meg litt redd er hans svar på: What about your own future - last season you said 'If we stay up or go down I'm staying'. Is that a statement you stand by?

I think you've got to take up that mentality. As a group of players we've said we're here to stay. I've got two-years left on my contract and if a club comes in for me then it's a different scenario. You never what the future holds. As players you say 'I want to stay' but sometimes people get sold. You've just got to get on with it. I give 100 per cent every game I play regardless of what's going on. It's as simple as that.

Martin O'Neill var på Riverside idag får å se etter en midtstopper. Kilgallon og Wheater var begge gode. Og at begge er britiske og unge gjør nok at O'Neill liker det ekstra godt. Men O'Neill er nok også klar over at Englands U21-kaptein befinner seg i Newcastle som tydligvis lytter til bud nå. Og akkurat nå så må jo Villa virke noe attraktivt også for Taylor. Forhåpentligvis gjør det at Taylor ikke har spilt jevnt godt i PL at han holder sge unna. 

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #556 på: 08. Aug. 2009, 14:07 »
Håper dette gjør at Mike Ashley gjør noe fornuftig fremover og at det ikke slår tilbake negativt mot Taylor.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #557 på: 08. Aug. 2009, 14:33 »
Tøft og riktig av Taylor å gå ut på denne måten. Få opp augene Ashley!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #558 på: 08. Aug. 2009, 14:50 »
Tøft og riktig av Taylor å gå ut på denne måten. Få opp augene Ashley!

Bra sagt, men utrolig dårlig timing.. Man sier ikke sånt før en kamp, og iallefall ikke første kampen i sesong..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 08. Aug. 2009, 22:00 »
Hvorfor ikke? Laget står jo samlet uansett - at feiten får høre det har han godt av.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #560 på: 09. Aug. 2009, 12:44 »

Nummer 12 er kansje et keepernummer for mange. Men om noen husker tilbake til EM i Vest-Tyskland i 1988 da Nederland vant spilte datidens kansje heteste spiss med akkurat det nummeret. Marco van Basten er spilleren jeg vil frem til og som også scoret det uforglemlige målet mot Sovjet i samme turnering.
Men det er vel ikke så mange bortsett fra han som kan bli husket for dette nummeret. Kansje Tottenham sin gamle supersub Paul Walsh.
Marco Van Basten er vel først og fremst husket for at han scoret det fantastiske målet, men jeg tror det er svært få som husker at han spilte med nr. 12 på ryggen. For både før og senere var det nummer 9 som gjaldt for Van Basten. Han hadde nummer 9 i Ajax og nr. 9 i Milan. Han hadde nr. 9 også for landslaget. Men akkurat i EM 88 hadde han nr. 12. Mer en tilfeldighet, enn noe annet. Så den argumentasjonen vil jeg ikke godkjenne.

Jeg ser ikke noe problem med tidspunktet for Taylors utskjelling av de høye herrer. Han kritiserer ikke lagkameratene, eller treneren. Han kritiserer de dresskledde herrer på styrerommet, som ikke forteller noe til noen. Og jeg synes egentlig dette var et like bra tidspunkt som noe annet. Om ikke bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #561 på: 13. Aug. 2009, 14:43 »
Taylor er en spiller jeg respekterer og det er bra han sier hva han mener om det som skjer i klubben og som de fleste er helt enige i.
Per dags dato er det fullt sirkus i klubben og det meste av det skyldes en mann og det er Ashley.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #562 på: 13. Aug. 2009, 22:07 »
S. Taylor til Everton for £6mill???

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #563 på: 13. Aug. 2009, 22:08 »
Hvor kom den ifra?
Linken altså.
Jeg graver meg dypt ned å blir skikkelig skuffet vist det hadde skjedd.
« Siste redigering: 13. Aug. 2009, 22:12 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #564 på: 13. Aug. 2009, 22:36 »
Det er kun en bruker på NO som har kommet med dette. Lite troverdig med andre ord.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #565 på: 13. Aug. 2009, 22:43 »
Det er kun en bruker på NO som har kommet med dette. Lite troverdig med andre ord.
Ja, regnet med det faktisk. Men takker 8)

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #566 på: 14. Aug. 2009, 00:36 »
Ser faktisk på rykter som kommer fra personer på NO som mer troverdige en en artikkel fra Daily Mail eller The Sun. Disse gutta på NO har svært ofte hatt rett før, å vært tidligere ute med ting enn media.

Men over til topic, har selv hatt 27 S. Taylor bakpå drakten i 2 mnd nå. Tok han bakpå fordi jeg nesten visste han ville bli hos oss. Engang geordie, alltid geordie (jada vet han er opprinnelig fra london). Men aldri i mine villeste fantasier hadde jeg sett for meg at denne farsen med Ashley skulle gå så langt. Taylor har sin fulle rett til å tenke "Nei, fy faen dette gidder jeg ikke". Helt forståelig.

Men for oss supportere, er vel dette en av de værste spillerne vi kunne miste. En av de som faktisk bryr seg. Er vel kanskje ikke topp klasse, men spiller med hjertet og gir ALT. En vi kunne bygget ett lag rundt, men så er det bare i mine drømmer at Shearer sitter ved roret. I virkeligheten er altså laangt unna..

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #567 på: 14. Aug. 2009, 08:55 »
Just been mentioned in the newspaper report on SSN.

£8M.

EDIT:
Nå melder også Telegraph det:
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/championship/newcastleunited/6024208/Newcastles-talks-with-David-OLeary-break-down.html

Nederst i artikkelen.
« Siste redigering: 14. Aug. 2009, 09:02 av MaKo »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #568 på: 14. Aug. 2009, 09:38 »
Ja, jeg leser dette med en klump av frusterasjon i kroppen.
Det var da en utrolig høy sum synes jeg, å vist det er noe i det kommer Fat Mike til å akseptere med engang.
Da ligger det å hviler på Taylor selv?
Hva vil han gjøre tro. Hoppe på toget som alle andre, å bare komme seg vekk.
Eller som klubben i hans hjerte si nei takk, for å prøve å være med å spille oss opp igjen?
Kansje han er dritt lei av Ashley å sier nei grunnet, han vil ikke at Ashley skal få mere penger.
Hva tror dere kommer til å skje?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #569 på: 14. Aug. 2009, 10:25 »
Begynner og frykte at Steven Taylor forlater oss. Summen er såpass høg at Ashley vil akseptere trur eg. Taylor har jo ytra sin frustrasjon over leiinga, og at det ikkje var ein umoglegheit at han reiser. Dette ser skummelt ut!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!