20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Først må Shearer ha tatt andre treningsjobber og vist at han er en god manager.
Sitat fra: "geordie-olav"Først må Shearer ha tatt andre treningsjobber og vist at han er en god manager.Henger meg på denne her. Shearer bør ha suksess i andre klubber før han tar over Newcastle. Og da meiner eg klubber på høgt nivå.
Shearer vil bli en god fotballtrener. Og han vil trene Newcastle. Dette vil skje når tiden er inne.
Shearer må gjerne være assisterende manager eller trener allerede neste år for min del i Newcastle. Han får selv finne ut hva han vil gjøre neste år. Selv tror jeg han vil ro ned noen år med tv-jobb og golfspilling.
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"Shearer må gjerne være assisterende manager eller trener allerede neste år for min del i Newcastle. Han får selv finne ut hva han vil gjøre neste år. Selv tror jeg han vil ro ned noen år med tv-jobb og golfspilling.Må ikke forhaste seg når det gjelder Shearer og en manager karriere. Er redd for at han tar en Souness og går fra å være en fantastisk spiller til katastrofal manager. Gi han tid som assistent er mitt råd.