20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223896 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Steven Taylor
« Svar #270 på: 25. April 2008, 16:43 »
Ja dem signerer en ny kontrakt der snart.Utrolig rart hvis ikke å når det kommer til andre rivaler så tar jeg det knusende med ro da Taylor har sagt Newcastle er den eneste klubben for han ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 25. April 2008, 23:52 »
Taylor drar ikke med mindre han blir bedt om å dra, så det er ganske greit. Og når styreformannen signaliserer at han ønsker å skrive ny kontrakt med gutten, så er det enda større grunn til å ta livet med ro. Vi må bare være tålmodige, og vente på at prosessen går sin gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 27. April 2008, 08:54 »
Det har vel aldri vært snakk om at han ikke skulle få ny kontrakt. Klubben har vel bare trengt tid på å finne ut nøyaktig hvor høyt de verdsetter Taylor.
Regner med at ballen er tilbake hos Taylor sr. og jr. nå.

Så lenge han får betydelig mer enn han har nå i lønn så blir han nok. Snakket med 2 fra lønnsstaben på SJP i forrige uke og de mente å huske at Taylor har 9 eller 10000 pund i uka. De mente ungguttene er gullgruver og blir kynisk utnyttet av lagene fordi de må tegne 4-5-årskontrakter på ungdomsvilkår med lave lønninger. Gjerne med mange rare vilkår.

Taylor er en Geordie med bena på bakken, handler på kjøpesentrene som andre "dødelige", stiller alltid opp på bilde og gir autografer og om han fortsetter å utvikle seg så tror jeg han kan bli høyt elsket av fansen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 27. April 2008, 10:32 »
Det har vel aldri vært snakk om at han ikke skulle få ny kontrakt. Klubben har vel bare trengt tid på å finne ut nøyaktig hvor høyt de verdsetter Taylor.
Regner med at ballen er tilbake hos Taylor sr. og jr. nå.

Så lenge han får betydelig mer enn han har nå i lønn så blir han nok. Snakket med 2 fra lønnsstaben på SJP i forrige uke og de mente å huske at Taylor har 9 eller 10000 pund i uka. De mente ungguttene er gullgruver og blir kynisk utnyttet av lagene fordi de må tegne 4-5-årskontrakter på ungdomsvilkår med lave lønninger. Gjerne med mange rare vilkår.

Taylor er en Geordie med bena på bakken, handler på kjøpesentrene som andre "dødelige", stiller alltid opp på bilde og gir autografer og om han fortsetter å utvikle seg så tror jeg han kan bli høyt elsket av fansen.

Bare for først å nevne det setter jeg stor pris på den informasjonen du får tak i om alt i, rundt og om Newcastle Radar :)

Jeg tror spillere som Steven Taylor er viktig for enhver fotballklubb, det er noe helt spesielt med spillere med lokal forankring/spillere som har vært i klubben siden de var unge.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #274 på: 27. April 2008, 11:02 »
Jeg håper virkelig (og tror) vi får beholde Taylor i mange, mange år. Han skal utgjøre en av virvlene i ryggraden til klubben i ennå mange år. Regner med at klubben ikke blir for fristet til å cashe inn lette penger, og selger han slik vi gjorde med Woody.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 27. April 2008, 14:48 »
Taylor er og bør være en av nøkkelspillerne våre i mange år fremover. Hans tilhørighet og innstilling på banen for denne klubben er særdeles viktig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 07. Mai 2008, 23:22 »
Møtte Taylor i ettermiddag/kveld på treningsrunden min. Han kom ut fra et nytt hus som er til salgs sammen med (sannsynligvis) en megler (Meglerlogo på bilen som sto sammen med Audi'en Taylor kjørte). Om han er på utkikk etter bolig så kan det bety at han ønsker å være evt har fått lovnader om framtiden sin. Han vil da flytte inn noen hus fra Viduka og et lite steinkast fra Shearer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #277 på: 08. Mai 2008, 07:47 »
Godt å ha en skikkelig gsmmel KGB(newcastel) spion iblant oss. Takker Radar..
Kansje derfor du heter Radar, for å holde deg under radaren ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #278 på: 08. Mai 2008, 13:32 »
Godt å ha en skikkelig gsmmel KGB(newcastel) spion iblant oss. Takker Radar..
Kansje derfor du heter Radar, for å holde deg under radaren ;)
Heheh ;D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #279 på: 08. Mai 2008, 15:01 »
Vel...kallenavnet kommer fra jobben  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 08. Mai 2008, 16:47 »
Gjorde regning med at navnet var inspirert av TV-serien MASH jeg...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #281 på: 09. Mai 2008, 11:12 »
Det går rykter om at Liverpool har tenkt å legge inn bud på Steven Taylor, det er vel bare oppspinn tipper jeg?. Går han til Liverpool kommer jeg i allefall aldri til å tilgi han.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #282 på: 09. Mai 2008, 13:49 »
Taylor skal i kveld møte Tony Jimenez for å forhandle om ny kontrakt. Meget gode nyheter!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 09. Mai 2008, 14:23 »
Det går rykter om at Liverpool har tenkt å legge inn bud på Steven Taylor, det er vel bare oppspinn tipper jeg?. Går han til Liverpool kommer jeg i allefall aldri til å tilgi han.

Det må da være oppspinn. Liverpool har Skrtel, Carragher, Agger og Hypiä som stoppere og kommer vel til å bruke pengene andre steder.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 09. Mai 2008, 14:25 »
De følger selvsagt utviklingen rundt forhandlingene til Tayls kontrakt nøye fortsatt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida