20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1125 på: 07. Mars 2008, 18:37 »
Jeg skjønner jo at det var det dere diskuterte, halloo... Men når du sier at det ikke har en dritt å si at vi ikke visste om alle skadene han kom til å få når han skrev under for oss, da må jeg jo kverulere litt.

Er umulig og snakke fornuft til deg. Ka har Owens 3 skader og gjere for hans nåverende kontrakt ? I følge mine bergeninger har ikkje det ein drit og sei for lønna til Owen den kommer inn uansett om han putter 10 mål kver kamp eller ligger skada i sofaen. Men du er jo imidlertidig kraftig uenig! så da lurer eg veldig på kva du meiner!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 07. Mars 2008, 18:49 »
Jeg skjønner jo at det var det dere diskuterte, halloo... Men når du sier at det ikke har en dritt å si at vi ikke visste om alle skadene han kom til å få når han skrev under for oss, da må jeg jo kverulere litt.

Er umulig og snakke fornuft til deg. Ka har Owens 3 skader og gjere for hans nåverende kontrakt ? I følge mine bergeninger har ikkje det ein drit og sei for lønna til Owen den kommer inn uansett om han putter 10 mål kver kamp eller ligger skada i sofaen. Men du er jo imidlertidig kraftig uenig! så da lurer eg veldig på kva du meiner!!

MEN FOR FAEN da din drittunge, kan du ikke lese? Det var snakk om lønna han fikk når han signerte for oss, sant? Så sier en annen at vi ikke kunne vite at Owen kom til å bli så mye skada når han fikk den skyhøye lønna, og så sier du at det ikke har en dritt å si. Neivel? Han andre karen snakka jo her om kontrakten som Owen har nå, ikke en eventuell ny en.

"Ka har Owens 3 skader og gjere for hans nåverende kontrakt ?" Det har faktisk jævlig mye å si hvis du tenker på penger (det var jo penger du sutra om), for hadde Owen hatt de samma plagene når vi kjøpte han så hadde han ikke fått en brøkdel av det han får i lønn nå. Og haha..du beviser virkelig din dumhet her : " følge mine bergeninger har ikkje det ein drit og sei for lønna til Owen den kommer inn uansett om han putter 10 mål kver kamp eller ligger skada i sofaen." Så klart kommer lønna hans inn uansett, på samme måte som en vanlig arbeidstaker som får lønn selv om han er sykemeldt. Så presterer du å si at jeg er kraftig uenig? Haha, hva faen snakker du om? Jeg nekter å tro at du er eldre enn 12  :)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 07. Mars 2008, 18:56 »
Sånn eg forsto det, så var Benson misfornøgd med nettop det at Owen ville kreve meir lønn når han hadde ei såpass høg lønn fra før. Så kjem Bjørni med "Husk at han ikke hadde vært skadet i 3 år når han skrev under kontrakta da :-)". Sånn eg tolka det hadde det ingenting å sei for Bensom fordi det var ikkje den noværande kontrakta til Owen Benson var misfornøgd med, men det at han krevde meir lønn.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 07. Mars 2008, 19:42 »
Sånn eg forsto det, så var Benson misfornøgd med nettop det at Owen ville kreve meir lønn når han hadde ei såpass høg lønn fra før. Så kjem Bjørni med "Husk at han ikke hadde vært skadet i 3 år når han skrev under kontrakta da :-)". Sånn eg tolka det hadde det ingenting å sei for Bensom fordi det var ikkje den noværande kontrakta til Owen Benson var misfornøgd med, men det at han krevde meir lønn.

Takker. Da tolket du heilt riktigt. Begynnte nesten og lure på om det var eg som var gal :P for eg forstår virkelig ikkje kordan den kan tolkes annerledes når eg har foklart det 1000 ganger.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 07. Mars 2008, 22:28 »
Visst Owen vil ha meir lønn og Newcastle gir etter, fortjener me og gå konk og rykke ned! Makan 14 best betalt i europa med 10 mål på 3 år. Går det an og kreve meir lønn da ? Må vere verdensrekord i griskhet isåfall.

Husk at han ikke hadde vært skadet i 3 år når han skrev under kontrakta da :-)

Husk at det IKKJE har ein DRIT og sei da :-)

Skjønner hva du mener Benson, men det er først nå. Den første og den andre kommentaren din her passer ikke sammen. I første så uttrykker du din misnøye over det at han muligens krever mer lønn enn han har fra før. Men bjørni skriver jo om den kontrakten Owen har nå, og at man ikke kan se i framtiden og spå skader. Så kommentaren kommer på helt feil plass. Skjønner godt hva Tommy Sten reagerte på.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 08. Mars 2008, 00:00 »
Visst Owen vil ha meir lønn og Newcastle gir etter, fortjener me og gå konk og rykke ned! Makan 14 best betalt i europa med 10 mål på 3 år. Går det an og kreve meir lønn da ? Må vere verdensrekord i griskhet isåfall.

Husk at han ikke hadde vært skadet i 3 år når han skrev under kontrakta da :-)

Husk at det IKKJE har ein DRIT og sei da :-)

Skjønner hva du mener Benson, men det er først nå. Den første og den andre kommentaren din her passer ikke sammen. I første så uttrykker du din misnøye over det at han muligens krever mer lønn enn han har fra før. Men bjørni skriver jo om den kontrakten Owen har nå, og at man ikke kan se i framtiden og spå skader. Så kommentaren kommer på helt feil plass. Skjønner godt hva Tommy Sten reagerte på.

Ja men eg har bare skrevet at den kontrakten han har no er alt for høg i forhold til kva han har prestert og at det er håplaust og kreve høgere lønn ? Så Bjørn sin kommentar har ingenting med saken og gjere. Det seier eg jo også i kommentar 2. Men eg er selvfølgelig enig i at ingen kunne vete han sko gå skada heile tida men som sagt ingenting med saka og gjøre. *oppgitt*

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 08. Mars 2008, 04:16 »
Jeg foreslår at vi driter i dette gutta, jeg orker ikke å bruke energi på sånne filleting..var ikke meningen at det skulle eskalere så jævlig, heh  ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 08. Mars 2008, 09:13 »
Shake hands, say you're sorry. kiss and make up    :-* :-* :-* :-* :-*

;) ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 10. Mars 2008, 21:13 »
Shake hands, say you're sorry. kiss and make up    :-* :-* :-* :-* :-*

;) ;D
Ser ikke for meg at Benson og Tommy kan gjøre noen av de tingene, annet enn å bli enig om å avslutte diskusjonen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 10. Mars 2008, 23:39 »
Mye tyder på at Owen aldri kommer til å bli den klassespissen han engang var. Jeg er villig til å gi han sjansen ut halve sesongen neste år, men hvis han viser at han ikke er en spiss som kan produsere opp mot 20 mål i sesongen så bør vi kvitte oss med han.

Greit nok at skaddene har satt han ut av spill, men det er kanskje derfor han aldri kommer til å bli like god som han engang var. Man kan jo spørre seg selv hvor god kunne han blitt hvis han ikke hadde fått så alvorlige skader, men men.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1135 på: 11. Mars 2008, 01:07 »
Tja..Owen er jo bare 28 år så er fortsatt i sin beste fotballalder da.Men det spørs nok om ikke skadene har ødelagt han som den klassespilleren han var

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 11. Mars 2008, 02:15 »
Jeg står fortsatt på at Owen er en klassespiss fremfor målet. Det jeg samtidig kan fastslå er at Owen ikke er samme type spiss som den han var når han slo igjennom for LFC. Han er ikke blant ligaens kjappeste spillere lengre, hvilket betyr at han i mye større omfang er avhengig av medspillere.
MEN, han har en helt syk evne til å posisjonere seg og å komme seg til sjanser. Den ene virkelige gode avleveringen han fikk mot LFC var han centimetere fra å omsette i mål når han lurte LFCs forsvarsslinje på Geremis innlegg. Det å uansett spille på Owen som enslig, møtende spiss er rett og slett en feilslått taktikk, og jeg trodde faktisk jeg ikke skulle se det igjen denne sesongen, og ihvertfall ikke fra Kevin Keegan. 
Michael Owen er en av mange spillere i dagens lag som jeg langt fra har gitt opp, selv om denne sesongen har vært slik den har blitt. Håper så inderlig at vi overlever nedrykk denne sesongen, og at spillere som Owen, Barton og Tayls beviser at de kan neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 11. Mars 2008, 18:21 »
Jeg er helt enig, Kristoffer. Michael Owen er uansett en klassespiss, selv om han bare har fire ligamål denne sesongen, og selv om han ikke er samme type som for 10 år siden.

Shearer hadde også langt flere strenger å spille på da han var tidlig i 20-årene og storspilte i Blackburn. Men det gjorde han ikke nødvendigvis til en dårligere spiss de siste par/tre sesongene av sin karriere. Michael Owen er ikke lenger i nærheten like rask som i glansdagene, det har skadene sørget for. Men han er fysisk mer robust enn før, og han har blitt smartere i bevegelsene foran mål. Alt Owen trenger er regelmessig nettkjenning, og det får han, hvis han bare får flere og bedre baller å jobbe med, og hvis han kan holde seg skadefri over en lengre periode (noe det ser ut til at han er i ferd med å gjøre nå).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 11. Mars 2008, 21:51 »
Owen er bare en klassespiss vist han holder seg skadefri å begynner å score mål på sjansene sine.
I dagens fotball holder det ikke bare å ha klasse foran målet. Nei, du må ha klasse på flere områder. I forhold til hva Owen har vist i de 3 sesongene, ja han har vært skadet. Så er han ikke en klassespiss i mine øyner iallefall..
Han skal alene klare nesten å redde oss, score de viktige målene å vise at han virkelig er verdt de pengene han koster å ha i Newcastle. Vist ikke mener jeg iallefall vi burde selge han mens det enda er mulighet får å få inn penger på han..

Begynn da heller å gi Martins spilletid på topp. Han reddet oss så å si alene i fjor. Da viste han hva en klassespiss er.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 11. Mars 2008, 22:21 »
Fra www.nufc.co.uk i dag :

The 28-year-old was angered by inaccurate newspaper reports suggesting that he had asked for a pay rise during contract talks.

In fact, the reality is that negotiations of any nature are yet to begin.

"There have been no talks on either side about a new deal and nothing has been mentioned about my contract," explained the former Real Madrid ace.

"I don't want this interpreted as being a snub on either side.

"It's just that there are more important things to sort out at the moment than mine or any other player's new contract and that is making sure we stay in the Premier League.

"But if or when the club want to talk to me then I am prepared to talk. I am still only 28 and I feel I still have a lot of years of football left in me."