20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2400 på: 24. April 2009, 16:24 »
Oba er jo det nærmeste du kommer en trollmann da. Men det er veldig lenge siden han sist tryllet frem et mål ut av ingenting.
Jeg drømmer hver gang han er på banen, om at han skal gjenta bedriften fra DEN Tottenham-kampen. Men jeg har til gode å se noe som ligner hittil. Bortsett fra et og annet stangskudd mot de store.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2401 på: 24. April 2009, 22:11 »
Jeg er en av de som alltid har forsvart Owen og fortsatt står på at han er livsviktig for at vi skal overleve. Men det han har prestert de siste kampene er rett og slett ikke godt nok. Han har ikke bidratt med noe som helst offensivt, og vi så hvor mye farligere det ble med engang Martins kom inn sist mot Spurs. Problemet slik jeg ser det er at Owen ikke er i stand til å gjøre noe på egenhånd, men han er fremdeles en fantastisk avslutter. Men har tro på han i den dype rollen bak Martins  og Viduka/Carroll.
an sparker ikke Bobby Robson??

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2402 på: 24. April 2009, 22:23 »
Jeg tror rett og slett Owen trenger et miljøskifte jeg. Ser ut som han rett og slett er umotivert og lite interessert. Han er ikke det han en gang var, og er ikke lenger på de rette stedene, noe som han kunne vært et par ganger de siste kampene. En god gammel Owen-nese hadde putta hvertfall et mål på de siste 3 kampene, rett og slett.

Håper dette kommer til å utløse den kjente kommentatordommen, bare motsatt effekt  ;D Kommer sikkert til å putte 2 mot P'mouth på mandag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2403 på: 25. April 2009, 00:10 »
Dette er ikke noe nytt fra Owen. Han har flere ganger tidligere i karrieren fått slik kritikk mot seg etter endel kamper uten nettsus. Tror at når det først smeller, så gjør det virkelig det også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #2404 på: 29. April 2009, 11:49 »
Litt refleksjon over Owen, Han ville vente til sesongslutt med å eventuelt signere ny kontrakt med oss. Utifrå det han har prestert siste tida har vel markedsverdien hans ikkje akkurat gått opp. Han har et veldig press på seg no for å vise at han duger på dette nivået fortsatt. Både for å være attraktiv for andre klubber viss vi rykker ned, og ikkje minst viss han vil oppretthalde/vidareføre avtale med oss. Trur ikkje så mange klubber er interisert å gi samme betingelser som vi har gitt han, og eg reknar ikkje med at vi gir han det heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2405 på: 29. April 2009, 17:07 »
Owen har i mine øyne fremdeles statistikken på sin side. I 2009 har Newcastle vært elendig. Han spilte ikke mot WBA. Da var han vel skadet. Siden han ble frisk og rask igjen, så har klubben rast i stort tempo nedover på tabellen, og nærmet seg Championship med stormskritt. Owen har knapt nok vært i nærherten av motstanderens 16-meter i de kampene han har spilt. Er det rart han ikke har scoret?
10 mål på litt over 20 kamper denne sesongen er egentlig ganske så god statistikk i en så gjennomført dårlig sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2406 på: 30. April 2009, 00:53 »
http://www.metacafe.com/watch/2749384/michael_owen_flies_a_helicopter_over_dubai/

Sjukt bra reklamefilm med owen i pilotsetet. Men hva faen?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2408 på: 24. Mai 2009, 21:05 »
Da har parasitten spelt sin siste kamp for oss. Herlig. :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2409 på: 24. Mai 2009, 21:09 »
Da har parasitten spelt sin siste kamp for oss. Herlig. :)

Hva er problemet ditt?? Jævla idiot!

Jeg takker heller Owen for 4 år jeg. Det ble aldri slik man håpet, men han har alltid vært profesjonell ovenfor klubben og scoret viktige mål for oss. En stor spiller som dessverre ikke er like god nå som når han kom.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2410 på: 24. Mai 2009, 21:10 »
Owen er ikke den spilleren jeg kommer til å savne mest..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2411 på: 24. Mai 2009, 21:14 »
Owen er desverre ikkje i nærheten av den han var då han kom, no er han berre ein middels pl-spelar, med ei alt for høg lønn. Det er litt synd at vi har satsa på denne mannen heilt sidan januar, uten at det har resultert i ei einaste scoring eller assists. Men det er mange ting vi skulle gjort annerledes. Likevel klandrar eg ikkje Owen sjølv, han er som Kø1 seier 100% proffesjonell, og ønsker han lykke til vidare.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2412 på: 24. Mai 2009, 21:25 »
Owen blir jeg ikke å savne. Hva har han gjort denne sesongen? Nei, ikke mye. Han har i likhet med flesteparten av spillerne våre ikke gjort stort annet enn å møte opp i år. Jeg syns heller ikke Owen har prøvd hardt nok. I hvertfall ser det ikke sånn ut.

Men nok om det, Owen har sammen med Newcastle vært svak. Men Owen finner seg nok en ny pl klubb som står klar med engn feit lønningslip, men har liten tro på at han ender i en av de 4 store. Der er han ikke god nok lengre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2413 på: 24. Mai 2009, 23:34 »
Og Owen ble alikevel vår toppscorer.
Jeg takker Owen for bidraget hans. Har vel stort sett fått dritt mot seg helt siden han signerte for oss.
Kjøpet ble forøvrig et mareritt for begge parter, men hans innstilling og profesjonalitet har vært upåklagelig.
Selv om han vel aldri har vært så dårlig som våren 2009, jeg velger å se lengre enn som så tilbake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2414 på: 24. Mai 2009, 23:42 »
Skal bli spennende å se hvor han havner nå, spørs om det blir PL egentlig.
De som har råd til å skaffe seg han vil jo ikke ha han, og de som vil ha han har neppe råd eller tar seg råd da.
Samtidig som alle managere i PL vet veldig godt hvor skadeplaga fyren er.