20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3  (Lest 37447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3
« Svar #135 på: 12. Mars 2006, 18:46 »
Alonso fikk rødt kort istad, bra for oss!! var egentlig feil i dømt! Men samme faen. Da sleper vi han på St jameses! Gerrard hadde et liek dårlig tilbakespill til keeper idag som Ramage. Gikk ikke til keepern nei, men HENRY! hehe 2-1!!!!

LOOKING GOOD! :D  :D
ax

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 12. Mars 2006, 18:58 »
Hvem ville du starta med på topp makko?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 12. Mars 2006, 19:14 »
Sitat fra: "shpetim"
Alonso fikk rødt kort istad, bra for oss!! var egentlig feil i dømt! Men samme faen. Da sleper vi han på St jameses! Gerrard hadde et liek dårlig tilbakespill til keeper idag som Ramage. Gikk ikke til keepern nei, men HENRY! hehe 2-1!!!!

LOOKING GOOD! :D  :D

Nå skal LFC ha Fulham på onsdag. Sikker på at det ikke er den kampen han må stå  over?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 12. Mars 2006, 19:14 »
Beklager jeg ble kanskje litt sur :p

@annern: Det er MaKo ikke makko =)

Okei, idag ville jeg faktisk starta med Luque og Emre (eller Dyer, men han er vel fortsatt litt tvilsom til å spille en hel kamp) som en slags tilbake trukket spiss og gitt Bowyer, Emre sin egentlige plass.

Er mulig jeg ble litt sur på Shearer idag, men jeg _vet_ at han kan jobbe hardere og spille bedre enn det han gjorde idag. Så virkelig ut som han gav faen i andre omgang.

@geordie-olav: Det er sant, han trenger virkelig en som kan servere han bra passningen, noe jeg tror Luque kan mye bedre enn Ameobi som forøvrig spilte helt elendig idag også.

Sitat
Men grunnen til at Shearer ikke var god i dag, var fordi han ikke fikk noen baller å jobbe med. Innleggene kom jo altfor tidlig, og var altfor dårlig. Dødballene var håpløse, og ingen verdens ting stemte for oss offensivt. Da kan vi ikke forvente at Shearer skal score mål.

Tatt fra en annen topic! (Joakim)
Sant nok, men vi må virkelig ha en spiss som kan gjøre noe selv om han ikke får ballene rett på seg da, se på Rooney for en klasse spiller, men storhetstiden til Shearer er desverre forbi. Det har vel alle innsett nå?

Edit: Håper jeg ikke er hatet allerede her :p

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 12. Mars 2006, 20:08 »
Gammel vane dette, men jeg blir like jævla forbanna sur uansett. Nå bør vi slå faenskapet snart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #140 på: 12. Mars 2006, 20:33 »
Denne kampen i dag skjedde ikke. Det har ikke hendt. Jeg har fått ca 15-20 mld i dag om folk som bare ler og mobber (ikke kødd engang).

Eneste jeg har svart til samtlige er: "skjønner ikke hva du snakker om"

For det som (ikke) skjedde i dag, skjønte jeg rett og slett ikke en dritt av. Fytti helvete. Rett og slett.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 12. Mars 2006, 20:52 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Gammel vane dette, men jeg blir like jævla forbanna sur uansett. Nå bør vi slå faenskapet snart.

Dersom dette faenskapet er Liverpool i dine mindre fornuftige øyne (dersom det er Liverpool du mener) så må jeg få sagt at jeg virkelig håper at du tar så feil at du ikke kommer til å vise deg ute på laaaaang tid. :P

Men fra spøk til alvor, dette her var svakt av Newcastle og Liverpool og en rett og slett forferdelig dag og uke ikke minstø.

Hilsen en deprimert Dag som har vert igjennom en tøff uke.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 12. Mars 2006, 20:57 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Dersom dette faenskapet er Liverpool i dine mindre fornuftige øyne (dersom det er Liverpool du mener) så må jeg få sagt at jeg virkelig håper at du tar så feil at du ikke kommer til å vise deg ute på laaaaang tid. :P

Men fra spøk til alvor, dette her var svakt av Newcastle og Liverpool og en rett og slett forferdelig dag og uke ikke minstø.

Hilsen en deprimert Dag som har vert igjennom en tøff uke.

Jeg mener Scum, som enkelte kaller Man Utd. Det er faenskapet. Det er ondskapen på jord som gjør at det bobler inni meg av sinne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 12. Mars 2006, 21:28 »
Dette er det verste jeg har sett av Newcastle på lang lang tid. Vi hang bra med i 7 minutter før Ramage gjør en gedigen og utilgivelig feil... Lurer på hva Ramage drakk før kampen i dag, for han var virkelig håpløs. Spesielt i første omgang.

Elliott stakkars gjør så godt han kan, men mot spillere som Rooney holder det desverre ikke... Boum og Baba gjør en ok jobb.

Midtbanen gjør en under middels kamp, og blir egentlig overløpt og rundspilt. Det merkes at Parker ikke var sitt vanlige jeg...

Spissene var vel heller ikke noe å skrive hjem om...

Newcastle hang bedre med i andre omgang, men Man U burde scort en god del mål da også. Vi var sykt heldige som slapp unna med 2-0 i dag... Tør ikke tenke på hvordan det hadde gått på en normal Man U dag...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 12. Mars 2006, 21:31 »
det som gjorde at resultatet ble som det ble var jo at vi tok ut ameobi i pausen. med den herlige formen han har vist i det siste, og med den farten og målteften han har er jeg sikker på at han hadde kunne puttet både 2 og 3 mål i andre omgang.  :shock:
lt;3 Newcastle <3

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #145 på: 12. Mars 2006, 21:34 »
Skammelig at han er i start elveren vår og at Luque sitter på benken. Første touche hans er så lite kontrolert og pasningene nesten verre enn Elliots.
Spør du meg så var dette den 3 udugelige kampen av Ameobi på rad! Ringer det en bjelle hos Roeder eller er han redd Ameobi skal banke han om han blir satt ut av laget!

Håper Carr snart blir frisk, slik at det blir litt mer konkuranse på backplass.
Vi trenger sårt 2 nye forsvarsspillere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 12. Mars 2006, 21:41 »
Sett Luque som spiss. Basta bom, bom basta.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #147 på: 12. Mars 2006, 22:36 »
Hvorfore må Ramage gjøre feil i denne kampen?? Han har vært solid i resten av kampen..

Dette er skandale.. I hver eneste kamp mot dem, ødelegge vi for oss selv med tabber.. Hadde ikke det målet kommet, hadde kampen vært mye bedre for vår del..

Må slå Liverpool å vise hvem vi er!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 12. Mars 2006, 23:23 »
Et tap mot det 2. eller 3 beste laget(Etter Chelsea og kanskje Arsenal) gjoer ikke at vi maa dette ned. Saa ikke kampen i dag, men for meg virket det som at Roeder gamblet med offensivt spill og lyktes  helt til Ramage gjoer den store missen.
Men husk dette er det foerste tapet vaart paa flere kamper og optimismen maa faen ikke falle naa. Gjoer som fansen. Fortsett aa vaer opptimistisk :D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #149 på: 13. Mars 2006, 01:01 »
Sitat fra: "Joakim"
Å gi Ramage 1 på børsen, Elliott to og forsvarets bestemann, Babayaro, 2,5, er fullstendig på jordet.
Ramage var dårlig i dagmye verre.

Ramage lagde 0-1 på egenhånd og gjorde en meget svak innsats på 0-2 målet bare et par minutter senere. Ellers var han konstant feilplassert og traff ikke på en jævla pasning. Og til og med en avdød hasjrøyker kunne slått bedre innlegg enn hva Ramage gjorde i dag.

Elliott ble parkert gang på gang av Rooney. Helt utrolig at det ikke straffet seg mer enn det gjorde. Gode gamle Robbie hang rett og slett ikke med i svingene i dag. Hvor mange ganger opphevet han egentlig offisden på spillere som Rooney, Saha og Ronaldo? Se bare på 0-2-målet. Der står han  med den treige ræva si plantet i jorda og gjorde sammen med en svak Peter Ramage jobben enkel for Rooney.  Han hadde absolutt ingenting å bidra med i dag. Jeg tror nok at vi kanskje kunne klart oss bedre med 10 mann.

Babayaro var god offensivt til tider, men var direkte håpløs defensivt. ManUtd fikk masser av rom på høyrekanten hele tiden og man kunne nesten tro at vi spilte med 3 mann bak i dag.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!