20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #45 på: 20. Mars 2006, 13:50 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Fuck....
Håper Owen skader seg i VM.....

Han er fortsatt Newcastle-spiller og sier han vil være her. Hater folk som deg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #46 på: 20. Mars 2006, 15:58 »
Jeg mener det er tåpelig å ønske at Owen skal bli skadet bare fordi det kan hindre Liverpool i å by på ham. Vi skal forøvrig ikke undervurdere det faktum at det var Benitez som solgte Owen. Og at det til syvende og sist nok er Benitez som har oppnådd en såpass status på Anfield, at han får ta sine egne avgjørelser. Liverpool-fansen blir sikkert fornøyde dersom Fowler begynner å score (men da må jo Rafa gi ham sjansen til det. Og det får han jo sjelden).

Jeg har alltid vært inneforstått med at Owen mer eller mindre bare er "på lån". Han er her uansett bare på lånt tid. Spørsmålet er hvor lang den tiden er. Hvor lenge den låneavtalen varer. I utgangspunktet sies det fire år. Jeg har min tvil, men jeg velger å tenke som så at vi aldri i vår villeste fantasi kunne forestille oss at Michael Owen skulle se det samme i Newcastle som Alan Shearer, og at Michael må tenke på seg selv og sine ønsker, fremfor hva vi newcastlesupportere ønsker og tenker.  Owen er rød, og det må vi bare akseptere, så får vi bare gjøre vår jobb, som består i å fortelle Owen hvor høyt vi verdsetter ham. Også må klubben sørge for å redde de stumpene som kan reddes, og i alle fall forsøke å gå for Europa.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Michael Owen
« Svar #47 på: 20. Mars 2006, 16:39 »
Eilertsen, fix linken da :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #48 på: 20. Mars 2006, 20:39 »
Jeg håper vi beholder Owen, men sett at vi mister ham: da blir han solgt, og det salget vil antagelig være nok til å kjøpe inn en høyst brukbar erstatter, det blir kanskje tilogmed litt igjen.

Dette med at Roeder går ut og understreker viktigheten av å hente inn en klasse erstatter når Shearer legger opp.... noe som kan tyde på at han kommer til å være manager lenger enn først antatt?
Man trenger jo ikke være rakettforsker for å trekke den konklusjonen, men ettersom han plutselig uttaler seg og tar stilling til den saken...(?)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #49 på: 21. Mars 2006, 17:40 »
Det som skjer i sommer er at Luque blir solgt og ein del av dei pengane vil bli brukt på ein ny spiss/spisser eller eventuelle andre posisjoner på bana.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #50 på: 21. Mars 2006, 17:57 »
Yepp, lille albert blir nok solgt i sommer! Håper ikke Newcastle bruker 20mill.pund på en spiller (spiss) vi trenger litt større stall med bedre kvalitet

Owen blir nok en nøkkelspiller for oss og håper han gjør at kjempe VM for England. Sikkert noen gode unge talenter som drømmer om å spille på topp sammen med Owen og da har Newcastle en fordel kanskje.

Skulle gjerne ha sett Owen/Ashton på topp jeg.. Men da skulle vi kjøpt Ashton for 1år og 3 mnd. siden da han var Crewe spiller..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #51 på: 21. Mars 2006, 18:02 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Skulle gjerne ha sett Owen/Ashton på topp jeg.. Men da skulle vi kjøpt Ashton for 1år og 3 mnd. siden da han var Crewe spiller..

Syntes generellt Newcastle ikke er gode nok til å plukke opp gode spillere før de blir "stjerner", noe som også Roeder har sagt ved flere anledninger. Eneste spilleren jeg kommer på i farta som er virkelig har slått gjennom for Newcastle de siste årene er vel Zoggy...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #52 på: 21. Mars 2006, 21:27 »
Da tror jeg du glemmer en kar ved navn Kieron Dyer. Problemet er vel bare at han ikke har greid å leve opp til potensialet i like stor grad som man nok hadde ønsket.

Eller så hadde vi jo Jermaine Jenas. Selv om han heller kanskje ikke har vokst seg til den virkelig store stjernen.

Ellers så gjorde vi en utskjelt Craig Bellamy til en av PLs beste spisser, noe han fortsatt er. Nå dessverre i feil klubb.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #53 på: 21. Mars 2006, 21:30 »
Dette var alle rimelig dyre spillere. The Gimp kosta vel en £5 mill, JJ kosta vel £6 mill?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #54 på: 21. Mars 2006, 21:48 »
Joda, det er riktig at de var dyre. Og det er riktig at de dermed ikke passer helt inn i samme kategori som Charlie.

Og jeg har aldri vært annet enn ganske klar på at vi må få et bedre speidernettverk, og at vi i større grad må se etter unge, forholdsvis uetablerte, uslepne diamanter.

Samtidig så er det neppe tilfeldig at vi under Sir Bobby Robson hadde en såpass ung stall som vi hadde, og det er neppe tilfeldig at det var akkurat han som på død og liv ville ha Charlie til klubben. Og jeg tror nok han gleder seg over at Souness også viste slik besluttsomhet på det området, da han overtok, slik at vi i dag faktisk får høste fruktene av det funnet.

Dessuten må vi bli flinkere til å få opp egne talenter, å få opp flere som Taylor og Ramage.

Forøvrig så kan vi vel kanskje også nevne Given i denne sammenhengen. Jeg husker ikke hvor dyr/billig han var, men han kom jo som en ung, talentfull reservekeeper i Blackburn, til å dra med seg det beste fra Pavel og Hislop før han overtok buret selv, og nå er en av ligaens aller aller beste keepere.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #55 på: 21. Mars 2006, 22:51 »
Det er riktig som Kristoffer sier, jeg syntes Dyer som feks kom for 6millioner pund ikke går under "røverkjøp" kategorien slik som Zoggy gjør. Det samme gjelder Bellamy og Jenas som kom for ca samme sum som Dyer.

Men Given derimot! DER har vi et godt kjøp, om jeg ikke husker helt feil tror jeg vi ga rundt 1million pund, men de har han gjort seg fortjent til for lenge siden!! :D

Vi burde helt klart satset mer på å forbedre både speidernettverket OG utvikling av egene spillere.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #56 på: 22. Mars 2006, 14:55 »
Ja, er veldig enig at Newcastle må få bredere speidernettverk. Se på Arsenal f.eks de har en rekke unge talenter så bare venter på å få blomstre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #57 på: 22. Mars 2006, 18:33 »
Ja, Arsenal er jo best there is i England til nettopp dette. Det hadde slettes ikke vært en ulempe bare det å fått inn en manager som Hitzfeld med oversikt og kontakter i Tyskland for eksempel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #58 på: 26. Mars 2006, 10:25 »
Er sånn med Chelsea,liverpool også. Her i min by hamar så har faktisk 2 gutter på 14og en på 17 vært på Treningsleir i Chelsea og han unge skal til Liverpool. Skulle ønske Newcastle inviterte meg.
ax

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen
« Svar #59 på: 04. April 2006, 19:32 »
lt;3 Newcastle <3