20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tanker for sommeren  (Lest 7366 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tanker for sommeren
« Svar #30 på: 18. April 2006, 17:25 »
Jey dette blir mitt første innlegg her  :D  :D

Jeg håper på disse spillerne inn :
Lukas Podolski  - 80-100 mill
Nihat - gratis?
Wesley Sneijder 100 + mill
Aldo Duscher 40-60 mill
Jonathan Woodgate 50 mill
Wayne Bridge 20-40 mill

Synes vi trenger 2 spisser til. Owen trenger skikkelige og verdige makkere, ikke sånne middelmodigheter som Ameobi og Chopra. Ameobi ser jeg helst at forsvinner til sommeren (har innsett at han aldri vil utvikle seg til en toppsspiss, han er jo mere av og på enn en lysbryter), mens Chopra er en grei backup. Luque håper jeg blir og da vil vi 4 angripere som hver helg skal kjempe om 2 plasser + Chopra i bakhånd. Grunnen til at vi trenger så mye som 4 topp angripere, er at man kan regne med at Owen ikke har vært skadet for siste gang.
Duscher kan gi Emre, Parker og Dyer konkurranse på midtbanen. Faye og Bowyer (vil bort?) kan gjerne forsvinne.
Sneijder er en spennende spiller som kan spille både høyre og venstre ving.  I tillegg har vi Solano, N'Zogbia, Milner og O'Brien. Kanskje også Pattison som jeg mener bør bli vurdert i a-lags troppen snart.
Woodgate kommer inn i midtforsvaret sammen med Taylor. Moore, Bramble, Ramage er greie backuper. Boumsong kan vi vel få solgt for en billig penge, selv om han gjerne kan bli også. Babayaro har jo posisjoneringsevne som et skremt rådyr, så jeg håper han blir erstattet, gjerne med Wayne Bridge. Carr synes jeg holder høyrebacken greit.
På keeperplassen trengs det ikke gjøres noe. Given er kongen og Harper er  Harper.

Mulig jeg drømmer. Men Newcastle United er da også en klubb for drømmere
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tanker for sommeren
« Svar #31 på: 18. April 2006, 18:16 »
Jeg håper vi skaffer oss: Kuyt,Woody,Bridge,Joaquin,Duscher.

Kuyt: er en spiller vi må ha.
Woody: så vi får en sterkere midtstopper.
Bridge: en vi trenger i steden for Baba .Baba er ikke god nok. Baba er en grei reserve.
Joaquin : Solano er snart gammel.
Duscher:en bra kollega for Parker.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tanker for sommeren
« Svar #32 på: 18. April 2006, 18:16 »
Vi kan egentlig få en god del spillere.Bare Freddy åpner lommeboken sin.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tanker for sommeren
« Svar #33 på: 18. April 2006, 19:46 »
Jeg tror ikke vi kommer til å handle så mye i sommer egentlig. Tror den lommeboka er blitt åpnet litt for mange ganger de seneste årene... Vi får nok penger til å erstatte Shearer, men noe stort mer tror jeg faktisk ikke vi får.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tanker for sommeren
« Svar #34 på: 18. April 2006, 19:59 »
Vi MÅ rett og slett belage oss på å bruke en del penger på erstatteren til Shearer, og det virker som klubben også er innstilt på dette når de følger navn som Kuyt.
Videre trenger vi ikke kjøpe så ekstremt mange, må nok ha inn en god spiss til og minst en back, minimum.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Tanker for sommeren
« Svar #35 på: 20. April 2006, 11:01 »
Siden Newcastle allerede har sendt ned speidere til Nederland for å kjikke på Kuyt, betyr det at jakten på erstatteren er på full gang. Og i likhet med flere, håper jeg på at vi signerer Kuyt før sommeren. Han kan bli dyr, men tror dette er en spiller som går fort inn i vårt system.

Utenom denne plassen må vi handle inn en stopper og back. Ser mange er tente på å få Woody tilbake, hadde ikke skadet. en spiller i hans klasse MÅ vi ha. + en venstreback ala Bridge. På midtbanen kommer James Milner tilbake, i storform forhåpenligsvis. Det er jo en god forsterkning.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!