20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368098 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1170 på: 27. Mars 2008, 19:17 »
Hehe, nei, samme kan en si om både Big Al og James Milner også. Men samtlige disse fremstår på en bortimot eksemplarisk måte. Syns også Owen har vokst i kapteinrollen. Han er mye mer "vocal" utpå banen, og har en utrolig god arbeidsinnsats. Mens han før kanskje var kjent for å score måla uten at han var noen utpreget arbeidsspiss, jobber han meget hardt for laget nå. Jeg håper vi særdeles snart får fornyet kontrakten til Owen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 27. Mars 2008, 19:52 »
Owen har helt klart imponert på meg i det siste ihvertfall. Han er, som du sier Kristoffer, en type som har mye likhetstegn med Shearer og det er klart att han ser ut til å trives mye bedre i Newcastle nå enn han har gjort tideligere. Kanskje han har begynt å kjenne den berømte "toon-spiriten" og ikke tenker like mye på pengene og det å få komme tilbake til Liverpool som før..
Dessuten så har han jo fått enormt med tillitt av Keegan og helt sikkert endret syn på godeste Keegan også..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 27. Mars 2008, 22:11 »
Du kan i aller høyeste grad slenge på Shay Given i den rekken der Kristoffer...

Jeg var veldig skeptisk til Owen som kaptein, men jeg synes han har fremstått veldig flott og jeg tror ikke noen andre av dagens Newcastle spillere kunne gjort en bedre jobb som kaptein enn det Michael Owen har gjort!

Det er også utrolig gledelig å se at han scorer og mål og kommer til masse sjanser!! Det er helt herlig! Han hadde en rævva høstsesong, og spilte mer enn han fortjente..Men slik han spiller nå er det ikke mange andre spisser jeg heller kunne tenkt meg...håper han er ferdig med de alvorlige skadene og at vi snart får han på en ny kontrakt, selv om jeg ikke akkurat blir sur på Owen om han velger å forlate oss til sommeren. Det er egentlig utopi at Newcastle, et lag på nedre halvdel i PL skal ha så gode spillere som Owen og Martins.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1173 på: 28. Mars 2008, 01:17 »
Du kan i aller høyeste grad slenge på Shay Given i den rekken der Kristoffer...

Jeg var veldig skeptisk til Owen som kaptein, men jeg synes han har fremstått veldig flott og jeg tror ikke noen andre av dagens Newcastle spillere kunne gjort en bedre jobb som kaptein enn det Michael Owen har gjort!

Det er også utrolig gledelig å se at han scorer og mål og kommer til masse sjanser!! Det er helt herlig! Han hadde en rævva høstsesong, og spilte mer enn han fortjente..Men slik han spiller nå er det ikke mange andre spisser jeg heller kunne tenkt meg...håper han er ferdig med de alvorlige skadene og at vi snart får han på en ny kontrakt, selv om jeg ikke akkurat blir sur på Owen om han velger å forlate oss til sommeren. Det er egentlig utopi at Newcastle, et lag på nedre halvdel i PL skal ha så gode spillere som Owen og Martins.

Enig med deg her kø.Med tanke på at vi"bare" er Newcastle så skal vi prise oss lykkelige over å ha en spiller av Owens kaliber i klubben.På sitt beste og i form og uten skader så er han WorldCLASS.Håper han holder seg skadefri å signerer ny kontrakt med oss!. :)
« Siste redigering: 30. Mars 2008, 01:46 av BallaJazz »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 29. Mars 2008, 15:59 »
Det faktum at vi har Owen og Martins i våre rekker sier vel det meste om hvorfor det er så vanskelig å forstå at vi ligger med begge beina godt planta i nedrykksstriden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 29. Mars 2008, 20:51 »
Hehe, ja, sant nok. Nå vil jeg påstå at ingen andre rekker enn angrepsrekka er i nærheten av hva en kan kalle komplett. Bortsett fra bakerste mann da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 30. Mars 2008, 00:05 »
Bakerste mann er komplett så lenge de holder seg skadefrie, noe de ikke har gjort i år... Får håpe årets sesong var et engangstilfelle med tanke på skader.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 30. Mars 2008, 01:15 »
Bakerste mann er komplett så lenge de holder seg skadefrie, noe de ikke har gjort i år... Får håpe årets sesong var et engangstilfelle med tanke på skader.
Hah ;D
Se de siste årene. I år har vi gjort frengang skal jeg si deg ;)
Hva hadde vi i fjor.. Carr - Taylor - Huntington - Edgar
Vi ser fremgang.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 30. Mars 2008, 04:52 »
Min mening var selsagt å si følgende: Våres spisser og keepere er våre to sterkeste lagdeler!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 30. Mars 2008, 22:08 »
Jeg tok an ;)
Owen med 3 mål på 3 kamper nå. Fantastisk. Håper bare han holder seg skadefri å fortsetter fremgangen. Jeg ble en stund der veldig rett, når han ble taklet å jeg hørte skriket langt inni stua her jeg satt. Da trodde jeg det var alvorlig. Men heldigvis ikke..
Imponerende formkurve han har hatt i den nye possisjonen sin.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 30. Mars 2008, 22:19 »
Owen har vært VELDIG god etter nyttår.
Og ser ut til å bli bare bedre og bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1181 på: 31. Mars 2008, 01:04 »
Owen er på vei tilbake i go gammaldags scoringsform!! ;D.Ser veldig lovende ut for Owen nå :).Ingen jeg unner det mere enn Owen nå egentlig med tanke på skader å kritikk som han har fått så håper jeg han hvafall svarer noe sikkelig på tiltale nå på slutten av sessongen ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 31. Mars 2008, 02:54 »
Syns det er morsomt. Han er jo faktisk tidvis som midtbanespiller å regnes. Martins, Owen og Viduka, de har aller tatt monstersteg hva formkurve angår. Vannvittig herlig!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 31. Mars 2008, 02:58 »
Hmm me har jo slitt med og ein mitbane uten offensiv kraft denne sesongen så kanskje Owen kan vere ei slags løsning på det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 31. Mars 2008, 13:22 »
Owen har virkelig visst hva han er god for, den siste tiden..
til alle de som har tvilt, han er tilbake for fult nå, som en av PL beste angripere!

ikke kom med noen nerde kommentarer: "rooney er jo bedre da".