20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368676 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #285 på: 12. Mai 2007, 16:20 »
Jeg hadde ikke tålt å se Bellamy i Newcaslte drakt igjen. Ikke synes jeg han er noen fantastisk fotballspiller lenger heller, selv om han var det for oss i perioder

Må ærlig innrømme at jeg blir kvalm av å se gutten selv. Men han kan være god, og jeg er sikker på at han er en av de bedre spissene man kan få til 5-6 millionerpund. Uansett så er det lite sannsynlig at Newcastle vil ha ham tilbake.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 12. Mai 2007, 16:43 »
Skulle gjerne sett Bellamy i Newcastle igjen, men ikke på bekostning av Owen.  Vi trenger en spiss som setter de aller aller fleste sjansene sine, og som ikke brenner 7 av 10, eller 9 av 10, som i Bellamys tilfelle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #287 på: 12. Mai 2007, 17:34 »
Heller Crouch og ein del penger enn Bellamy i bytte for Owen. Eg vil jo helst beholde Owen
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 12. Mai 2007, 18:25 »
Heller Crouch og ein del penger enn Bellamy i bytte for Owen. Eg vil jo helst beholde Owen

Aldri om Crouch skal til Newcastle. En mer klumsete og hengslete spiller skal man lete lenge etter. Absolutt ikke hva vi trenger!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #289 på: 12. Mai 2007, 18:55 »
Jeg håper alle her er enige om at vi skal beholde Owen, så lenge han vil bli i Newcastle?.
Jeg tror Owen kan bli den VIKTIGSTE spilleren vår neste sesong, så lenge han holder seg skadefri.
« Siste redigering: 12. Mai 2007, 19:02 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 12. Mai 2007, 19:16 »
Jeg hadde ikke tålt å se Bellamy i Newcaslte drakt igjen. Ikke synes jeg han er noen fantastisk fotballspiller lenger heller, selv om han var det for oss i perioder

Må ærlig innrømme at jeg blir kvalm av å se gutten selv. Men han kan være god, og jeg er sikker på at han er en av de bedre spissene man kan få til 5-6 millionerpund. Uansett så er det lite sannsynlig at Newcastle vil ha ham tilbake.

Joda sant det. Han er ikke en så eller værst spiller egentlig. Det er bare synd at han har så mange, hva skal jeg kalle det?, ehh egenartede egenskaper. Han er et rasshøl, både på og utenfor banen. Jeg ville heller hatt Savage, Robben og Makelele på laget enn Bellamy
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 12. Mai 2007, 21:40 »

Aldri om Crouch skal til Newcastle. En mer klumsete og hengslete spiller skal man lete lenge etter. Absolutt ikke hva vi trenger!

Nei. Me treng ikkje ein målmaskin som samtidig er konge i lufta. Det me treng er ein rask kar på 1.50.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 13. Mai 2007, 02:18 »

Nei. Me treng ikkje ein målmaskin som samtidig er konge i lufta. Det me treng er ein rask kar på 1.50.

Når ble Crouch en målmaskin? Og å si at han er "konge" i lufta er vel å ta litt vel i. Greit, han er god i lufta men hva skal en forvente av en over 2 meter som har en respektabel spenst. Nei han er den siste jeg vil se i Newcastle drakt, virkelig!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 13. Mai 2007, 11:07 »
Oliver spekulerer i at Owen ikke er Newcastle spiller neste sessonge

Sitat fra: Alan Oliver
Shepherd and Allardyce plus their back-up men met in Claridge's for three hours and it's a fair bet a lot of time was spent discussing Michael Owen's situation at St. James' Park.

And I have to say there is a fair chance that Owen will not be a United player come the start of the season.

Da kan man iallfall snart slutte å klage og sutre over pengene som ble "kastet bort" på Boumsong og Luque. De var i det minste spilledyktige mens de var i klubben vår.

Kan dette være noe av det første Big Sam vil gripe tak i når han kommer til Newcastle? Dyre spillere som ikke gir noe særlig tilbake til klubben?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 13. Mai 2007, 11:11 »
Og etter å ha postet det ovenfor så leser jeg at Ameobi er sikker på at Owen er Newcastle spiller neste sessong ifølge Sunday Sun Sport. Link her. Så spørs det hvem som er den mest troverdige kilden her? Men i det minste så har vel Ameobi tilbragt mye tid sammen med Owen i treningsrommet til Newcastle de siste månedene?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #295 på: 13. Mai 2007, 11:52 »
Det "anal oliver" skriver er at det er en viss sjanse for at Owen ikke spiller i klubben neste år... Dette er typisk hans måte å skrive ting på- Så kan han HVIS dette skjer- gå ut å igjen skryte om hvor godt informert han er om ting innad i klubben.. Er et skudd i blinde fra hans side. Jeg tror IKKE Owen forsvinner denne sesongen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 13. Mai 2007, 14:02 »
Husk at 99% av alle rykter ikke stemmer da :) engelske aviser spekulerer og hauser opp alt for PR.

lt;3 Newcastle <3

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #297 på: 13. Mai 2007, 17:57 »
Er Owen's skade alvorlig?  :'(
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #298 på: 13. Mai 2007, 18:00 »
Nei pokker, for nå ikke håpe at Owen er ute lenge nå igjen! Satser på at det er en minimal skade, og håper han er tilbake på bena snarest mulig nå! Ellers blir det for dumt.
Live The Dream, Newcastle United!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 13. Mai 2007, 18:15 »
A Newcastle spokesman later confirmed that Owen had mild concussion.
lt;3 Newcastle <3