20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shearer som manager?  (Lest 4798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Shearer som manager?
« på: 07. April 2006, 21:44 »
Ser at mange har et gudeforhold til Allan Shearer. Visst har han vært god og han har gitt alt for klubben i 10 år, men samtidig kan man jo spørre seg om han har vært en hemsko for andre spillere og kanskje for en utvikling mot en annen type fotball?

Kanskje har han også hatt for stor makt? Husker alt preiket om de trenerne som satt han på benken fikk sparken like etterpå. Kan det være at han er litt gammelmodig og ikke har hengt med i utviklingen, eller er det helt greit at en spiller nesten har mer makt enn manager og støtteapparat?

Men nå til Saken. Vil dere ha Shearer som trener og eventuelt når? Tror dere han vil bli en god trener? Jeg har min tvil ... husker for noen år tilbake at Shearer selv reflekterte over at fotballen hadde ødelagt for utdanning og at han nok ikke var så jævlig smart utenfor banen. En god trener må ha så mye mye mer enn en flott karriere å vise til på CV'en.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Shearer som manager?
« Svar #1 på: 07. April 2006, 21:53 »
Shearer vil bli en god fotballtrener. Og han vil trene Newcastle. Dette vil skje når tiden er inne.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #2 på: 07. April 2006, 23:02 »
Han må ha tid, han må ha erfaring!
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #3 på: 07. April 2006, 23:25 »
Erfaring har han nok av som kaptein og lederskikkelse for Newcastle i 10 år
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #4 på: 07. April 2006, 23:28 »
Er nok ikke det helt samme er jeg redd for... Misforstå meg rett, Ingenting hadde vært mer riktig enn kongen i leder rollen! :wink:
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Shearer som manager?
« Svar #5 på: 08. April 2006, 10:02 »
Først må Shearer ha tatt andre treningsjobber og vist at han er en god manager.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #6 på: 08. April 2006, 12:56 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Henger meg på denne her. Shearer bør ha suksess i andre klubber før han tar over Newcastle. Og da meiner eg klubber på høgt nivå.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebbster

• Gjest
Shearer som manager?
« Svar #7 på: 08. April 2006, 13:57 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "geordie-olav"

Henger meg på denne her. Shearer bør ha suksess i andre klubber før han tar over Newcastle. Og da meiner eg klubber på høgt nivå.

Jeg tviler på at det er noen klubber som lar Alan Shearer komme inn i trenerteamet fordi Newcastle skal sjekke om han er god.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #8 på: 11. April 2006, 13:15 »
Jeg mener Shearer er god nok til å komme tilbake som trener når han blir ferdig med alle trenerkursene.
Han kjenner mange rundt i verden som kan hjelpe han med å finne spillere.. 2010 håper jeg han blir Newcastle trener;)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Shearer som manager?
« Svar #9 på: 11. April 2006, 16:26 »
Sitat fra: "Lasse"
Shearer vil bli en god fotballtrener. Og han vil trene Newcastle. Dette vil skje når tiden er inne.

Må si meg enig her. Jeg stemte forøvrig på alternativ 4

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #10 på: 16. April 2006, 21:14 »
Jeg likte ingen av alternativene. Jeg gir blanke f... i papirene. Erfaring er heller ikke det viktigste. Men Shearer er hjertelig velkommen tilbake som trener en eller annen gang i fremtiden.

Keegan hadde ikke trenererfaring da han kom, han er høyt respektert både som manager og spiller. Og har i mine øyne lyktes mer enn Souness. Selv om Souness har bedre papirer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #11 på: 17. April 2006, 00:56 »
Shearer må gjerne være assisterende manager eller trener allerede neste år for min del i Newcastle. Han får selv finne ut hva han vil gjøre neste år. Selv tror jeg han vil ro ned noen år med tv-jobb og golfspilling.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #12 på: 17. April 2006, 01:33 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Shearer må gjerne være assisterende manager eller trener allerede neste år for min del i Newcastle. Han får selv finne ut hva han vil gjøre neste år. Selv tror jeg han vil ro ned noen år med tv-jobb og golfspilling.

Må ikke forhaste seg når det gjelder Shearer og en manager karriere. Er redd for at han tar en Souness og går fra å være en fantastisk spiller til katastrofal manager. Gi han tid som assistent er mitt råd.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #13 på: 17. April 2006, 01:46 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Må ikke forhaste seg når det gjelder Shearer og en manager karriere. Er redd for at han tar en Souness og går fra å være en fantastisk spiller til katastrofal manager. Gi han tid som assistent er mitt råd.

Akkurat! Var overhodet ikke min mening at han burde gå rett til managerjobben. Men har ingen vrangforestillinger mot å la han ha en assistentrolle allerede fra nå av i klubben etter at han er ferdig som trener.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer som manager?
« Svar #14 på: 17. April 2006, 04:50 »
Jeg ser for meg at han blir en slags lærling først. La oss annta at oneil blir manager. han kunne blir ass trener først, og så ta over etterpå. Det jeg er redd for er at han skal ta over som manager, og få sparken grunnet manglende resultater. Eller rett og slett at han ville bli en drittmanagaer som vi endte opp med å mislike.

Men jeg tror han fikser biffen. Han er smart, og kjenner seg selv godt. Han vet hva han er godt til. Han vet også hva han klarer å gjøre. Han tar aldri jobben hvis han ikke føler seg klar for den. Det så man jo tidligere i år når media spurte om han var kandidat til å ta over.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /