20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3  (Lest 37446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3
« Svar #150 på: 13. Mars 2006, 12:13 »
Sitat
Jeg mener Scum, som enkelte kaller Man Utd. Det er faenskapet. Det er ondskapen på jord som gjør at det bobler inni meg av sinne.

Da er vi på nett. Jeg trodde du mente Liverpool siden vi skal møte hverandre nå til helgen.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 13. Mars 2006, 12:49 »
Jeg mener Elliott klarte seg bedre enn Boumsong, og at Ramage etterhvert spilte seg brukbart opp. Jeg synes han gjorde en bedre andreomgang enn førsteomgang. Nå vet vi at Ramage ikke er verdens beste på å slå innlegg, og hvis han ikke har dagen, så må vi bare gjøre regning med at de blir elendige.

Men jeg mener det blir feil å gi en fersk spiller som Ramage all skylda for tapet i dag. Og vi hadde ikke greid oss bedre med ti mann. Hadde vi hatt bare Given og Bowyer på banen kunne vi faktisk hatt en sjanse. Men alle andre var katastrofalt dårlige. Du kunne satt 10 fans (som knapt nok har spilt fotball i sitt liv) og de hadde gjort det langt bedre enn de ti utespillerne våre.
Det var ikke bare Ramage som skal ha tyn. Og jeg mener det var Scott Parker som bør ta mesteparten av støyten. Hadde han og Emre vært normalt gode, så hadde de enkelt banka Giggs og O'Shea. Da hadde ikke Ramage gjort den katastrofale tabben, og han hadde ikke gitt Rooney enkelt spill på 2-0.

Parker misset både i forkant av det første og andre målet. Og Parker er den viktigste brikken i laget vårt. Fungerer ikke sentralmidtbanen er vi dødsens. At vår fungerende høyreback har sin første virkelig dårlige dag på jobb er ikke verdens undergang. At Emre og Parker er så dårlige er verdens undergang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #152 på: 13. Mars 2006, 14:56 »
Jaja, idag ble jeg mobba på skolen :(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 13. Mars 2006, 15:18 »
Sitat fra: "Noreng"
Jaja, idag ble jeg mobba på skolen :(

Trønst deg med det, Noreng. De idiotene som mobber deg vet ikke hva motgang er, og de vet ikke hva fotball egentlig dreier seg om.
De er bortskjemte drittunger, som aldri har opplevd motgang, og som har blitt oppfostret med å tro at penger vokser på trær og at pokaler og store seire er dagligdags. Det eneste som får de folka der til å hoppe av stolen er om de er heldige og vinner CL-finalen med to mål på overtid.
De vet ikke hvordan det er å glede seg over små seire, og hvordan det føles å vinne noe du har kjempet så lenge for.

Du er mye mer supporter enn dem. Spesielt hvis du går med drakta på skolen hele denne uka. Det håper jeg alle sammen gjør. Ta på deg drakta på skolen, og vis hvor stolt du er over å være newcastle-fan, selv om vi dreit oss loddrett ut i helga.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 13. Mars 2006, 15:32 »
Hmm, hvem gikk med Liverpool drakt dagen etter kampen mot Benfica, eller i dag. Etter nederlaget mot Scums osv...

Dag, som skryter av seg selv etter en tøff uke.
iverpool FC

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 13. Mars 2006, 20:01 »
Man blir syk av mindre. Fy F***n dette var pinlig! Fikk til og med støttemld fra kompisene, som er manure fans. DET sier sitt
Who else...... Alan Shearer

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 13. Mars 2006, 23:23 »
Idag ble jeg mobbet til de grader på skolen. Jeg går idrettlinje, og 70 av fotballintereserte holder med scum.

Det klikka for meg, og jeg skjellte dem ut alt jeg orket. det var en deilig følelse å få ut alt raseriet. Jeg sa blant annet at de holdt med en fitteklubb,som ikke hadde noe sjel. At de ikke visste va en skikkelig supporter var. Og den som river mest, at de holder med scum bare fordi alle andre holder med dem. At de begynte å heie på dem fordi de vant serien. Så sier jeg at de snart må skifte til chelsea. Ble heftige diskusjoner,og jeg føler jeg vant.

Det er en som irriterer meg jævlig, og han tøffer seg hver gang newcastle taper. Men en vakker, vakker solskinnsdag slår vi det jævla fittelaget! og prøv og gjett hvem som skal stå utfor huset hans med en manu drakt og en kanne bensin? Jeg:)          kan nesten ikke vente.

Jeg å kompisen min har allerede brent et manuskjerf. det føltes godt
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 14. Mars 2006, 13:55 »
Bra jobba anneren!  :D

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 14. Mars 2006, 15:25 »
Sitat
Jeg å kompisen min har allerede brent et manuskjerf. det føltes godt

Hvem har vel ikke det.  :twisted:  :lol:
iverpool FC

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 14. Mars 2006, 15:41 »
Det fikk meg til å tenke på at jeg har et gammelt Man Utd.-skjerf liggende. Fikk det til jul da jeg var 7-8 år, men har faktisk ikke brukt det. Ligger nok i huset en plass, og den dagen jeg finner det... :twisted: