20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3  (Lest 37762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Manchester united - Newcastle United Søndag 12/3
« Svar #60 på: 10. Mars 2006, 14:22 »
er moore klar?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 10. Mars 2006, 15:52 »
Men Wigan viste at et hvert lag som har selvtillit og troen på å vinne, kan gi et lag som Manchester United trøbbel. Den største feilen man gjør er å legge seg bakpå å håpe på 0-0. Man er nødt til å angripe,? sier Newcastles manager.

SÅNN SKAL DET LYDE!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Mars 2006, 15:54 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hvordan veit vi egentlig at Luque ikke er i form?
Man får ikke utretta stort med 10-15 minutter mot slutten i hver kamp. Luque trenger tillit fra start!

Det jeg har sett av Albert Luque når han har fått muligheten sier meg at han ikke er i form, og jeg tror neppe at Scum på Old Trafford er anledningen for å spille seg i form (selv om jeg såklart ønsker det som Newcastle supporter)!

Jeg har sett det jeg å, jeg er fotballspiller elsv om vet kroppsspråket! Er lett å se egentlig, arma på hoftene, osv
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 10. Mars 2006, 16:12 »
8)  8)  

Skysports.com Prediction: 1-1.
Glenn Roeder's unbeaten run to continue with a draw at Old Trafford.

Player to watch: Emre
ax

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 10. Mars 2006, 16:17 »
Det verste er at Pardew sannsynligvis blir månedens manager. FA er korrupte! Ingen har fortjent den utmerkelsen mer enn Glenn Roeder, som hadde et katastrofalt utgangspunkt. Og resultatene er bedre enn de Pardew har prestert med West Ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 10. Mars 2006, 16:18 »
Sitat fra: "chickenman"
Hvordan veit vi egentlig at Luque ikke er i form?
Man får ikke utretta stort med 10-15 minutter mot slutten i hver kamp. Luque trenger tillit fra start!

Det jeg har sett av Albert Luque når han har fått muligheten sier meg at han ikke er i form, og jeg tror neppe at Scum på Old Trafford er anledningen for å spille seg i form (selv om jeg såklart ønsker det som Newcastle supporter)!

Jeg tror det kan være en ideell kamp, han er sikkert ekstremt tent på å vise Roeder at han er best, og hva er da bedre enn å storspille mot et av de beste lagene?

Joda, ingenting som er bedre om han plutselig skulle storspille mot ett av de beste lagene, og da etterpå holde seg i storform.
Men seriøst: tror du at det vil skje? Uansett hvor mye jeg ønsker det, bor det en realist i meg som ikke anser dette for noe annet en ønsketenkning. MEN: ingenting ville gjort meg mer glad enn om denne realisten skulle ta grusomt feil, og da skal jeg isåfall legge meg flat og innrømme det etterpå!

Svar til Kalifen:
Jeg har iallfall ikke lest noe sted at Luque skal starte denne kampen, men det er mange her inne (inkludert meg selv) som har endel meninger om det.
Og JA, Luque var god da vi møtte ManU hjemme i August ifjor, men det var før han fikk denne skaden som satte ham ut så lenge. Før det spilte han en kamp for Newcastle og da var han god. Det i seg selv er ganske interessant!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 10. Mars 2006, 16:22 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Ameobinho"
Man trenger ikke ha en deffansiv tankegang selv om man spiller 4-5-1.

Greier ikke helt å se at 4-5-1 er noe annet enn defensivt, altså.

Sett Barcelona i år? ;)

Det kan jo diskuteres da om de spiller 4-3-3 eller 4-5-1, og de formasjonene kan jo gå om hverandre, litt avhengig av spillere og spillertyper du har. Men i Barcelona nå så er jo faktisk Eto'o den eneste som spiller ren spiss, noe som er et argument for at det kan sees på som en 4-5-1 formasjon. Eller 4-3-2-1 eller 4-2-3-1 da....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 10. Mars 2006, 16:24 »
Jeg tror skaden har satt Luque langt tilbake. Spesielt ettersom han ble presset tilbake før han var 100% restituert. Og med varierende prestasjoner har han blitt satt ut og inn av laget, noe som har tært enda mer på ham, både fysisk og psykisk. Og når du ikke er i form verken mentalt eller fysisk, hvordan skal du da kunne prestere?
Jeg håper inderlig at det er dette Roeder har skjønt, og at det er grunnen til at Luque ikke har fått spilt mer enn han har gjort etter at Souness dro. Dessverre frykter jeg at den stadige usikkerheten rundt hans situasjon, sliter ham ut psykisk, noe som gjør at han ikke greier å prestere særlig bra de få gangene han får sjansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 10. Mars 2006, 16:26 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Siden vi har en solid midtbane, og et godt offensivt mannskap, så burde vi egentlig spille 3-1-4-2. Forsvaret vårt har alltid vært elendig, så da ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal utnytte de offensive spillerne våre.
MOT MANUTD burde vi stille slik:

.........Given...........

Ramage...Boumsong...Moore
............Parker...........
Solano...Dyer...Emre...Zoggy
........Shearer...Ameobi

(Luque inn etter pause)

FORSVARER VI OSS bare mot Manutd, da slipper vi garantert inn mål! Angriper vi, så får vi i hvert fall mål selv, og sjansene er mye større. Angrep er beste forsvar. Det hjelper ALDRI å legge seg bakover. ALDRI. Da får Manutd kontrollere hele kampen, og de vil garantert score mål. Ikke bare ett mål, men flere.

Hvordan i all verden kan du påstå at forsvaret vårt er elendig? På de siste 6 har vi vunnet 5 og spilt 1 uavgjort og sluppet inn 2 mål! Det er ikke en dårlig statistikk, særlig ikke med alle skadene vi har! Det kan også nevnes at vi allerede før utgangen av Oktober i fjor hadde holdt nullen flere ganger enn i løpet av hele fjorårssessongen! En STOR takk til Given for akkurat det, men ikke BARE ham!

Det som er uthevet er bare tåpelig! Moderer du deg til å si at det hjelper ikke i Newcastles tilfelle så kan jeg være enig, selv om det også gjenstår å se.
Men dersom det ALDRI hjelper å legge seg bakpå, da vet du utrolig lite om hva som har skjedd de siste årene i dagens moderne og kyniske fotball!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 10. Mars 2006, 16:32 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg tror skaden har satt Luque langt tilbake. Spesielt ettersom han ble presset tilbake før han var 100% restituert. Og med varierende prestasjoner har han blitt satt ut og inn av laget, noe som har tært enda mer på ham, både fysisk og psykisk. Og når du ikke er i form verken mentalt eller fysisk, hvordan skal du da kunne prestere?
Jeg håper inderlig at det er dette Roeder har skjønt, og at det er grunnen til at Luque ikke har fått spilt mer enn han har gjort etter at Souness dro. Dessverre frykter jeg at den stadige usikkerheten rundt hans situasjon, sliter ham ut psykisk, noe som gjør at han ikke greier å prestere særlig bra de få gangene han får sjansen.

Det du sier her Joakim stemmer ganske godt med slik som jeg har opplevd Luques situasjon i Newcastle iallfall.
Men det er mere også. At han er i et vildt fremmed land, og en helt ny liga som han må vende seg til, gjør ikke saken bedre. Heller ikke at han fortsatt ikke kan engelsk og Solano må fungere som tolk for ham.
I tillegg leste jeg her inne et sted at Shearer hadde vært oppgitt over Luque ved en rekke anledninger. Da blir det iallfall vanskelig for stakkars Luque, for lik det eller ei: men Shearer har kanskje (litt ufrivillig) fått for stor makt i  Newcastle i mine øyne, i forhold til det han er som spiller idag.

Legg sammen alt dette, og jeg er redd at stakkars Albert Luque kan forsvinne allerede i sommer, og dermed bli husket som en flopp i Newcastle. Vil for all del bare understreke at JEG ikke håper på det, men frykter det!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 10. Mars 2006, 17:45 »
Blir en stor test for Glenn Roeder og Newcastle dette.. Man.U er ikke et lag vi pleier å slå akkurat.

Vi nærmer oss topp 6 og da hadde det vært utrolig deilig med poeng i denne kampen :D

Er happy at denne kampen går søndag, det betyr at jeg kan se den ute..

Til dere som blir ved pc`en.. Her er link:

http://www.freesoccer.eu.tt/  Kos dere!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 10. Mars 2006, 18:53 »
Vi har mange ganger sitt og hørt historier om spillere som til de grader har vert ute å kjørt, noe jeg menr luque er nå (med tanke på at han nesten kunne startet for alle lagene i verden). Men i disse historiene for vi også ofte en opptur. Det skjer et eller annet som forandrer situasjonen veldig. Det jeg håper, er at Luque kommer inn det siste kvarteret og skårer en frekk lobb over va der saar i slutten av kampen , og dermed gir oss seieren. Tenk de kicket , og den motivasjonen dette ville gi=)    
(dette er ønsketenkning)

Det jeg er redd for er at vi ikke kommer til å se ham de neste 2 ukene
(manu,licerpool,chealsea) Hvia han får ingen elle minimalt med spilletid her kommer han til å slite. For jeg er sikker på at han klør i beina etter å spille i disse kampene. For denne mannen har brilljert i mange storoppgjør før!

Roeder vet hva han gjør. grunnen til at Luque ikke spiller mer, er at han ikke er god nokk på trening. Men jeg tror det er lettere å snu kjerringa i en kamp. Tviler på at hvis han har 2gode treninger så starter han. Roeder er heller ikke risktaker ut ifra det jeg har sitt, så han tørr rett og slett ikke starte med ham.

Jeg som er ameobi motstdander mener at luque ikke kunne gjort større skade en ameobi  på topp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 10. Mars 2006, 19:02 »
Knus Scumsene så heftig at Ronaldo vil reise tilbake til portugal for å bli trøstet av faren.
iverpool FC

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #73 på: 10. Mars 2006, 19:33 »
Er ikke han død da ?  :?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil