20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 226112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #240 på: 03. Mars 2008, 12:36 »
I tillegg er han nomonert til maanedens spiller av nufc.co.uk "etter aa ha svettet blod for lagets skyld gjennom tre toeffe kamper"

Synes ikke han gjorde det bra tidligere men har faatt sansen for mannen og haaper han blir og kan blomstre enda mer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #241 på: 03. Mars 2008, 12:52 »
Nei for all del, Taylor er DEN bautaen. Sikker som banken., Fantastisk spelar.  ::)

Hehe, hadde han ikkje vore geordie hadde han blitt sett på som middelmodig.
Skal også seiast at det ikkje skal store innsatsen til for å bli nominert som månedens spelar i newcastle.
« Siste redigering: 03. Mars 2008, 12:57 av Hans Emil »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 03. Mars 2008, 13:13 »
Mannen er ung og trenger sikkerhet. Den får han ikke i et totalt gjennomført nervøst Newcastle-lag. Steven Taylor har for lengst bevist at han har potensiale.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 03. Mars 2008, 13:52 »
Ja, vi bør satse på å beholde Taylor og prøve å få utvikla han til den klassestopparen vi alle vil han skal bli. Men p.d.d er han rett og slett ikkje god nok, og vi har ikkje råd til å la laget lide for denne talentsatsinga, så vi bør spele med sterkast lag mulig. Derfor bør vi snarast få inn Cacapa i midtforsvaret i staden, skjønnar ikkje kvifor han er blitt henvist til benken. Samme gjeld Viduka eigentlig. Det kan virke som det er personlige problem mellom Keegan og Viduka, men det bør vi drite i no, for alle veit at Viduka er ti gangar bedre enn Smith. Viduka har på ingen måte spelt seg bort når han har fått sjansen, eg vil sjå han frå start frå no av. Slike inngripnar kan redde oss plassen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 03. Mars 2008, 14:03 »
Der er jeg forsåvidt enig. Viduka har vel omtrent vært vår beste spiss basert på prestasjoner når han har spilt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 03. Mars 2008, 14:03 »
Nei for all del, Taylor er DEN bautaen. Sikker som banken., Fantastisk spelar.  ::)

Hehe, hadde han ikkje vore geordie hadde han blitt sett på som middelmodig.
Skal også seiast at det ikkje skal store innsatsen til for å bli nominert som månedens spelar i newcastle.

Kan du ikke svare på kommentaren min ovenfor, da? Jeg er nemlig jævlig spent på hvordan han kan være kaptein på Englands U21 lag og samtidig være en dårlig, overvurdert spiller!?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #246 på: 03. Mars 2008, 15:11 »
Sitat
Kan du ikke svare på kommentaren min ovenfor, da? Jeg er nemlig jævlig spent på hvordan han kan være kaptein på Englands U21 lag og samtidig være en dårlig, overvurdert spiller!?

Vel han er eit talent, men har dog visst prov på stagnering. Har da strengt tatt ikkje utvikla seg på 2 år.  Han er ikkje dårlig, men middelmodig. Bramble var ikkje dårleg, berre middelmodig. Han på sitt beste toppar toppnivået til Taylor meiner eg. Meiner også at Titus Bramble hadde eit langt større potensiale enn godeste Steven. Newcastle er per dags dato ikkje ein idèel klubb for Taylor å utvikle seg i. Var ein her inne som sa at Taylor er eit like stort talent som Micah Richards, men då må eg berre le. Sei til meg no kva ekstreme kvaliteter Steven Taylor har som kan gjere han til ein "verdens klasse" spelar. Ventar spent.

for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #247 på: 03. Mars 2008, 15:17 »
Vist ikke Taylor har utviklet seg på de 2 siste årene, da tar du grundig feil..Å strengt tatt mener jeg å er feil..
Hadde vi hatt spiller\spillere rundt han, så hadde han å vært god. Det er problemer i hele den rekka. Det er det som gjør at det er så ekstremt fort å se at de gjør feil, til å med små feil, de BLIR STORE..

Taylor er en kommende spiller for det Engelske landslaget, det er det ikke tvil om. Men det som er viktig er at enn en gang for alle for ryddet opp i de satans store å synlige problemene i forsvaret. Unnskyld ordet, men trenger et sterkt ord..
Når vi for ryddet opp i de, da er det en vei å gå, rydde på midtbanen defensivt, å gi spillerene på vingene litt mere kamp om plassene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 03. Mars 2008, 15:21 »
Lett å glemme at Tayls var innom landlaget tidligere i år, og det etter at han kom fra fjorårets sesong meget bra, som vår stoppergeneral i en alt for ung alder.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #249 på: 03. Mars 2008, 15:25 »
Nope, det er ikke lett å glemme, ikke for de som ser at han har hatt god forbedring\utvikling å følger han ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 03. Mars 2008, 15:30 »
Mente forøvrig i fjor angående landslaget!
Uansett er korttidshukommelse tydeligvis langt mer utviklet enn den litt lengre...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #251 på: 03. Mars 2008, 15:41 »
Hehe no skal det jo seie at det var McClaren som tok inn Steven Taylor. Kan vel ikkje seriøst seie at han fortjenar spel på landslaget. Var jo utruleg i seg sjølv at han vart tatt ut. Er sjølvsagt ikkje berre eg som meiner dette, så ikkje kom og slakt meg berre. Steven Taylor er og forblir ein squad spelar foreløbi i Newcastle. Håper vi kjøper inn noko kvalitet i sommar.
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 03. Mars 2008, 15:59 »
Hehe no skal det jo seie at det var McClaren som tok inn Steven Taylor. Kan vel ikkje seriøst seie at han fortjenar spel på landslaget. Var jo utruleg i seg sjølv at han vart tatt ut. Er sjølvsagt ikkje berre eg som meiner dette, så ikkje kom og slakt meg berre. Steven Taylor er og forblir ein squad spelar foreløbi i Newcastle. Håper vi kjøper inn noko kvalitet i sommar.

Faen til sutring det er fra deg HELE tiden...Taylor var i landslagstroppen fordi han hadde en god sesong i fjor og fordi han var helt konge i U-21 EM hvor han kom på drømmelaget og spilte fantastisk for england!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #253 på: 03. Mars 2008, 16:14 »
Er ikkje sutring. Du bør sjå deg sjølv i speilet. Tingen med meg er at eg ikkje gidd å nemne slik. Dette er mine meiningar, blir berre dumt å komme med nedtalande innlegg fordeom.
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 03. Mars 2008, 16:21 »
Tidvis har Taylor vist at han kan være et helt forsvar alene. Andre ganger faller han gjennom, fordi han ikke makter å være et helt forsvar alene. Han er ustabil, men han er 22 år, og spiller på et lag som overhodet ikke kan å forsvare seg. Selv Derby er bedre organisert defensivt. Og da skal vi legge skylda for det på 22 år gamle Steven Taylor?

Gutten vil på ingen måte bort, men jeg innbiller meg at han har en kontrakt som ikke reflekterer hans status som en viktig førstelagsspiller. Hvorfor det ikke skjer noe i kontraktssaken lurer jeg også på. Taylor har fortjent å få sjansen på a-landslaget flere ganger. Dessverre har han aldri fått den. Hvis han hadde fått spille mer sammen med Sol Campbell, John Terry og Rio Ferdinand, som Micah Richards får muligheten til, så er det all grunn til å tro at det hadde gjort Taylor mye bedre enn han er per dags dato.

Men ja, Steven Taylor har hatt visse problemer med å holde beina godt planta på jorda, og det virker som hans far er med på å oppmuntre sønnen til å tro han er så mye bedre enn han er. Og hadde han ikke vært så storforlangende, så hadde han selvsagt holdt kjeft, og banket på døra til Kevin Keegan istedet. Men faktum er at gutten fortjener en ny kontrakt, med en lønn som står i stil med andre viktige førstelagsspillere i klubben.

Jeg håper bare Kevin Keegan kan sette av en mann til å ta seg av denne unggutten, og motivere han til å stå på videre. Ingen er større enn klubben, ihvertfall ikke en 22 år gammel talentfull, men noe overivrig og egoistisk midtstopper, som foreløpig ikke er en brøkdel av det han har potensiale til å kunne bli.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon