20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223968 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #405 på: 25. Sep. 2008, 00:04 »
Tar ikkje ka geordiene meiner så veldig seriøst, synes dei har temmlig rare meininger til tider. Om Taylor er så skrekkelig dårlig er det rart LFC snuser på han dei har jo mange bra forsvarspillere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 25. Sep. 2008, 00:06 »
Tar ikkje ka geordiene meiner så veldig seriøst, synes dei har temmlig rare meininger til tider. Om Taylor er så skrekkelig dårlig er det rart LFC snuser på han dei har jo mange bra forsvarspillere.

I følge The Sun så gjør det kanskje det. Men det er klart, som 4 valg på en stopperplass i Liverpool er han god nok. Men for å starte hver eneste kamp er han ikke nærheten engang. Han er som jeg sa Bramble in disguise. Gjør altfor mange elementære feil, som nesten hver gang resulterer i mål eller stor sjanse i ræva. Mens andre ganger spiller han som en gud, som han har gjort mange ganger.

Edit:
Men for all del, jeg liker Taylor som type. Han blør for drakta, selvom det skal ha lite å si for om han skal få spille eller ikke. Og han har et stort potensiale, desverre er han ikke moden for oppgaven som fast stopper i Newcastle enda. Forhåpentligvis, med dyktige trenere og stabilitet rundt seg kan han bli så godt som han kan bli.
« Siste redigering: 25. Sep. 2008, 00:18 av Lars Thomas Nistad »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 25. Sep. 2008, 00:17 »
Ok ka synes du om Colo da?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 25. Sep. 2008, 00:19 »
Colo har bevisst de siste 8 årene at han er en stoppere av høyeste rang. Og han har vært grei nok de siste matchene.. Det var han som burde ha markert paven på det første målet. Langt bedre enn Taylor så klart, men fortsatt bør han ha mer å gå på.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 25. Sep. 2008, 00:23 »
Meinte så lanmgt i sesongen. Taylor har vert minst like god som Colo meiner nå eg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 25. Sep. 2008, 00:25 »
Ingen av de har vært så gode som vi bør forvente, det kan jeg være enig i. Mye av grunnen er nok alt oppstyret rundt klubben, det får så være, Forskjellen er bare at de feilene som Taylor gjør resulterer oftere i baklengsmål enn de Colo gjør, og det er jo først og fremst de feilene vi må luke bort. Vi burde hatt en klassestopper til Colo - Ny, med Taylor i bakhånd ville vært den beste løsningen for alle, inkl Taylor selv.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 25. Sep. 2008, 00:35 »
Taylor var sjef heilt til bråket starta! etter det har han spela dårlig som resten av laget men og dømme han som ein elendig speler av den grunn blir feil. Taylor er jo også nufc fan så kansje han er meir prega enn resten ;O

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 25. Sep. 2008, 00:40 »
Det er som jeg sa tidligere, det her er ikke noe resultat av 3 dårlige kamper. Det her er et resultat av slike feil gjennom flere sesonger. Tidligere har han kunne gjemme seg bak unnskyldningen om å være ung og urutinert, men det kan han ikke så lenge til. Dersom han ikke luker vekk de feilene vil han ende som mange andre før han, annenrangsstopper som hadde masse potensiale som ung.

Og ja, resten av laget har vært dårlige, resten av forsvaret har vært dårlige også. Men de gjør fortsatt ikke like mange vitale tabber som Taylor, det er der forskjellen ligger. Håper for hans og Newcastle sin del at han klarer det Bramble aldri klarte, å luke vekk de få sekundene i en kamp der man tenker feil. Hvis han klarer det så vil han bli en svært god stopper for Newcastle.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #413 på: 25. Sep. 2008, 09:02 »
Det er som jeg sa tidligere, det her er ikke noe resultat av 3 dårlige kamper. Det her er et resultat av slike feil gjennom flere sesonger. Tidligere har han kunne gjemme seg bak unnskyldningen om å være ung og urutinert, men det kan han ikke så lenge til. Dersom han ikke luker vekk de feilene vil han ende som mange andre før han, annenrangsstopper som hadde masse potensiale som ung.

Og ja, resten av laget har vært dårlige, resten av forsvaret har vært dårlige også. Men de gjør fortsatt ikke like mange vitale tabber som Taylor, det er der forskjellen ligger. Håper for hans og Newcastle sin del at han klarer det Bramble aldri klarte, å luke vekk de få sekundene i en kamp der man tenker feil. Hvis han klarer det så vil han bli en svært god stopper for Newcastle.

Helt enig med Lars Thomas her. Steven Taylor er en god stopper, det er vi alle enige om. Men plutselig kan han gjøre en kjempefeil, som ofte fører til store sjanser/mål. Slik har han vært siden han debuterte for NUFC. Han gjør for mange småfeil/"juniorfeil".... Og denne oppfatningen har jeg hatt hele veien, og ikke bare etter denne kampen mot Spurs.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 25. Sep. 2008, 09:36 »
Gi laget tid under ein ny manager, minst 2 år. Då kan vi snakkast om Taylor er god nok eller ikkje...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #415 på: 25. Sep. 2008, 10:33 »
Taylor er helt klart ikke noe World Class, men en sammenligning med Bramble er jo bare tull.   
Taylor er flere klasser over Bramble.
At han har hatt sin del av tabber opp gjennom årene er det ingen tvil om, men hvis man ser på hvilke forsvar han har vært en del av, så er nok det en del av forklaringen.
Taylor er ikke den forsvarskjempen som holder ett forsvar oppe, men han er en dyktig spiller, og hvis han får tid til å spille seg inn i ett forsvar sammen med gode spillere tror jeg Taylor kan bli en meget god spiller.
Håper Colo kan stå ennu mere fram, og vise seg som den sjefen i forsvaret jeg håper han skal bli for oss, da vil også Taylor bli dratt med og heve seg betraktelig.

Beye-Taylor-Colo- ny VB  ,  burde helt klart kunne bli en solid forsvarsrekke !
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 25. Sep. 2008, 10:37 »
Taylor er helt klart ikke noe World Class, men en sammenligning med Bramble er jo bare tull.   

Alle sier dette, men ingen gir noe grunn til hvorfor?

Begge er middelsraske, sterke i kroppen, har kun et godt bein, gode på hode. Begge har vært englands u21 spillere, og begge sliter med konsentrasjonssvikt. Så hva er det som gjør Taylor til en klassespiller kontra Bramble?!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #417 på: 25. Sep. 2008, 11:01 »

Begge er middelsraske, sterke i kroppen, har kun et godt bein, gode på hode. Begge har vært englands u21 spillere, og begge sliter med konsentrasjonssvikt. Så hva er det som gjør Taylor til en klassespiller kontra Bramble?!

For det første er tabbekvoten til Bramble adskillig høyere enn Taylors, enn så lenge ihvertfall.
Og toppnivået til Taylor er også adskillig høyere enn Brambles, selv om Bramble også har glimtet til med fantastiske kamper en gang iblandt.  Noe også Ameobi har gjort en gang iblandt.
Selvfølgelig lett å være ekstra kritisk til Bramle grunnet hans gjennomførte klumsete væsen!   Men må si jeg har sittet med hjerte i halsen når Bramble har vært i pressete situasjoner adskillig flere ganger enn hva jeg har med Taylor.

sunt pueri pueri puerilia tractant

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 25. Sep. 2008, 11:04 »
Hadde vi hatt Woody, hadde vi sett Tayls på sitt beste. Eller Campbell for den saks skyld.

Er ikke lett å spille i en senegalesisk forsvarsrekke, heller (sikter til i fjor), og i år har Colo, uten et jævla engelsk ord i ordboka, kommet inn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 25. Sep. 2008, 11:08 »

For det første er tabbekvoten til Bramble adskillig høyere enn Taylors, enn så lenge ihvertfall.
Og toppnivået til Taylor er også adskillig høyere enn Brambles, selv om Bramble også har glimtet til med fantastiske kamper en gang iblandt.  Noe også Ameobi har gjort en gang iblandt.
Selvfølgelig lett å være ekstra kritisk til Bramle grunnet hans gjennomførte klumsete væsen!   Men må si jeg har sittet med hjerte i halsen når Bramble har vært i pressete situasjoner adskillig flere ganger enn hva jeg har med Taylor.

Tabbekvoten er nok noe større, det har nok litt sammenheng med at Bramble har spilt en del flere hele kamper enn Taylor i sin Newcastle karriere, uten at kan si jeg vet hvor mange. Men jeg må faktisk si meg uenig i at toppnivået til Taylor er høyere enn Brambe sitt, når Bramble har en god kamp så er han faenima i verdensklasse, det er det som er så sykt!

Jeg sier ikke at Bramble er BEDRE enn Taylor, men de er altfor like etter min smak! Taylor har færre tabber, og jeg føler meg tryggere med han bak enn Bramble. Men det er noe som skurrer...