20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223932 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #345 på: 04. Aug. 2008, 21:41 »
Jeg må faktisk si meg enig i den siste setningen din der Benson.
Er en fordel å holde seg realistisk, og vi taper mot Manchester United.
Og Taylor er det største talentet i klubben. Geordie eller ikke.
MEN, han skal ikke ha klippekort. Spiller han seg ut av laget (noe som burde ta mer enn en kamp), så bør han kjempe for å spille seg inn igjen. Slik er det, og det skjerper utviklingen.
Han må få sine sjanser, og det er det helt og holdent opp til han selv om han tar vare på dem eller ikke.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 04. Aug. 2008, 22:03 »
For all del, inntil det motsatte er bevist, så skal Faye og Taylor være vårt stopperpar på Old Trafford.
Taylor må selvfølgelig spille seg ut av laget, før han kan benkes. Men jeg håper at Coloccini er i stand til å spille seg inn på laget relativt kjapt, og at vi har muligheten til å hvile Taylor eller Faye innimellom, uten at vi blir neveverdig dårligere av den grunn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 04. Aug. 2008, 22:50 »
Om Colo ikke kommer inn før dei siste seriekampene, så vil eg uansett ha han på laget mot United!vi driver ikke veldedighet. Vi trenger ikke en dårlig Taylor kanp for å sette han ut av laget. Det blir rett og slett barnslig, for alle vet at Colo blir kjøpt for å satses på!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 05. Aug. 2008, 01:26 »
Tayls skal vel uansett satses på, og det er vel heller ingen garantier for at Colo takler PL.
Tayls gjør stadig fremskritt spør du meg, men mannen trenger da stabilitet rundt seg, og trygge spillere å utvikle seg sammen med. Han har jo i alt for ung alder tidvis måtte vært forsvarssjefen vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #349 på: 05. Aug. 2008, 13:41 »
faye er skada så det blir nok uansett ikkje han, veit at bassong er bare backup materiale, men det som han har vist i treningskamper er et masse høgare nivå enn dei andre midtstopperane som har spillt til no (edgar, taylor, cacapa, tozer)
- carry on!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #350 på: 05. Aug. 2008, 14:09 »
Blir spennende og  følge Taylor denna sessongen.Å se hvilken rettning han har tatt men jeg mener Colo og Taylor burde starte så får vi se utviklinga videre åssen de to funker i sammen.Men skulle Colo komme så burde han være selskreven på første elvern med mindre han driter seg gigantisk ut...flott å vite at Tylor har signert en ny kontrakt selvom den er kort men viktig uansett!

Anthony

• Gjest
« Svar #351 på: 25. Aug. 2008, 09:27 »
Blir spennende og  følge Taylor denna sessongen.Å se hvilken rettning han har tatt men jeg mener Colo og Taylor burde starte så får vi se utviklinga videre åssen de to funker i sammen.Men skulle Colo komme så burde han være selskreven på første elvern med mindre han driter seg gigantisk ut...flott å vite at Tylor har signert en ny kontrakt selvom den er kort men viktig uansett!

Bassong kommer til å bli en større hit en colo er nå, over tid asså. Taylor er noe av det edleste som kommer ifra Tyne i øyeblikket for NUFC, evt. pga. potensialet...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 25. Aug. 2008, 17:43 »
Bassong kommer til å bli en større hit en colo er nå, over tid asså. Taylor er noe av det edleste som kommer ifra Tyne i øyeblikket for NUFC, evt. pga. potensialet...
Hvordan får du til å skrive det? Har du noe som helst grunnlag for å skrive noe sånt?

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #353 på: 25. Aug. 2008, 17:57 »
Hvordan får du til å skrive det? Har du noe som helst grunnlag for å skrive noe sånt?

Det er jeg meget spent på å høre også. De fleste Metz-tilhengerne var glad da Bassong gikk, så jeg er litt skeptisk. Samtidig har han fysikk som tilsier at han kan lykkes i PL, så det blir spennende å se.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #354 på: 26. Aug. 2008, 06:51 »

Akuratt det er bare spekulativt det du sier der.Jeg skal ikke si at det ikke vill skje men jeg føler meg veldig sikker på at Colo vill bli den etterlengta "bautan" i forsvaret vi har leita så lenge etter.Taylor er fortsatt ung og vill forhåpentligvis utvikle seg i riktig rettning.Jeg vet for lite om Bassong til å kunne uttale meg om hans kvaliteter men jeg tviler sterkt han vill bli en større hit enn Colo.Men skulle han slå ann så er ikke noe bedre enn det:-).

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Steven Taylor
« Svar #355 på: 03. Sep. 2008, 16:48 »
Jeg har ikke sansen for Taylor. Synes han lager for mange straffer og får for mange røde kort spess. pga. hands. Synes heller ikke at han presterer noe særlig. Kanskje han passer bedre som keeper? ;)

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #356 på: 03. Sep. 2008, 16:51 »
Jeg har ikke sansen for Taylor. Synes han lager for mange straffer og får for mange røde kort spess. pga. hands. Synes heller ikke at han presterer noe særlig. Kanskje han passer bedre som keeper? ;)

Litt av et innlegg å starte med. Stanker s....land her
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 03. Sep. 2008, 17:54 »
Lol må le
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #358 på: 03. Sep. 2008, 19:26 »

Jeg er faktisk enig med deg. Taylor er god, men synes han blir overhypet av endel N'Castle fans. Men håper med en leder ved siden av seg at han lærer. Usikker om det er Colo for tidlig å si.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 03. Sep. 2008, 21:14 »
Ja Taylor strør jo rundt seg med røde kort pga hands  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]