20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Michael Owen
« Svar #1335 på: 13. Mai 2008, 23:17 »
Nå har klubben offisielt startet samtaler med Owen og hans rådgiver(e). Nye møter er avtalt. Prosessen er igang, så får vi se når det skjer noe konkret (signering, evt avslag- håper OG TROR på at han signerer ny avtale). http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article3927226.ece

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 13. Mai 2008, 23:22 »
Så nå er The Times troverdig? :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1337 på: 13. Mai 2008, 23:23 »
nja...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1338 på: 13. Mai 2008, 23:46 »
Så nå er The Times troverdig? :)

The Times er en seriøs avis, MEN det er et stort MEN....De har vel en sportsjournalist stab som MÅ ha et eller annet imot Newcastle, de skriver kronikker på kronikker hvor de rakker ned på oss som bare faen!! Men som informasjonskilde er de av de mest seriøse i England.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 14. Mai 2008, 00:05 »
Jøss, skadefri i 2008 ;D Og han vise at så lenge han er skadefri så er han ein av verdens beste spissar.

OMG. 11 mål i en serie er det en spiss i verdensklasse?

var dårlige sesonger der shearer ikkje scora meir enn 11 mål i en sesong og det er vel ingen her inne som nekter på at shearer var en spiss i verdensklasse......
« Siste redigering: 14. Mai 2008, 00:14 av Human »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 14. Mai 2008, 00:07 »
No stoppa han vel på 13 mål i ein sesong der halve var nesten ødelagt av skader. Er ikkje i tvil om at Owen er ein verdensklassespiss som vi skal være veldig glad om vi får beholde.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 14. Mai 2008, 00:13 »
Owen er veldig god, verdensklasse er han ikke. Han scoret 9 spillermål på 29 kamper, vi må ikke gå helt borifra fakta her heller, riktignok har laget variert i prestasjonene, men Owen var virkelig dårlig før jul. Og det skal defintivt mer til enn tre gode måneder og 20 kamper før jeg lar han få noe verdensklasse stempeø. Nå kommer det sikkert en haug av folk å sier; "ikke rakk ned på Owen"...men vi må være realister her!! Benjani er ikke noe verdensklasse spiss han heller, selv om han scoret 10 mål på 13-14 kamper i høst...

Jeg kan lett ramse opp 10, kanskje 15 spisser i verden som er bedre enn Owen.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 14. Mai 2008, 00:19 »
det som definerer en spiss i verdensklasse er vel at han viser prestasjoner over lengre tid, og det er vel ikkje så mangen spisser i verden som kan vise til det owen har prestert på landslaget, i real, i liverpool. Greit nok at han ikkje har vert på topp i newcastle, men han har ikkje komt skikkelig igang etter sesonger med skader.. viss du ser på starten til owen i newcastle før han blei skada var jo han konge! samtidig så er han vel nr 2 på antal scora landslagsmål for england gjennom tidene i en alder av 28 år.. er ikkje det verdensklasse så veit ikkje eg.. ?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1343 på: 14. Mai 2008, 00:24 »
Jeg snakker om per dags dato og på bakgrunn av denne sesongen..ikke hva Owen har gjort på landslaget, Owen har selvsagt tilhørt verdens toppen av spisser, ble jo kåret til årets spiller i europa også. Men NÅ er ikke Owen blant de 15 beste spissene i verden. Men veldig veldig god det er han!!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 14. Mai 2008, 00:26 »
men eg ser ikkje noke grunn til at han ikkje skal kunne prester på det nivået igjen?? så lenge skadene ikkje kommer tilbake..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 14. Mai 2008, 00:36 »
Skjønner du ikke hva jeg sier? Eller er det det at du ikke VIL skjønne det?

Kan hende han kan komme tilbake å score over 20 mål i PL, men i år har han ikke vært i nærheten av å være SÅ god. Så verdensklasse eller ikke Human? Du motsier deg selv her, først sier du at han ER verdensklasse, så sier du at han KAN bli verdenklasse. Jeg er opptatt av fakta og realitet, og da får ikke Owen noe verdensklasse stempel av meg, og jeg tror vel ikke han får det av så veldig mange andre heller...

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 14. Mai 2008, 01:53 »
Skjønner du ikke hva jeg sier? Eller er det det at du ikke VIL skjønne det?

Kan hende han kan komme tilbake å score over 20 mål i PL, men i år har han ikke vært i nærheten av å være SÅ god. Så verdensklasse eller ikke Human? Du motsier deg selv her, først sier du at han ER verdensklasse, så sier du at han KAN bli verdenklasse. Jeg er opptatt av fakta og realitet, og da får ikke Owen noe verdensklasse stempel av meg, og jeg tror vel ikke han får det av så veldig mange andre heller...

har vel ikkje sagt at han var verdens beste den sesongen her?!?! eg snakker om at han er en av de beste spissene i verden over tid dei siste 10 åra.. etter det han har prestert og det viser at han kan prestere det samme igjen som et motargument på at folk meiner vi skal kvitte oss med han...!! trur du trenger å se på ka som står i inlegga for eg har aldri sagt at owen har verdt i verdensklasse i år heller det motsatte..
« Siste redigering: 14. Mai 2008, 01:55 av Human »

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 14. Mai 2008, 01:54 »
Greit nok at han ikkje har vert på topp i newcastle, men han har ikkje komt skikkelig igang etter sesonger med skader..

............... les.................

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 14. Mai 2008, 01:57 »
Koffer ikkje kjøpe Flo da ?Han tar sikkert eit comeback om me tilbyr han kontrakt han var jo verdensklasse for Norge og knallgod i Chelsea.
Prestert godt i lang tid har han og..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 14. Mai 2008, 01:59 »
Koffer ikkje kjøpe Flo da ?Han tar sikkert eit comeback om me tilbyr han kontrakt han var jo verdensklasse for Norge og knallgod i Chelsea.
Prestert godt i lang tid har han og..

Og hvor vil du med dette?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida