20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland-Newcastle  (Lest 61930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #195 på: 17. April 2006, 18:16 »
så du skal gjøre et nr ut av hvordan han feiret ? drit i det da , han scoret og det ga han selvtillit og jeg synes bare det var morsomt for han at han endelig fikk scoret! :):):):) dessuten stelte han seg foran nufc fansen og ga dem slengkyss
lt;3 Newcastle <3

pane

• Gjest
Sunderland-Newcastle
« Svar #196 på: 17. April 2006, 18:16 »
pal_nese@hotmail.com :)

Agurksaft

• Gjest
Sunderland-Newcastle
« Svar #197 på: 17. April 2006, 18:19 »
Hehhe nei eg skal ikkje laga noko nummer av det ;)
Eg brølte like mykje på Loque skåra som når Chopra, Shearer og N`Zogbia skåra ;)

Fantastisk deilig 2 omgang :)

Er Ameobi bankers til neste kamp? Eller kan det vera duka for Chopra og Loque på topp i neste kamp?
Shearer blir vel fort ute eit par veker.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #198 på: 17. April 2006, 18:21 »
fyfaen souness tok 26poeng på 24kamper mens SUPER GLENN ROADER har tatt 25poeng på 12 kamper :lol:  :lol:  :lol: ....det bare sier hvor hardt souness sugde

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #199 på: 17. April 2006, 18:22 »
Sitat fra: "Agurksaft"

Bramble gjorde sin vanlege tabbe i kamp, som resulterte i at Sunderland skåra , tabbe å tabbe, men han blei vertfall lurt!

Chopra ser ut som om at han har vunne 500 mill i lotto medan Loque som forøvrig gjorde eit dårlig innhopp berre luffa arrogant og provoserte Sland fansen.

Hallo? så vi to samme kamp eller? Jeg er så lei av at Bramble alltid skal bli trukket fram som en syndebukk! Det var ikke Bramble sin skyld at det ble mål. Bramble var jo den første som ble dribla. Ballen blir slått inn. Moore skal ha full kontroll å være først på ballen, men han sover og S. spissen får tak i ballen og får vendt seg! Slår inn en relativt dårlig ball som nesten bokstavlig talt går gjennom beina på Faye. Og dette er Bramble sin feil?

Fra VG:
1 - 0 HOYTE. Fint raid på høyresiden ender med et innlegg som Dean Whitehead stopper før målet. Han vender og slår ballen inn til Justin Hoyte som scorer i tilnærmet åpent mål. Elendig klarering av Amady Faye som burde avverget scoringen

Ellers så er jeg enig med at Chopra var glad, sikkert en kombinasjon av å ha scoret, men også fordi han scorer etter 15sek på banen. Faktisk nesten like usannsynlig som å vinne i lottto. Når det gjelder Luque så tar du helt feil! Luque stormet jo bak målet til sunderland (hvor toon army stod) pekte på de og smilte, deretter foldet han hendene og takket..

Hvis du kan kalle de å labbe rundt og være arrogant råder jeg deg til å se igjen...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Agurksaft

• Gjest
Sunderland-Newcastle
« Svar #200 på: 17. April 2006, 18:25 »
Bramble var meir opptatt av å halde\presse vingen enn å følge med på kva som faktisk skjedde, etter rykket til vingen kom tok det Bramble alt for langt tid å oppfatte kva som faktisk skjedde og å starte å springe sjølv.
Men du har rett, eg kunne godt skreve at han indirekte var med på å la Sunderland skåre.

djmattis

• Gjest
Sunderland-Newcastle
« Svar #201 på: 17. April 2006, 18:50 »
Kom nettopp hjem etter å ha sett på kampen på Belfry sammen med Björn og en newcastle-tenkende Arsenal fan!!!!!!!
Tror dere sunderscums fansene holdt kjeft etter 2-1 eller????????
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

jEG VIL ha en haug med pils nå fy faen!!!!!
DEILIG!!!!

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #202 på: 17. April 2006, 18:55 »
Sitat fra: "Agurksaft"
N`Zogbia glimtar til med fotball på eit enormt nivå ved eit par tilfelle.
Kor lang kontrakt har denne wonderboyen?

I følge Nufc.com har han kontrakt ut 2009-sesongen.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #203 på: 17. April 2006, 18:58 »
Faen ta tv2. Viser ikke målene fra kampen. Bare de fra man u og chelsea.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #204 på: 17. April 2006, 18:58 »
ja så var det de berømte målene da...

noen som har funnet dem enda, eller vet om noen sider som har de kjapt....
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #205 på: 17. April 2006, 18:59 »
Det var som en drøm. Ikke noen jeg heller unner mål enn nettopp Chopra og Luque. Og begge to gjør gode innhopp. For en vannvittig deilig kamp der geordiene snur alt på hodet, og Luque kommer inn å viser flere glimt av eleganse, før han arrogant scorer et herlig mål og takker fansen. Og artig å se hvordan laget jubla da Luque scora :D
Luque MÅ få spille nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #206 på: 17. April 2006, 19:03 »
Sitat fra: "Fredrik"
ja så var det de berømte målene da...

noen som har funnet dem enda, eller vet om noen sider som har de kjapt....

Måla har ikkje blitt lagt ut på nettet enda. Kommer etter kvart. Iløpet av dagen eller morgondagen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

djmattis

• Gjest
Sunderland-Newcastle
« Svar #207 på: 17. April 2006, 19:14 »
Er det noen newcastle fans her som var på Belfrys?????
Vi må begynne å sammle oss opp der og stötte laget mere!!!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #208 på: 17. April 2006, 19:26 »
Så måla på nrk. Sunderland sugd i forsvare sitt. Sunderland kan få en rekord. Å det er det laget med minst poeng på en sesong.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #209 på: 17. April 2006, 19:32 »
Gratulerer mine kjære medfans med en meget velsmakende borteseier mot Sun-HAHAHA-der-HAHA-lan-HAHAHAHA-d! Nå slipper vi iallfall med skrekken om å bli eneste tapende lag på Stadium O'Light i år.

Men for å være helt ærlig satt jeg med frykten for det verste en lang stund. Skal ikke sies annet en at vi var dårlige i første omgangen og at Sunderland faktisk NESTEN fortjente den ledelsen de hadde! Noen her ville gi Bramble skylden for scoringen. Jeg er i midlertid uenig. Vi mister ballen lengre fremme og kommer på etterskudd som en følge av flere feil. De forplanter seg nærmest bakover, og til sjuende og sist setter Sunderland ballen i mål. Moore er på etterskudd og Faye også. Hadde imidlertid Babayaro (FØRST) og Bramble deretter ryddet opp, hadde ikke Moore eller Faye havnet i den vanskelige situasjonen. Den som først av alt mistet ballen var vel N'Zogbia.
Problemet for oss ligger nok sentralt på midten hvor verken Faye eller Clark er gode nok, men opptrer kun som nødløsninger. Som en ivrig forsvarer av Babayaro må også jeg innrømme at han var vel rusten idag. Men, dette var det negative kapitlet om dagens kamp fra min side, og nå setter jeg strek for det.

Det positive begynner med en innrømmelse om at vi ikke spilte noen stor kamp, men alikevel en viktig seier, vi må kunne vinne denne typen kamper skal vi ha muligheten til å spille i Europa neste år.
Syns Moore gjorde en bra innsats idag, og kanskje var vår bestemann. Chopra ble redningsmannen som kom inn og snudde kampen for oss. Uten det byttet vet jeg ikke hvordan det ville gått. Dyer er antagelig bedre, men Chopra er vel mer typen goalgetter som er på riktig sted til riktig tid med den ene lille avgjørende touchen. Dyer er en litt annen type, antagelig bedre, men jeg tviler på om han hadde vert der og satt den...
Fra 1-1 og opptil 3-1 fører vi kampen, resten lar vi Sunderland gjøre "det de gjør". Noe som aldri blir veldig farlig! Fornøyd med N'Zogbia i andre omgang som slet litt i første. Var vel han som ble tatt da Shearer sikkert satte straffen også? Og som om ikke det var nok sørget N'Zogbia selv for 3-1 med en fantastisk scoring. Han blir verdifull i fremtiden. Veldig bra at Luque fikk komme inn og at han attpåtil la på til 4-1 på slutten. Veldig hyggelig å se ham løpe bort til Newcastle fansen. Håper dette kan være begynnelsen på en storhetstid for Luque i Newcastle. En tid som starter mot slutten av denne sessongen og bare fortsetter neste sessong. Spennende blir det iallfall.

Har også vært innom å sett på tabellen og nå er vi faktisk oppe på en 7 plass, med 3 poeng opp til Blackburn. Senere i kveld tar WBA imot Bolton, og dette blir en viktig kamp for oss. Bolton er bare 2 fattige poeng bak oss, og 2 kamper mindere spilt, iallfall frem til de har spilt mot WBA i kveld. Sistnevnte er i desperat poengnød i bunnstriden og KAN klare seg og derfor skal undertegnede være WBA fan senere i kveld. Dette blir en spennende sessonginnspurt, lykke til folkens!