20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1350 på: 14. Mai 2008, 02:01 »
haha seriøst gå å legg deg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 14. Mai 2008, 02:09 »
Koffer ikkje kjøpe Flo da ?Han tar sikkert eit comeback om me tilbyr han kontrakt han var jo verdensklasse for Norge og knallgod i Chelsea.
Prestert godt i lang tid har han og..

Og hvor vil du med dette?

At det er totalt meiningslaust og basere Owens presatsjoner i Liverpool som eit argument for kor god han er nå/Kan bli.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 14. Mai 2008, 02:09 »
haha seriøst gå å legg deg

Kan eg ikkje få vere oppe litt til da mamma pliz :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 14. Mai 2008, 02:21 »
Koffer ikkje kjøpe Flo da ?Han tar sikkert eit comeback om me tilbyr han kontrakt han var jo verdensklasse for Norge og knallgod i Chelsea.
Prestert godt i lang tid har han og..

Og hvor vil du med dette?

At det er totalt meiningslaust og basere Owens presatsjoner i Liverpool som eit argument for kor god han er nå/Kan bli.

Trenger jo ikke gjøre det. Nok å se på hvordan Owen har spilt hos oss når han har vært skadefri. Og spesielt siste halvdel av sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

RHCP14

• Gjest
« Svar #1354 på: 14. Mai 2008, 02:29 »
Owen er veldig god, verdensklasse er han ikke. Han scoret 9 spillermål på 29 kamper, vi må ikke gå helt borifra fakta her heller, riktignok har laget variert i prestasjonene, men Owen var virkelig dårlig før jul. Og det skal defintivt mer til enn tre gode måneder og 20 kamper før jeg lar han få noe verdensklasse stempeø. Nå kommer det sikkert en haug av folk å sier; "ikke rakk ned på Owen"...men vi må være realister her!! Benjani er ikke noe verdensklasse spiss han heller, selv om han scoret 10 mål på 13-14 kamper i høst...

Jeg kan lett ramse opp 10, kanskje 15 spisser i verden som er bedre enn Owen.

Kan ikkje ha noe med at Sam Allerdyce og Roeder brukte han feil??? Etter ein skadeprega sesong i Arsenal, og ein dårlig sesong i Barca, er vel fortsatt Henry som verdensklasse å rekne. Henry lider av at han blir brukt feil. Glimtvis så viser Owen at han er i verdensklasse. Som headingen mot Sunderland, eller da han knuser Huth i lufta, målet mot Russland b.a. Glimtvis er godt nok for meg. Får han forbedra sitt sjansesløseri vil han score opp mot 20 mål igjen. Appropo sjansesløseri...Mr. Rooney er vel nesten på nivå...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 14. Mai 2008, 03:40 »
Skjønner ikke hvorfor det fokuseres så stort på at han sløser så enormt med sjanser. Det syns jeg er en utrolig overdrivelse. Syns han har satt mer enn godkjent med mål under Keegan ihvertfall.
Rooney er da mye værre når det gjelder å sløse sjanser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 14. Mai 2008, 07:40 »
Blir bare irretert av den eg synes er ein utrolig overdrivelse av Owens avslutninger. At hans avslutninger er i verdensklasse og han gi Owen ballen foran mål så scorer han. Når han trengt sånn ca minst 3 feite sjangser før han scorer.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 14. Mai 2008, 10:43 »
poenget mitt er at owen har hatt en syyyk scoringsratio uansett kor han har spillt, som han hadde i det første kampane da han kom til oss før han blei skada og som han har hatt etter keegan tok over.. det beviser ka han er god for, samtidig som han har statistikken på sin side på landslaget, i real og i liverpool..

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 14. Mai 2008, 10:50 »
poenget mitt er at owen har hatt en syyyk scoringsratio uansett kor han har spillt, som han hadde i det første kampane da han kom til oss før han blei skada og som han har hatt etter keegan tok over.. det beviser ka han er god for, samtidig som han har statistikken på sin side på landslaget, i real og i liverpool..

Synes det er godt gjort av Owen å komme tilbake slik han har gjort etter så mange skader. Men hvis han ikke signer ny kontrakt i løpet av sommeren, vil jeg bli mildt sagt skuffet over han. Kan ærlig talt ikke tro at han kommer til å forlate klubben nå, men man skal jo aldri si aldri...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1359 på: 14. Mai 2008, 11:18 »
Owen var en verdensklasse spiss å er ENDA det.Han har slitt med skader noe som har hemma han litt men jeg føler meg temmelig sikker på at Owen vill komme tilbake å vise sitt gammle jeg.Synes Owen har vist noe av sine gammle tendenser men har såklart fortsatt en go del å gå på så jeg har fullstendig troa på at han vill komme tilbake.Veldig oppløftende å se hans prestasjoner på slutten av sessongen her hvor han fikk hvafall visst noe at han enda kan :).

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 14. Mai 2008, 11:33 »
Owen er veldig god, verdensklasse er han ikke. Han scoret 9 spillermål på 29 kamper, vi må ikke gå helt borifra fakta her heller, riktignok har laget variert i prestasjonene, men Owen var virkelig dårlig før jul. Og det skal defintivt mer til enn tre gode måneder og 20 kamper før jeg lar han få noe verdensklasse stempeø. Nå kommer det sikkert en haug av folk å sier; "ikke rakk ned på Owen"...men vi må være realister her!! Benjani er ikke noe verdensklasse spiss han heller, selv om han scoret 10 mål på 13-14 kamper i høst...

Ja dei vil eg gjerne sjå. Og du skal lett ramse dei opp, so no må du ikkje gå inn å sjå på historie og stats for kvar enkelt. Tvila på du greie det. Du skal skrive dei ned lett som berre det, som om det var Newcastle stallen frå 95-96.  :)

Eg meinar absolutt Owen er verdensklasse. Og då er det heile "pakken" Owen eg meinar er verdensklasse. So lenge han er skadefri og i form så er han verdensklasse.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 14. Mai 2008, 11:45 »
Emmanuel Adebayor, Wayne Rooney, Carlos Tevez, Fernando Torres, Klaas-Jan Huntelaar, Ruud Van Nistelrooy, David Villa, Dimitar Berbatov, Miroslav Klose, Luca Toni... Skal jeg fortsette?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 14. Mai 2008, 12:17 »
Hva er poenget ditt? At det fins mange spisser som er bedre enn Owen? If so, det er jo greit nok...men at Owen holder høy klasse når han er i form så vi jo på slutten av sesongen. Men for at folk som Benson skal lovprise Owen så må han helst score minst to mål i en kamp, ha hvertfall én assist samt at han redder ballen på streken for oss.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 14. Mai 2008, 12:27 »

Ja dei vil eg gjerne sjå. Og du skal lett ramse dei opp, so no må du ikkje gå inn å sjå på historie og stats for kvar enkelt. Tvila på du greie det. Du skal skrive dei ned lett som berre det, som om det var Newcastle stallen frå 95-96.  :)

Eg meinar absolutt Owen er verdensklasse. Og då er det heile "pakken" Owen eg meinar er verdensklasse. So lenge han er skadefri og i form så er han verdensklasse.

Ikke noe problem....Hvor skal vi starte?

Didier Drogba, Wayne Rooney, Emmanuel Adebayoor, Fernando Torres, Dimitar Berabtov, Nicolas Anelka, Carlos Tevez, Samuel Eto'o, Ruud van Nistelrooy, Robinho, David Villa, Francesco Totti, Zlatan Ibrahimovic, David Trezeguet. Luca Toni, Miroslav Klose, Karim Benzema....jaja, Owen bedre enn noen av disse? Ikke faen! setter opp Obafemi Martins foran Owen på denne listen også..

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 14. Mai 2008, 12:52 »
Hva er poenget ditt?

Hvis du leser innlegget over mitt, så skjønner du det kanskje...