20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368541 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2415 på: 24. Mai 2009, 23:45 »
Owen finner seg lett en PL klubb. Jeg tipper han ender opp i enten Man.city, Everton eller Villa.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2416 på: 24. Mai 2009, 23:48 »
Ikke Man City, men han kan ende opp i Aston Villa eller Everton. Tror han drar til Everton, dette var jo også favorittklubben hans når han var yngre.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2417 på: 24. Mai 2009, 23:51 »
Everton, Villa og City tar seg ikke råd til en dyr, skadeplaga Owen, det tror jeg ikke.
Alle de klubbene kan finne bedre, billigere spisser, spesielt City med det sjekkhefte dem!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2418 på: 24. Mai 2009, 23:56 »
Owen finner seg lett en PL klubb. Jeg tipper han ender opp i enten Man.city, Everton eller Villa.
Det er en grunn til at Everton og Villa har kommet dit de er i dag. De har hentet spillere med potensiale og som har karrieren foran seg. Owen er over the top og forlanger i tillegg en lønn som ingen av de er villige til å betale. Jeg tviler sterkt på at noen av disse er interesser i å hente Owen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2419 på: 24. Mai 2009, 23:56 »
Ikke Man City, men han kan ende opp i Aston Villa eller Everton. Tror han drar til Everton, dette var jo også favorittklubben hans når han var yngre.

Etter så mange legendariske minner i LFC, så tviler jeg på det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2420 på: 25. Mai 2009, 00:03 »
Det er en grunn til at Everton og Villa har kommet dit de er i dag. De har hentet spillere med potensiale og som har karrieren foran seg. Owen er over the top og forlanger i tillegg en lønn som ingen av de er villige til å betale. Jeg tviler sterkt på at noen av disse er interesser i å hente Owen.

Skjønner hva du mener. Men Everton hentet Louis Saha før sesongen, så det er spillere i Owens kategori som har kommet inn døra der også. Emile Heskey i Villa også, selv om han hadde en veldig god høstsesong, så han faller kanskje ikke blant de spillerene som er på hell. Men Everton og Villa har begge en tynn stall, og er Owen villig til å gå ned 40-50% i lønn, noe jeg tror han er siden markedsverdien hans er sunket såpass, da tror jeg Owen fort kan ende opp der. Tror faktisk Owen innser at han må kraftig ned i lønn nå. Da han kom til Newcastle hadde han verdensklassestatus, det har han ikke nå og det forstår Owen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2421 på: 25. Mai 2009, 00:48 »
Da har parasitten spelt sin siste kamp for oss. Herlig. :)

Hva er problemet ditt?? Jævla idiot!

Har sett du svare slik til fleire av forumbrukerne når vedkommendes synspunkt ikkje stemmer overens med ditt eget.
Det er vel snart på tide og innsjå at dette "problemet" ligger i di eiga hjernekasse ?
Det må vere lov og vere glad når ein slipper ein ektrautgift på 7 millioner pund kver år! ;) Spesielt no når me kan gå imot tøffe økonomiske tider.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2422 på: 25. Mai 2009, 00:56 »
La dere merke til at Owen var ekstra forsiktig under sammenstøt med Villa spillere. Tipper han ville spare seg for tilfeldig skade noe som kunne føre til at ikke kunne suge enda mer penger ut av hans, til nå, ukjente nye klubb.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2423 på: 25. Mai 2009, 01:00 »

Har sett du svare slik til fleire av forumbrukerne når vedkommendes synspunkt ikkje stemmer overens med ditt eget.
Det er vel snart på tide og innsjå at dette "problemet" ligger i di eiga hjernekasse ?
Det må vere lov og vere glad når ein slipper ein ektrautgift på 7 millioner pund kver år! ;) Spesielt no når me kan gå imot tøffe økonomiske tider.

Hjernekassa mi fortalte meg at det du skrev var jævla unødvendig, så da slengte jeg en kommentar til deg som sikkert var like unødvendig.. Menmen, jeg er vel ikke den eneste her inne som er lei det jævla sytet ditt! Og jeg har neppe den eneste hjernekassa her inne som er av den oppfatningen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2424 på: 25. Mai 2009, 01:09 »

Hjernekassa mi fortalte meg at det du skrev var jævla unødvendig, så da slengte jeg en kommentar til deg som sikkert var like unødvendig.. Menmen, jeg er vel ikke den eneste her inne som er lei det jævla sytet ditt! Og jeg har neppe den eneste hjernekassa her inne som er av den oppfatningen!

Det er eg klar over ;) men føler  ar måten du må ty til personangrep kver gang du er uenig med folk er i stor fare for og detta ned på mitt nivå..faktisk enda lavere for eg klarer ialfall og diskutere uten og måtte kalle min motpart for ein idiot.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2425 på: 25. Mai 2009, 01:10 »
La dere merke til at Owen var ekstra forsiktig under sammenstøt med Villa spillere. Tipper han ville spare seg for tilfeldig skade noe som kunne føre til at ikke kunne suge enda mer penger ut av hans, til nå, ukjente nye klubb.

Hehe la bare merke til Owen når han blei bytta inn for og vere ærlig. :P

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #2426 på: 25. Mai 2009, 02:21 »

Hehehehe..

Nei Owen har ikke vært no favoritt i mine øyne heller men uansett hvor mye jeg ikke liker en spiller i Nufc velger jeg aldri og snakke stygt om dem. Kritisere er oke men å kalle han parasitten blir joh litt som personangrep på lik linje som Kø1 angriper deg igjen.

Men jeg må si meg enig med deg. Å bli kvitt Owen føles helt greit :)
Ba Ba Ba!!!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2427 på: 25. Mai 2009, 07:54 »

Samme her, faktisk. La ikke merke til ham etter byttet.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2428 på: 25. Mai 2009, 12:54 »
Michael Owen i Coca Cola Championship. Tenk deg om noen hadde sagt det for 10 år siden...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2429 på: 25. Mai 2009, 13:02 »
Omtrent like utenkelig da som "Newcastle United i Coca Cola Championship".
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida