Jey dette blir mitt første innlegg her
Jeg håper på disse spillerne inn :
Lukas Podolski - 80-100 mill
Nihat - gratis?
Wesley Sneijder 100 + mill
Aldo Duscher 40-60 mill
Jonathan Woodgate 50 mill
Wayne Bridge 20-40 mill
Synes vi trenger 2 spisser til. Owen trenger skikkelige og verdige makkere, ikke sånne middelmodigheter som Ameobi og Chopra. Ameobi ser jeg helst at forsvinner til sommeren (har innsett at han aldri vil utvikle seg til en toppsspiss, han er jo mere av og på enn en lysbryter), mens Chopra er en grei backup. Luque håper jeg blir og da vil vi 4 angripere som hver helg skal kjempe om 2 plasser + Chopra i bakhånd. Grunnen til at vi trenger så mye som 4 topp angripere, er at man kan regne med at Owen ikke har vært skadet for siste gang.
Duscher kan gi Emre, Parker og Dyer konkurranse på midtbanen. Faye og Bowyer (vil bort?) kan gjerne forsvinne.
Sneijder er en spennende spiller som kan spille både høyre og venstre ving. I tillegg har vi Solano, N'Zogbia, Milner og O'Brien. Kanskje også Pattison som jeg mener bør bli vurdert i a-lags troppen snart.
Woodgate kommer inn i midtforsvaret sammen med Taylor. Moore, Bramble, Ramage er greie backuper. Boumsong kan vi vel få solgt for en billig penge, selv om han gjerne kan bli også. Babayaro har jo posisjoneringsevne som et skremt rådyr, så jeg håper han blir erstattet, gjerne med Wayne Bridge. Carr synes jeg holder høyrebacken greit.
På keeperplassen trengs det ikke gjøres noe. Given er kongen og Harper er Harper.
Mulig jeg drømmer. Men Newcastle United er da også en klubb for drømmere