20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #810 på: 17. Nov. 2007, 14:54 »
Tror dere som tar turen over for se et mye mer spennende Newcastle lag med Viduka og Martins på topp.

Utvilsomt!!!! Det er en skam at Martins ikke har spilt i det siste....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #811 på: 17. Nov. 2007, 17:00 »
Og JEG skjønner ikke åssen enkelte kan forsvare Owen.
M. Owen er ikke annet enn en alt for overbetalt spiller som ønsker å spille for england mer en sitt klubblag.
Penger betyr tydligvis mye (kanskje for mye) for denne karen også, er nok eneste grunnen til han forsatt er her, pga ingen andre vil tilby han samme lønn som her i den sitvasjonen han er i.
At Owen var kaptein sist kamp var jo latterlig, satt å lo litt når jeg så det på tv'n..

Sist og ikke minst skjønner jeg ikke åssen Big Sam kan si at Owen er en av våres største spillere:
"This injury has happened in what we thought wasn't a very important game, and we've lost one of our biggest players."
Hva har han klart å prestere denne sesongen? 1 mål! Martins har spilt mindre og scoret flere, for min del hadde valget av spissene da vært enkelt utefra prestasjonene dems.

Jeg personlig ønsker ikke slike spillere i Newcastle, og håper seriøst han forsvinner til Januar vinduet!

Flame meg så mye dere vil, men dette er MIN personlige mening!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 17. Nov. 2007, 17:19 »
At Owen var kaptein sist er en skandale! Owen, SMith, Geremi, Butt har alle vært kapteiner i år....Kan ikke Sam bare bestemme seg for EN kaptein og EN visekaptein...!!??!?!

Jeg ville helst sett at Taylor ble VÅR kaptein med Shay Given som visekaptein.....skulle jeg valgt en tredje ville jeg faktisk valgt Butt..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 17. Nov. 2007, 18:41 »
Vi har en kaptein. Det er Geremi. Men han spiller ikke kamper lenger. Mot Sunderland var både Butt, Smith, Geremi og Given ute. Owen er en av våre aller mest seriøse og profesjonelle spillere. Det skulle bare mangle at han ikke var kaptein mot Sunderland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 17. Nov. 2007, 19:04 »
Smith spilte han....Owen er ingen ledertype, ingen autoritet, ingen spiller som har vist at han blør for drakta.....Blir akkurat det samme som at vi skulle satt Bellamy som kaptein..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 17. Nov. 2007, 20:55 »
Unnskyld meg, men det der er piss fra ende til annen.
Jokke oppsummerte det hele kort og presist, og traff spikern rett på hodet, eller hva det nå heter.
Owen har gjennom landslaget bevist at han er mer enn kapabel til å være kaptein. Det er få om noen spillere i Newcastle som yter en slik respekt som Owen gjør.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 17. Nov. 2007, 21:06 »
Unnskyld meg, men det der er piss fra ende til annen.
Jokke oppsummerte det hele kort og presist, og traff spikern rett på hodet, eller hva det nå heter.
Owen har gjennom landslaget bevist at han er mer enn kapabel til å være kaptein. Det er få om noen spillere i Newcastle som yter en slik respekt som Owen gjør.

Det du sier er at en kaptein skal velges på bakgrunn av hva en spiller har bevist på landslaget og at han har respekt......? Jeg ville heller hatt en kaptein som piffet opp lagkamerater, ledet laget, styrer og kommuniserer...En sånn spiller har Owen aldri vært..Han er ikke noe kapteinsemne....Bør vi ikke ha en skikkelig ledertype som kaptein...?

Kristoffer Eilertsen du har ikke peiling...du er en vits......Hvilke innlegg av Joakim er du ikke er enig i?? Hahaha... :P Vis at du klarer å argumente med dine egne meninger nå da!! Ikke bare si at du er enig med Joakim og si at jeg snakker piss.....At sånne som deg er skribent(eller hva pokker du er) gjør skam på newutd.no.......

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 17. Nov. 2007, 21:07 »
Owen har vært kaptein på landslaget, så hvorfor skulle han ikke kunne være kaptein for oss også?

Det sier vel egentlig det meste om dere som kritiserer Owen! Jubler når han blir skadet, og han er ubruklig som kaptein på NUFC selv om han har ledet/vært kaptein for langt større stjerner på landslaget!

Mye piss og enda mer grunnløs kritikk!!
« Siste redigering: 17. Nov. 2007, 21:09 av Frode »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 17. Nov. 2007, 21:11 »
Owen har vært kaptein på landslaget, så hvorfor skulle han ikke kunne være kaptein for oss også?

Fordi han ikke er noen ledertype....er det virkelig noen som mener Owen er en ledertype? At Owen var kaptein for england gikk på status, akkurat slik han har fått bindet i Newcastle....Et grunnlag jeg mener er håpløst når du skal velge kaptein!! Det tror jeg de fleste som vet noe om fotball er enig om....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 17. Nov. 2007, 21:14 »
Din saklighet slutter aldri å overraske meg! :P
Jokke traff spikeren på hodet, sa jeg, er det noe galt i å være enig med han?
Owen har som sagt bevist seg som en god kaptein for England, og hvorfor skal han ikke kunne gjøre det for Newcastle?
Han går frem som et profesjonelt prakteksempel, og selv om du mener han ikke jobber, er jeg selvsagt uenig i det. Han er utrolig bevegelig og smart i angrepsspillet, men slik spillet vårt har vært den siste tiden hjelper det lite, da Owen ikke har fått noen baller å jobbe med. At han også yter en enorm respekt av samtlige er også svært viktig. Han er jo langt fra noe førstevalg, men slik det var da var det slettes ikke noe idiotisk valg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 17. Nov. 2007, 21:21 »
Du svarer ikke på spm mitt....synes du Owen er en ledertype? Og hvorfor...

Ikke noe galt å være enig med Joakim, bortsett fra at du skriver det i et av tre innlegg her inne...

Når det gjelder min saklighet...skal man behøve å svare sånne folk som deg(de uten peiling) seriøst...Du har ikke et snev av innsikt og peiling på fotball, dessverre for deg...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 17. Nov. 2007, 21:25 »
Kristoffer Eilertsen du har ikke peiling...du er en vits......Hvilke innlegg av Joakim er du ikke er enig i?? Hahaha... :P Vis at du klarer å argumente med dine egne meninger nå da!! Ikke bare si at du er enig med Joakim og si at jeg snakker piss.....At sånne som deg er skribent(eller hva pokker du er) gjør skam på newutd.no.......
Slik innlegg er totalt unødvendig og jeg ser ikke hvorfor du må urgumentere med å prøve å skrive drit om en annen kun fordi han er uenig! Er det ikke bedre og heller akseptere at dere/du er uenig eller heller holde seg på et saklig nivå istedenfor å synke til barneskolenivå?? En annen ting, og tro at man sitter på fasiten fører ingen vei frem og arroganse er sjelden populært. Fotball og meninger kan tidvis diskuteres i det uendlige uten et klart svar, tror ihvertfall jeg da.............

Her diskuterer vi Owen og ting med Newcastle United FC da er slike innlegg tull, har man ikke noe bedre å bruke som argumentasjon, så LA HELLER VÆR!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 17. Nov. 2007, 21:30 »
Det fins intet fasitsvar på hva som er en god leder.
Jeg tror Michael Owen har stor innvirkning på laget, og i garderoben, og jeg ser slettes ikke bort fra at han kan være med å motivere medspillere i garderoben, på samme måte som Scott Parker, som utpå banen heller ikke utpreget seg veldig med å være først ute å kjefte.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #823 på: 17. Nov. 2007, 21:49 »
Slik innlegg er totalt unødvendig og jeg ser ikke hvorfor du må urgumentere med å prøve å skrive drit om en annen kun fordi han er uenig! Er det ikke bedre og heller akseptere at dere/du er uenig eller heller holde seg på et saklig nivå istedenfor å synke til barneskolenivå?? En annen ting, og tro at man sitter på fasiten fører ingen vei frem og arroganse er sjelden populært. Fotball og meninger kan tidvis diskuteres i det uendlige uten et klart svar, tror ihvertfall jeg da.............

Her diskuterer vi Owen og ting med Newcastle United FC da er slike innlegg tull, har man ikke noe bedre å bruke som argumentasjon, så LA HELLER VÆR!
Har egentlig intrykk av at kø1 alltid mener at han har veldig mye bedre peiling enn alle andre når noen motsier ham. Synes alltid svaret hans er at han har peiling og ''ingen'' andre...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 17. Nov. 2007, 21:52 »
Du svarer ikke på spm mitt....synes du Owen er en ledertype? Og hvorfor...

Ikke noe galt å være enig med Joakim, bortsett fra at du skriver det i et av tre innlegg her inne...

Når det gjelder min saklighet...skal man behøve å svare sånne folk som deg(de uten peiling) seriøst...Du har ikke et snev av innsikt og peiling på fotball, dessverre for deg...
Jeg synes Owen er en potensiell kandidat til kapteinsvervet, men er ikke den første jeg ville valgt. Grunn: han har masse av rutine med spill i EM, VM, CL og diverse ligaer (Spania og England). Han er sterk mentalt, det viser han på måten han alltid kjemper seg tilbake fra skade på. Han er en vinner, har jo diverse seirer i nasjonale og internasjonale cuper. Han er til en viss grad en autoritær person og er et prakt eksempel i væremåte. Vil også tro at han nyter en stor del respekt i forhold til en del av sine lagkammerater. Og til sist, har du vært kaptein for Englands landslag, kan du være det for NUFC også.

Minus ved å ha Owen som kaptein, han kan falle ut av kamper eller bli usynlig og han er mye skadet. Jeg mener en kaptein bør kunne spille de fleste kampene igjennom en hel sesong.

Jeg ser du i en annen tråd på forumet eller i denne tråden nevner Taylor som en potensiell kaptein, der er jeg sterkt uenig! Grunn, han er ikke god nok til å forsvare en plass i dagen forsvar mener jeg, han er for ung og gjør selv noen store brølere av og til. Han har fremdeles mye å lære, men går utviklingen i riktig retning er han en potensiell kandidat i fremtiden.

Jeg synes vi savner en ener i troppen som utpreger seg som den selvsagte kaptein, og han må være fast på laget! Derfor har jeg ytret ønske om en defensiv midtbanespiller med slike kvaliteter i en annen tråd her på forumet.
Vi har mange kansje kapteiner i laget, men enten er de for mye skadet eller bommer noe jævlig i enkelt kamper, derfor savner jeg en ENER i troppen!