20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1605 på: 23. Aug. 2008, 23:41 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1606 på: 23. Aug. 2008, 23:45 »
Så sier vel London-pressen at han på onsdag får vite at man er milevis unna å signere ny kontrakt med MO, og vi er like langt, inntil han faktisk signerer.

Dette sier Keegan først og fremst for å berolige fansen. Han sier jo at han ikke vet noen ting. Han bare tror.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1607 på: 23. Aug. 2008, 23:52 »
Han tjener jo ikke noe på å skyve problemene framover, så eg tror det ligger noe i det han sier i alle fall!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1608 på: 24. Aug. 2008, 00:05 »
Det KK gjør her, og som han har gjort hele tiden er å legge press på Owen....les bare det her:

"I know he wants to stay, I know he likes it here, really likes it here and I have made it absolutely clear I want him to.

"It will run its course. I think we are pretty close, but we will find out on Wednesday and we will see.

KK om Owen
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1609 på: 24. Aug. 2008, 17:55 »
Mulig jeg tar feil, men er slike mål/assist-bonuser egentlig så veeeldig vanlig å benytte seg av i PL da? Tror dette er mer et FM-fenomen enn realiteten.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1610 på: 24. Aug. 2008, 18:20 »
Vanskelig å si, men alle spillere har garantert bonuser. Jeg vil tro man får bonus for å starte kamp, kom innpå som innbytter, være i kamptropp. Man får bonus hvis laget vinner, og litt mindre hvis det blir uavgjort(de som spiller får mer enn de som er innbytter og sitter på benk). Jeg tipper alle som er innvollvert i kampen får bonuser hvis laget oppnår scoringer og/eller clean sheet. Godt mulig det er individuell bonus får scorede mål og hvis keeper holder nullen, det ville nesten vært rart hvis det ikke var det, men jeg er nesten helt sikker på at de aller fleste og de største bonusene er lagbaserte.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1611 på: 24. Aug. 2008, 18:28 »
kan det vere Owen ikkje skriver under pga Keegan ? Han har jo skreve dritt om Keegan i boka si og sjølv om Kevin ikkje har noke problem med Owen så veit ein jo ikkje med Owen er jo rart det skal drøye så sykt for eit enkelt pennestrøk
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1612 på: 24. Aug. 2008, 18:35 »
Har jeg ingen som helst tro på.
Tror faktisk at det som ble sagt om denne feiden mellom de to i mediene i etterkant av hjemkomsten til Keegan om at de har skværet opp.
Owen har jo også vokst kjempemasse siden Keegan kom tilbake, og virker til å ha fått mer glede av å spille i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1613 på: 24. Aug. 2008, 18:45 »
kan det vere Owen ikkje skriver under pga Keegan ? Han har jo skreve dritt om Keegan i boka si og sjølv om Kevin ikkje har noke problem med Owen så veit ein jo ikkje med Owen er jo rart det skal drøye så sykt for eit enkelt pennestrøk

Tviler sterkt på det. Tror derimot Owen er veldig happy med KK som manager, som tillater offensivt spill og som har gitt han en lederrolle i laget. Og jeg tror Owen trives godt i Newcastle, men det behøver jo ikke å bety at han signer en ny kontrakt. Det som jeg ser for meg at blir avgjørende for denne dealen er at Owen føler han har noe ugjort i Newcastle, han vil bevise hvor god han er! Og det tror blir er tungen på vektskålen, når Owen signer en ny kontrakt neste uke;)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1614 på: 24. Aug. 2008, 18:56 »
håper han skriver under snart! men føler meg ganske sikker på at han gjør det  men når? kjedelig å leve i usikkerhet :S

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1615 på: 24. Aug. 2008, 19:26 »
Jeg sitter med en følelse av at mye avhenger av hvem vi evt henter inn. Hvilke signaler vi sender ut. Det er nok, i hvertfall i en liten grad, avgjørende. Vil Owen spille for oss hvis vi har en sesong som sist år? Tviler jeg på.
Henter vi inn spillere som viser Owen (og andre) at vi har lyst til å kjempe om Europa, og kanskje en cup, skriver han nok ny kontrakt.
Jeg tror ikke at ALT avhenger av det, men antageligvis til en viss grad :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1616 på: 25. Aug. 2008, 15:23 »
Jeg er ganske så sikker på at Owen skriver under. Men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å vite når jeg også.
Hvis Owen skal kunne forlate oss på en "redelig måte" må en klubb by uanstendig mye penger for ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1617 på: 25. Aug. 2008, 19:18 »
trur det skal vere et møte med heile styret og keegan på onsdag blant anna angåande owen.. vi får bare vente og sjå.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1618 på: 26. Aug. 2008, 06:38 »
trur det skal vere et møte med heile styret og keegan på onsdag blant anna angåande owen.. vi får bare vente og sjå.

Jup.Er ikke noe annet å gjøre enn å vente å se ann.Håper virkelig han signerer en ny kontrakt!.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1619 på: 28. Aug. 2008, 11:36 »
Idag er vel en fin dag å offentligjøre at Owen har signert ny kontrakt ;D
Eneste man så langt har fått vite etter dette såkalte møtet er Milners mulige avgang, og da passer det fint å komme med noe positivt også.
sunt pueri pueri puerilia tractant