20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #795 på: 16. Nov. 2007, 23:59 »
På tide og innse at Owen aldri kommer tilbake på godt gammelt nivå. Maen vil aldri oppnå god gammel from pga han vil alltid bli skada før an blir i god form igjen etter forrige skade. Håper ein har vett til og selge han i januar.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #796 på: 17. Nov. 2007, 02:41 »
Enig Benson!!

Er nesten litt glad for at Owen ble skadet, er lei av at martins må slite benk pga owen.. Martins er den du må satse på, han er bedre enn owen i ALT og er forsatt ung :)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #797 på: 17. Nov. 2007, 05:46 »
Owen beveger seg bedre, er flinkere til å lukte mål og er en bedre avslutter enn Oba. Det blir bra at Martins nå får seg noen velfortjente kamper fra start, men jeg er nå engang Michael Owen-fan og jeg syns rett og slett synd på fyren. Nå kommer det vel no drittslenging men ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #798 på: 17. Nov. 2007, 06:25 »
Helt utrolig at man sitter og ler og håner kapteinen fra sist kamp, hva er det som skjer her inne? Greit nok at enkelte foretrekker Martins men det får være grenser.
an sparker ikke Bobby Robson??

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #799 på: 17. Nov. 2007, 10:12 »
Leiesoldaten skulle aldri vært kaptein.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #800 på: 17. Nov. 2007, 10:29 »
Vist du kaller dette et hån mot Owen da vet jeg rett å slett ikke?? Burde få være lov å komme med kritikk selv om spilleren heter Owen å er stjerne.. Det forventes mere fra slike spillere, å de skal prestere. Det er min mening.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 17. Nov. 2007, 10:32 »
Typisk, ny skade akkurat nå som Owen må få tid på seg til å spille seg i form igjen, og jeg er ikke direkte overrasket.

At Owen var kaptein mot Sunderland gjør vel ikke noe? Han er faktisk en veldig rutinert spiller sammenlignet med sin relativt unge alder, og for mange spillere vil det i det hele tatt være en inspirasjon og spille sammen med Owen. I tillegg syns jeg ikke vi har en utpreget ledertype, iallfall ikke når Geremi ikke spiller (jeg er nå litt i tvil om hans leder-egenskaper også jeg), så sånn sett gjør det ikke meg noe at Owen var kaptein mot Sunderland. Eksempelvis har jo Smith figurert som visekaptein tidligere når Geremi ikke har spilt, kan ikke se at han er noen bedre kaptein enn Owen på noen måte...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #802 på: 17. Nov. 2007, 10:59 »
Synes det er usaklig mye drittslenging om egne spillere her på forumet. Skjerpings. Greit at folk har en downperiode, men makan til drittslenging som enkelte får seg til å skrive? Ikke bare om Owen da, men likevel...

Trodde vi var supportere?

Og ja - jeg er enig i at ikke Owen har vært spes god i år, og at vi ikke har fått valuta for pengene, men fyren har vært utrolig mye skada, og jeg kan ikke se at det er hans feil? Shit happens, og NUFC ser ut til å få mer enn vår andel, men derfra til å skjelle ut enkeltspillere er det langt fram-

Jeg har selv disset el donkey noen ganger, men likevel...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 17. Nov. 2007, 11:00 »
At owen var kaptein mot sunderland gjør meg ingenting. Trist at han ble skadfet nå. Tipper Viduka følger ham til fysioterapeuten etter neste kamp også. Da har vi Martins,smith og ameobi igjen. Håper Martins tar vare på sjangsen.

Får vi et godt bud på owen i januar ( nooe jeg tviler på, pga skader) bør vi selge ham. Men da må vi finne en fullgod erstatter, og det bør være anelka!
Anelka er den beste spissen vi har sjangs på for øyeblikket. Spiller i en klubb som sliter, og vi har en fordel i sam allardyce. Mener vi kunne gitt ameobi + penger for anelka, bare for å spare litt penger. Så får vi Carroll tilbake fra lån som kan ta ameobi sin plass.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 17. Nov. 2007, 11:48 »
Aller helst burde vel Owen gjort som Shearer, og takket nei til videre landslagsspill, av hensyn til karrieren, og av hensyn til familien. Men jeg tror ikke det er en mulig tanke for Michael Owen. Og det er jo greit nok det. For han er det en så stor ære å spille på landslaget, at han må få lov til å prioritere det om han vil. Men hvis han vil prioritere å bli så frisk som overhodet mulig, og komme tilbake i god, gammel form, så bør han, ihvertfall for en periode, holde seg unna landslagsspill. Mitt råd til Owen er å holde seg unna landslaget frem til april/mai, når oppkjøringen til EM starter. Trenger ikke være med på alle vennskapskampene gjennom vinteren og våren. Det som er viktig nå er Newcastle. Blir det EM, så begynner ikke oppkjøringen til det før i april/mai. Håper Michael har vett til å vente til da. Selv om jeg ikke vil sette penger på det.

Forøvrig må jeg bare si at det er en lang vei fra kritikk av Owen, til sjikane av Owen. Og det er i mine øyne tidvis grov sjikane av egen spiller, som har blitt bedrevet i det siste på dette forumet. Ikke konstruktiv kritikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 17. Nov. 2007, 12:24 »
Eg er heilt einig i alt du skriv Joakim. Og eg tvilar og på at Owen takkar nei til vidare landslagspel, han e jo nesten sjølve sympolet for det engelske landslaget. Og han pøsa inn med mål der og.
Synst synd på Owen, han hadde trengt gått lenger uten skade. Dette her kan ha gjort at vi ikkje ser noken Owen i newcastle-drakt til neste sesong vertfall.
Synst stemningen inne på dette forumet generelt er negativ og tilnerma sjikanering, verkar som "alle" meinar vi skal spela like godt som Arsenal og ligge på topp 4. Og sjølvsagt at Owen skal storspela i kvar kamp, pluss at han scorar i kvar kamp... osv osv.
Jaja, vart det ingen Owen "live" på meg neste helg då :'( Hadde stor tru på at han hadde putta minst 2 mot gamleklubben!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #806 på: 17. Nov. 2007, 12:39 »
Er enig med Joakim og skulle England ikke kvalifisere seg til EM så tror og håper eg at Owen gjør nettopp dette.... Men da kan han allerede være tapt for Newcastle....Selvfølgelig håper eg Martins vil kunne score mange mål, men da er det nok Adios til Owen i Januar om det er noen som vil ha ham da.....

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #807 på: 17. Nov. 2007, 13:06 »
Tror dere som tar turen over får se et mye mer spennende Newcastle lag med Viduka og Martins på topp.
« Siste redigering: 17. Nov. 2007, 16:04 av Ã…smund »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 17. Nov. 2007, 14:08 »
Det tror jeg også. Kombinasjonen Martins-Viduka kan med letthet slå ut i full blomst. Når det gjelder drittslenging om Owen osv, så går det selvsagt en grense, men man må få lov til å ytre sin mening om situasjonen. Folk som er for rettferdighet graver seg ikke ned for dette. Folk som vil se Martins fra start gråter ikke. Owen har vært en ekstremt god spiller, han er også en veldig god spiller i dag, men når formen har vært så laber som den har vært, og når han har gidd så lite for Newcastle som han har gjort i det siste, så er det ikke verdt å gi han flere sjanser fra start, i hvertfall ikke før formen er tilbake og han er i stand til å ødelegge motstandernes mål igjen. Jeg misliker ikke Owen, jeg er en småfan av Owen, har drakt av gutten; Owen 10 på en Newcastle bortedrakt, men selv om jeg synes Michael Owen er en god spiller generelt, så har han ikke vært god i det siste, og da bør låvedørene stå åpne for en sulten Martins, som atpåtil har formen inne...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 17. Nov. 2007, 14:26 »
det måtte jo skje. Martins kommer til å putte mot liverpool GARANTERT.
lt;3 Newcastle <3