20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368778 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #15 på: 12. Mars 2006, 20:31 »
Sitat fra: "Lasse"
Det tror jeg nok ikke...

Så jo bare hvor mye bedre Owen alene gjorde Newcastle under Souness.
Owen ville vært gull verdt i en slik kamp. Gud så lei jeg er berg-og-dalbanen Shola Ameobi med skuffende lite topper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Michael Owen
« Svar #16 på: 12. Mars 2006, 20:37 »
Jaja, for all del. Han og Ameobi skulle jo aldri vært nevnt i samme setning en gang.

Men i dag ble vi rett og slett rundspilt så til de grader at selv mine edleste deler gikk og gjemte seg. Vi spilte så jævlig dårlig at jeg fikk vondt inni meg.

Og så innihelvete dårlig som vi spilte i dag, tror jeg ikke selv Owen hadde klart og løftet oss. Vi hadde nok ikke blitt så jævlig rundspilt som vi ble i dag, men rundspilt hadde vi blitt uansett...

Misforstå meg rett, er det en mann vi burde hatt med i dag som kunne forbedret noe som helst utpå der i dag, så er det han...

PS: beklager all banningen, men vi spilte så rævva at det må sterke ord til.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #17 på: 12. Mars 2006, 20:55 »
For eksempel kunne Roeder sett til pokker å finne ut at man han en mann med navn Albert Luque i stallen, istedet for å sette utpå Premier Leagues mest statiske angrep. Ågud, jeg kjenner jeg bare blir mer og mer irritert jo mer jeg tenker på fotball.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #18 på: 12. Mars 2006, 21:12 »
Newcastle hadde tapt i dag om Ronaldinho og Henry hadde spilt på topp...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #19 på: 12. Mars 2006, 23:25 »
Det som overrasket meg i dagens kamp var at vi ble helt overkjørt i midtbaneleddet. Det hadde jeg ikke trodd på forhånd, og spesielt ikke ettersom fireren Solano, Parker, Emre, Zog har vært sine motstandere overlegne de siste 6 kampene.

Driter oss ut gjør vi alltid på OT uansett. Paradoksalt nok hadde vi nok vår beste kamp der under Ruud Gullit, da det ble 0-0 etter en flott forsvarskamp.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #20 på: 13. Mars 2006, 17:52 »
Vel Dessverre for oss så Spilte ikkje Fletcher  :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #21 på: 15. Mars 2006, 10:54 »
kampen under ruud gullit endte vel ikke 0-0, men snarere 1-1 hvor Andersson scoret etter en horibel feil i manju forsvaret, og utlikningen kom ved en stupheading av beckham. og husker jeg rett fikk solskjær rødt kort under denne kampen etter å ha taklet rob lee. eller var det dalglish som var trener da???  tror ikke det

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #22 på: 15. Mars 2006, 13:13 »
Er ikke det en Michael Owen-topic?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #24 på: 16. Mars 2006, 11:36 »
Er veldig redd for at vi etter sommern får se Owen i Liverpool drakt once again. Selv om han avkrefter overgang.
Svart Hvitt

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #25 på: 16. Mars 2006, 12:09 »
Det er så pessimistiske holdninger overfor Owen at jeg blir kvalm..Har dere ingen klubbfølelse?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

DanMan

• Gjest
Michael Owen
« Svar #26 på: 17. Mars 2006, 11:38 »
Vet dette er en Owen-topic, men må bare få sagt at jeg føler Gerrards handlinger oppi det hele, "kom hjem, vi trenger deg", er helt uspiselig! Direkte amatørmessig. Burde vært en straff for slike opplagte forsøk på å gjøre spillere bundet av lange kontrakter urolige i sine respektive klubber. Bidrar sterkt til at jeg, dersom mulig, legger Diverpool for enda sterkere hat.  :evil:

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #27 på: 17. Mars 2006, 12:17 »
Var hvertfall godt å se at Owen bare avfeide det hele med et smil

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #28 på: 17. Mars 2006, 12:23 »
Sitat fra: "DanMan"
Vet dette er en Owen-topic, men må bare få sagt at jeg føler Gerrards handlinger oppi det hele, "kom hjem, vi trenger deg", er helt uspiselig! Direkte amatørmessig. Burde vært en straff for slike opplagte forsøk på å gjøre spillere bundet av lange kontrakter urolige i sine respektive klubber. Bidrar sterkt til at jeg, dersom mulig, legger Diverpool for enda sterkere hat.  :evil:

Dette er naturligvis en sak som er bygget opp av media. Når en Journalist spør Gerrard om han ønsker å se Owen i Liverpool til neste år forventer du da at han sier nei? Han fikk ett spørsmål og kom med ett ærlig svar som har endt med overskriftene "Gerrard tryggler Owen om å komme tilbake" osv...

Media er syndebukken, som alltid.
iverpool FC

DanMan

• Gjest
Michael Owen
« Svar #29 på: 17. Mars 2006, 13:46 »
Media er faen snyte ikke grunnen til at Diverpool-spillere oppfører seg som drittunger på banen!  Jeg kjenner jeg blir aggressiv bare jeg tenker på sist kamp dere spilte mot Newcastle. Makan til komplett uforståelig og tragisk oppførsel må man nærmest lete i en Chelskij-kamp for å finne maken til. Og jeg har ingen verdens grunn til å tro at det kun er media som står bak disse Gerrard-uttalelsene! Det har jo blitt et par av de. Kan han ikke bare holde kjeft, og oppføre seg som en kaptein skal??