20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3  (Lest 37449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3
« Svar #120 på: 12. Mars 2006, 16:28 »
Da var det slutt. Elendig kamp. Elendig rett og slett. Nå skal jeg trene fotball resten av ungdomsårene, slik at jeg kan grisebanke manutd selv! De patetiske klønene klarer det ikke i hvert fall!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #121 på: 12. Mars 2006, 16:30 »
Det var jo voldsomt! Hadde du virkeleg forventa at vi skulle vinne idag?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #122 på: 12. Mars 2006, 16:30 »
Eg meiner byttet Ameobi/Bowyer var rett, Newcastle var mykje meir med i 2. omgang enn første, og det seier mykje, for Manchester United burde vunne med opptil 6-7 mål slik som kampen utvikla seg...
Frykteleg dårleg spel av Newcastle, ikkje noko mønster over noko, forsvarsfeil i fleng, dårlege pasningar, liten innsatsvilje osv.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 12. Mars 2006, 16:43 »
ÅÅ HERREGUD!!

Alan Shearer er DÅRLIG!!
Shola Ameobi er DÅRLIG!!
Hvorfor får disse to starte en Newcastle kamp??

Alan gjorde INGENTING idag, jeg blir så forbanna når jeg ser at han skal øddelegge spillet vårt, med engang han får ballen er angrepet over. Han gjør ingenting annet enn å stoppe framover spillet vårt!!!
At Shearer i det hele tatt får starte kamper er for meg et under, regner med at Shepard har bestemt at han skal starte. Roeder får vel et ark med Shearers navn allerede på topp, så kan han fylle ut 10 andre spillere selv.

@Kalifen: Mulig du hater Bowyer, men han var bra idag! Han jobbet og jobbet gav seg aldri akkuratt som Parker, synes tilogmed han plasserte seg godt idag.

Ellers vil jeg si at andre omgang klarte vi oss bedre, muligens fordi ManUtd allerede hadde gjort jobben.
Iallefall kom vi over midtstreken noen ganger, med hjelp av Zogbia og Parker.

Banens Beste (NUFC) : Emre eller Zogbia (Min mening)

nb: Til alle Shearer elskere.
Shearer var en fantastisk spiller og har gjort mye bra for Newcastle United! men han holder rett og slett ikke mål lenger, han står bare stille og jobber ALDRI (som jeg har sagt før, og ble flamet for det) Dere kan si hva dere vil, men Alan Shearer har ikke noe å gjøre i en Premier League klubb lenger! Det eneste han er farlig på er cornere hvis han får den på rett påhodet...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 12. Mars 2006, 16:46 »
Fatter ikke at vi står såpass høyt med forsvaret. Gjør man det mot angrepsspillere i verdensklasse ber man om å bli begravet levende.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 12. Mars 2006, 16:54 »
Hadde det ikkje vert for Lady luck hadde dette endt med seriøst stygge sifre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 12. Mars 2006, 17:01 »
Nei denne kampen idag later jeg som ikke bble spilt. Skal også late som at jeg ikke så på RAMAGE idag! Hva med å bytte han ut, ta ned solano og dyer på vingen!! Fatter ikke at han fikk spille hele kampen!!

Vi ble rundspilt, og vennen min(manu supporter) var rett og slett flau på mine vegner!

Eneste som var god idag var Bowyer! Emre prøvde, Shearer, når jeg så at han spurta, så tenkte jeg, oj, han fra Tufte er raskere!

La oss bare glemme denne kampen!
ax

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 12. Mars 2006, 17:07 »
enig med mako shearer er vel gått ut på dato! men er vankeligere og gi han skylda etter alt han har gjort for klubben. men er vel bare og innse, vi har det altfor tynt på topp . ameobi er må jo bare spille for at vi skal ha noe og le av. må ha minst 2 spisser til i tilegg til owen.

vi ble totalt overkjørt. kunne jo faen meg hvert 10-0 til manu.
bare ren flaks. og forsvaret kan kastes på bålet.

de som får godkjent er : n.zogbia, parker, emre og GIVEN(delvis bowyer)
det må en kraftig skjerpings til i både forsvar og angrep! gleder meg til carr taylor og owen er tilbake!

møkkakamp faen hater jævla manu dø!
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 12. Mars 2006, 17:24 »
Er du idiot makko? Du kødder ikke med kongen. Hele laget spilte fitte idag. du kan ikke henge ut shearer. han fikk jo faen ikke en dritt å jobbe med. Hvem ville du hatt på topp da? Ameobi å Chopra? faen heller

Når det gjelder kampen er jeg jævlig misfornøyd. Ramage gjør en feil som er utilgivelig! helt håpløst. Han ødelegger heler kampen for oss. Vi klarer aldri å komme til hektene igjen etter denne tabben. Vi makter ikke å skape en dritt idag. Men den jeg er mest misfornøyd med er babayaro. Gang på gang på gan på gang kom de ser fri på høyrekanten. Han føger ikke mannen sin, og klarer aldri komme opp i motspillerene.

Vi tapte alle duellene på midten i tilleg.

Det eneste som trøster meg er at vi hørte Toon Army synge gjennom nesten hele kampen. Hørte ikke en  manu sang.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 12. Mars 2006, 17:26 »
Jeg må også understreke at jeg mener Roeder gjorde en bra jobb idag. Han prøvde med flere bytter. Bare synd at det ikke lønna seg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 12. Mars 2006, 17:57 »
Å legge skylden på Shearer er hvertfall helt håpløst. ALLE spilte ræva i dag... Ingen som imponerte meg i det hele tatt.

Fakta faen er det at vi rett og slett ikke er gode nok, vi er dårligere enn Man U, sånn er det bare. Forsvaret vårt er og har "alltid" vært dårlig, midtbanen vår blir knust, og angrepet vårt med Shearer og Ameobi er treigt, ensformig og til tider tragiskt. Det må store forandringer til før vi kan konkurrere med de 3-4 beste.

Ingen hadde vel regnet med sier, men noen (inkl. meg) hadde håpet å se et tent og godt Newcastle lag.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #131 på: 12. Mars 2006, 17:57 »
Spillerbørs:

Given 6
Boumsong 4
Elliott 2
Babayaro 2,5
Ramage 1
Solano 2
Emre 5
Parker 4,5
N'Zogbia 4
Ameobi 2
Shearer 3

Innbyttere:
Bowyer 6
Dyer og Luque - for liten tid
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 12. Mars 2006, 18:12 »
Ok, for å gjøre en ting klart! JEG LEGGER IKKE ALL SKYLDEN PÅ SHEARER!!
Jeg er bare oppgitt på at han får starte kamper i det hele tatt, jeg mener han ødelegger mye av angrepet vårt.
Jeg synes rett og slett han ikke holder mål lenger.
Skjønner dere virkelig ikke at Shearer er ferdig? Han har gjort sitt som spiller!

NB!: All ære til Shearer for det han har gjort for Newcastle siden han kom fra Rovers. Han var en fantastisk spiller som gav meg mye glede og stolthet for å være en Newcastle supporter, han var faktisk favoritt spilleren min når han var i Rovers også.

@annern: Hele laget laget spilte ikke fitte for å bruke ditt ord, Bowyer, Parker, Emre, Zogbia, Babayaro og så klart Given gjorde som de alltid gjør (synes jeg) jobbet og jobbet men desverre det klarte ikke resten av laget.
Vi ble rett og slett utspillt av et mye bedre lag.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #133 på: 12. Mars 2006, 18:23 »
Shearer er ikke den han lenger var, og spilte ikke særlig bra i dag. Dette er ikke nytt. Men når han faktisk får ballen i en FARLIG POSISJON, noe han ikke gjorde i dag, da er det en sjanse eller en scoring med en gang! Han er ikke rask og han er ikke teknisk. Men en skuddfot har han, og kraft har han. Det Shearer trenger er noen som kan servere ham. Han fikk ingen gode baller i dag, og da kan man ikke klage på Shearer. Rollen til Shearer er ikke å sette igang angrepet, men å avslutte det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 12. Mars 2006, 18:41 »
Det siste du sier er jeg veldig enig i. Vi ble rett og slett rundspilt av et mye bedre lag!

Shearer var dårlig i dag. Det er riktig. Men å legge skylda på ham og Ameobi for at vi tapte i dag, og hevde at Shearer ikke lenger holder mål er fullstendig skivebom og faktafeil.
Jeg mener det er viktig å ta med i betraktningen at Manus forsvar pakket Shearer meget godt inn, og at innleggene var så dårlige at ikke engang Shearer anno 1996 hadde greit å gjort all verden. Men Shearer holder mål. Det har han bevist i flere av våre tidligere kamper. Men han er ikke den han var for ti år siden. Det er vi alle sammen klar over.
Men i dag fikk han ingenting å jobbe med, og ble godt pakket inn av manus forsvar. Det førte til at han virket svært dårlig i dag.

Ameobi var en vandrende katastrofe. Han var til og med dårligere enn mot Bolton. Og det trodde jeg faktisk ikke var mulig. Må benkes mot Liverpool.

Men den som virkelig var dårlig i dag, var Scott Parker. Han var langt i fra vår dårligste spiller, men han var den som skuffet mest. Han og Emre skulle vinne midtbanen. Og på forhånd så det veldig enkelt ut.
Men Parker og Emre har begge en dårlig dag i dag.
Det ble ganske tydelig veldig tidlig i kampen at dette ikke var vår dag. Og den håpløse tabben til Ramage gjør bare det hele enda verre.
Kampen er jo over før kvarteret er spilt. Jeg kunne aldri i verden tenkt meg å vært utpå der i dag. Det er sykt tungt å spille 75 minutter og ligge under med to mål, på Old Trafford. Og ingen blir inspirert av en så dårlig start.

Å gi Ramage 1 på børsen, Elliott to og forsvarets bestemann, Babayaro, 2,5, er fullstendig på jordet.
Ramage var dårlig i dag. Ja. Men han spilte seg brukbart opp etterhvert. Men han var selvsagt preget av tabben sin. Jeg mener det var riktig å beholde Ramage på banen. SÅ dårlig var han ikke, selv om dette var hans suverent dårligste kamp i den sorthvite trøya. Men jeg er 100% sikker på at dette var et engangstilfelle, og at han kommer sterkt tilbake.
Babayaro er godt med offensivt, men sliter ekstremt mye mot Ronaldo defenisvt. Han var bare en av mange som var svake.

Men jeg gidder ikke bruke tid på å kjefte spillerne våre huden full. Man Utd var et bedre lag. Og selv om dette var en flau forestilling, så må man bare legge det bak seg. Glemme denne dagen fortest mulig, og se frem i mot neste kamp, og konsentrere seg om å ta revansje mot Liverpool.
Er vi heldig har vi Titus tilbake til den kampen.
Alle var dårlige i dag. Alle må ta sin del av skylda for at det gikk som det gikk. Også Roeder. Selv om han gjorde det han kunne underveis i kampen. Riktige bytter.

Denne kampen må vi bare glemme. Vi tapte mot Man Utd. So what? Sesongen ble ødelagt da Graeme Souness fikk fortsette som manager etter den forferdelige første sesongen, og etter de forferdelig dårlige første kampene. Nå skal vi se frem mot Liverpool. Der skal vi ha revansje.
Vi vet alle sammen at vi er bedre enn dette. Det vet også spillerne, og jeg forventer at vi i morgen vil høre spillerne si det samme.

Og i dag, Graeme Souness, hadde vi virkelig besøk av din kjære Lady Luck. Selv om alt gikk til helvete før et kvarter var spilt. Og jeg tør påstå det, kjære Souness, at med deg ved roret hadde dette gått veldig mye verre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon