20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1140 på: 11. Mars 2008, 22:39 »
Fra www.nufc.co.uk i dag :

The 28-year-old was angered by inaccurate newspaper reports suggesting that he had asked for a pay rise during contract talks.

In fact, the reality is that negotiations of any nature are yet to begin.

"There have been no talks on either side about a new deal and nothing has been mentioned about my contract," explained the former Real Madrid ace.

"I don't want this interpreted as being a snub on either side.

"It's just that there are more important things to sort out at the moment than mine or any other player's new contract and that is making sure we stay in the Premier League.

"But if or when the club want to talk to me then I am prepared to talk. I am still only 28 and I feel I still have a lot of years of football left in me."

Bra at dette bare var oppspinn, så lamt at media skal framprovosere slike ting. Virker som de britiske mediene bare har til hensikt å skape kvalme.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 12. Mars 2008, 03:28 »
Begynn da heller å gi Martins spilletid på topp. Han reddet oss så å si alene i fjor. Da viste han hva en klassespiss er.

Beklager, men dette kaller jeg en påstand med enorme logiske huller i. Martins var tidvis meget god for oss, men også tidvis elendig. Spesielt når resten av laget heller ikke presterte, og siste del av forrige sesong var han svært svak.

Media har fra dag 1 forsøkt skape kvalme rundt Owen, så jeg gidder overhodet ikke ta slikt alvorlig lengre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 12. Mars 2008, 03:57 »
Uansett om han var tidvis dårlig så redda han mykje av poenga i fjor. Bedre og ha ein spiss som er tidvis briliant og tidvis dårlig enn ein spiss som er konstant usynlig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 12. Mars 2008, 13:10 »
For meg kan Owen bare dra.
Kanskje det er nettopp det som skal til for at Newcastle skal klare og etablere seg i Toppen.
Hvem vet?
Han skal jo ha forlangt 103 000£ i uka for og signere ny kontrakt med oss.
Da kan han bare dra.

Jeg vil ha spillere som blør for drakta, ikke for penga.
Og jeg tviler på at Ashley vil betale han 103 000£ i uka

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 12. Mars 2008, 13:22 »
Steppe, les 3-4 innlegg over deg...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 12. Mars 2008, 13:51 »
Steppe, les 3-4 innlegg over deg...

For og si det sånn, jeg ble ikke klokere av det.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 12. Mars 2008, 13:58 »

The 28-year-old was angered by inaccurate newspaper reports suggesting that he had asked for a pay rise during contract talks.

"There have been no talks on either side about a new deal and nothing has been mentioned about my contract," explained the former Real Madrid ace.

"It's just that there are more important things to sort out at the moment than mine or any other player's new contract and that is making sure we stay in the Premier League.

"But if or when the club want to talk to me then I am prepared to talk. I am still only 28 and I feel I still have a lot of years of football left in me."
Hjalp det?
« Siste redigering: 12. Mars 2008, 14:00 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 12. Mars 2008, 16:03 »
Jeg vil ha spillere som blør for drakta, ikke for pengene.

Ærlig talt, tenk deg om. Hvor mange blør for drakta nå om dagen?
Er Owen her for å blø for pengene, gjør det meg mer happy enn at han ikke blør. Vi har ingen som ofrer seg for laget, med unntak av Taylor, Given og Harper (i mine øyne).
Face it! Det er nesten ingen som blør for drakta nå. Hvis en spiller er 100% innstilt på å gjøre seg fortjent til pengene, uansett om han spiller på Newcastle eller Raufoss, er det godkjent for meg :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1148 på: 12. Mars 2008, 16:22 »

Godt å høre detta i grunn.Ikke overaska.Engelsk presse er jo ganske kjent for sin kvalmende still med å skape oppstyr å drama basert på usanne fakta å regelrett bullshit

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 12. Mars 2008, 19:44 »
Jeg vil ha spillere som blør for drakta, ikke for pengene.

Ærlig talt, tenk deg om. Hvor mange blør for drakta nå om dagen?
Er Owen her for å blø for pengene, gjør det meg mer happy enn at han ikke blør. Vi har ingen som ofrer seg for laget, med unntak av Taylor, Given og Harper (i mine øyne).
Face it! Det er nesten ingen som blør for drakta nå. Hvis en spiller er 100% innstilt på å gjøre seg fortjent til pengene, uansett om han spiller på Newcastle eller Raufoss, er det godkjent for meg :)

Jeg vil bare tilføye en på din liste og det er Smith

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1150 på: 12. Mars 2008, 20:55 »
Smith blør bare for røde og gule kort. Han er en ivrig samler av de nemlig.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 22. Mars 2008, 20:02 »
Syns vel att Owen har begynt å vise att han er verdt lønna si...Ser ut som att han forstår att han ikke har den enorme farten han hadde for 4-5 år siden og har blitt bedre til å lese spillet rett...Det jeg har sett av Owen i det siste får meg til å ville gi han en sjanse og vise att han kan være med å gjøre Newcastle til en topp-6 klubb igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 22. Mars 2008, 20:13 »
Jeg ser bare det jeg har forventa. Gitt at han er i matchform og laget produserer sjanser, så vil han score!  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 22. Mars 2008, 21:24 »
Viktig at Owen blir enda skarpare foran mål, sett fleire av sjangsane sine. Spesielt gjeld det når vi møter større klubbar.
Bra gjennomført kamp i dag over heile fjøla! :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1154 på: 22. Mars 2008, 21:43 »
Posetivt å se at Owen begynner å score igjen.Sakte men sikkert så virker det som at han begynner å komme i matchform igjen.En Owen i scoringsform er sinnsykt viktig for oss..