20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 227638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #450 på: 01. Feb. 2009, 18:34 »
Han imponerar meg offensivt, men er altfor rufsete bakover. Å kor eg savna Habib Beye.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 01. Feb. 2009, 18:41 »
Jeg mener fremdeles Taylor er best som stopper. Men det var morsomt å se ham på backen i dag. Han har alltid vært en offensiv spillertype, og bør spille sammen med en rolig, behersket type, som mer enn gjerne står igjen som sikring.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 01. Feb. 2009, 18:47 »
Syns det er vannvittig kult å se Tayls på backen som han spiller i dag ja!
Han har en enorm vilje og knuser på hele veien! Syns heller ikke han var så forferdelig bakover i dag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 01. Feb. 2009, 18:59 »
Taylor var bra i dag. Hans to beste kamper denne sesongen har vært som høyreback; dagens kamp og Everton borte jeg tenker på.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 22. Feb. 2009, 22:19 »
Taylor imponerer mer og mer på høyrebacken! Han er overraskende nok god offensiv, med en blanding av slepen teknikk og stor styrke er grei å ha med i angrep. Kanskje det er høyrebacken Taylor bør bli brukt på i fremtiden, større sjanse for å komme på landslaget også ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 22. Feb. 2009, 22:28 »
Taylor var solid i dag, med unntak av en litt farlig pasning bakover gjorde han ingen store feil som eg la merke til. Dagens kamp var etter mi meining den første kampen sidan Beye vart skada forsvaret har fungert.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 22. Feb. 2009, 23:05 »
Roan litt no, Beye er vår nest beste forsvarsspelar soleklart, og Taylor skal virkelg prestere stabilt til Beye er frisk for å ta den plassen. Var heller ikkje vår bestemann i dag, men var bra til han å være, en 6er på børsen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 22. Feb. 2009, 23:09 »
Taylor er langt bedre på høyreback enn som stopper. Hadde et par farlige tilbakespill og manglet litt med pasningene i dag.. Men en god innsats!!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 22. Feb. 2009, 23:20 »
Med tillit må det gå ann for Taylor å danke ut Wes Brown, Gary Neville på landslaget ;D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 23. Feb. 2009, 02:47 »
Syns han blir bedre og bedre som back, jeg! Han er faktisk god offensivt - herlig driv og vilje. Syns faktisk han denne sesongen har fremstått bedre fremover enn hva Beye har gjort.
Men Beye er uansett vår beste forsvarsspiller - så det skal bli hardt for Tayls å holde han ute av laget!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #460 på: 23. Feb. 2009, 10:07 »
Vel, vel, hadde visst rett! Uansett, han er bedre defensivt på backen, men Beye er langt bedre. Han er veldig ivrig til å angripe, MEN han er ikkje like flink å crosse som Beye.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 23. Feb. 2009, 17:46 »
Det er han enda ikke, men det er ikke umulig å forbedre. Digger uansett hans vilje til å knuse på fremover. Gjør det hele kampen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 23. Feb. 2009, 20:54 »
Snedig hvordan Taylor har utviklet seg fra å være en horribel back, til å bli en fullt ut brukbar backreserve.
Jeg mener fremdeles Taylor er klart bedre som stopper. Det er der han har potensiale til å bli veldig god. På høyrebacken kan han kun bli halvgod. Men en brukbar backreserve er han, og det er kjekt å ha. I øyeblikket er han tredjevalg på stopperplass, men håper han kan utvikle seg til å bli et klart førstevalg. Potensialet er der. Det gjelder bare å få det ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 23. Feb. 2009, 21:50 »
syns tayls har imponert på backplass
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #464 på: 24. Feb. 2009, 20:59 »
Colo da?

Syntes vi begynner å få frem tre brukbare/gode midtstoppere nå, men samtidig føler jeg ofte at jeg blir redd når vi ligger i forsvar. Colo, Taylor og Bassong syntes jeg har gjort det bra, men de har alle tre småfeil som resulterer i mål eller store målsjanser....