20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 369478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #780 på: 16. Nov. 2007, 18:29 »
Godt å se å høre alle har så meget forskjellige meninger i denne saken. Mener ikke det er Owen alene eller formasjonen ene å alene som har gjort at vi\Newcastle har spilt dårlig.
Det er hele lagets skyld, vi har rett å slett ikke fungert sammen som en lag skal gjøre, vi ofrer ikke legger\armer å bein for hverandre. Spillerene gjør rett å slett ikke de arbeidsoppgavene de er blitt satt til å gjøre. Men det vil komme.
Jeg tror ikke vi er et lag som kan legge oss bakpå å prøve å forsvare oss til en siere eller uavgjort, tror heller ikke spillerene er slike typer som passer til det. Mener vi burde gå ut å prøve å styre kampene uansett hvem vi spiller imot. Vi vist mot Bolton at da vi tok dem på senga med vårt eget spill\høyt press å enorm jobbing blant spillerene spilte vi utrolig god fotball. Mener det er den rette måten å spille på med de spillerene vi har..
Ellers tror jeg vi fungerer bedre med en sentral 3er på midten, der vingene kan komme ned å hjelpe slik at det ser ut som en 5er på midten i det defensive arbeidet. Tror spillerene føler seg tryggere i den setingen også, er noe jeg tror da..
Når vi gjør dette har vi da et enormt bra kontringslag, da kan vi få utnyttet farten som ligger i spillerene, + kreativitenen\passningene til Emre sentralt. Vi har en fremadstormende Barton sentrralt som er med å driver fremover å hjelper vingene Zoggy\Martins Å spissen Viduka.
Dere som ser hva jeg mener ser at jeg snakker utifra en 4-3-3 formasjon..
Med en 4-4-2 formasjon mener jeg vi har for stora avstander mellom spillerene, å mener også vi har spillere som ikke passer godt nok sammen enda iallefall til å spille med bare 2 sentralt på midten..
Uansett, håper det setter seg i de meget avgjørende kampene fremover.

Mener vi burde spille denne typen fotball jeg da.
4-3-3 offensivt å en offensiv 4-5-1 defensivt med gode contrere
                          Given
           Beye-Taylor-Rozen\Faye-Enrique
                 Barton-Geremi-Emre
      Martins\Owen-Viduka\Smith-Zoggy\Milner

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #781 på: 16. Nov. 2007, 21:55 »
Owen er ute med skade i kampen mot Østerrike :(
Var bare det som manglet vel.
38 - Word from the touchline: Owen has apparently suffered a thigh strain.

36 - Owen injury: It appears Owen may have injured himself in striking his previous effort.

33 - It doesn't look good: Owen makes way for Jermain Defoe and England's star striker, who

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 16. Nov. 2007, 22:00 »
Hahahahaha Bombe.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #783 på: 16. Nov. 2007, 22:02 »
Nja, bombe å bombe.. Kjedelige greier. Å dette kan IKKE kalles posetivt uansett hvordan man ser på det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 16. Nov. 2007, 22:04 »
Snart skjønner Big Sam at Owen ikke skal ha noen ny kontrakt og at han bør selges for en god slump penger i januar..Forhåpentligvis!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #785 på: 16. Nov. 2007, 22:06 »
15 mill pund fra City :-\
Blir spennende å se hvordan klubben å fansen reagerer å om Owen selv kommer med en uttalese??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 16. Nov. 2007, 22:07 »
Da er det bare å krysse fingre og tær for at han blir klar til neste lørdag.

Synes ikke det var spesielt forutsigbart at han skulle bli skadet i en simpel treningskamp i dag, men samtidig ingen stor bombe heller. Håper bare det ikke er langvarig, selv om det sikkert er mange som er uenig med meg i det. En skade på Owen er på ingen måte optimalt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #787 på: 16. Nov. 2007, 22:10 »
Nei det er ikke det. Han blir nok ikke klar iløpet av de 2 første ukene tror jeg da. Men det er lov til å håpe.. Mannen er jo en magnet for skader på landslaget..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #788 på: 16. Nov. 2007, 22:20 »
Synd at han skal pådra seg disse skadene hele tiden...Sjansen for at han skal klare å komme tilbake på gammelt nivå blir mindre og mindre for hver skade han pådrar seg...Og fortsetter det slik kan vi bare selge han..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 16. Nov. 2007, 22:20 »
Haha, skadet igjen? Jeg kan ikke gjøre annet enn å le! Skadefrekvensen til Owen er en skam, latterlig. Han er jo laget av porselen og kjeks, skadet hele tiden.

Når det gjelder Martins vs Owen så mener jeg saken er klar. Martins må få tillitt. Det er galt, helt bak mål at Martins skal måtte slite benk til fordel for Owen som ikke er i form i det hele tatt.

Man trenger ikke å inneha et velutviklet syn for å oppfatte at Martins er dødelig farlig med en gang han får ballen i beina. Nok et eksempel på dette var når han fikk 5, 6 lusne minutter mot Sunderland.

Greit nok at Owen har prestert før, prestert veldig bra før, men han presterer ikke i dag, han er ikke i form, er ikke engasjert og er ikke god nok. Martins er god nok, Martins scorer mål, Martins skaper sjanser og utlikner en perfekt kombinasjon med Mark Viduka.

Viduka er en av Premier Leagues beste på førstetouch, det er ingen hemmelighet. I tillegg er han et perfekt oppspillspunkt. Han demper ballene med mann i rygg på grunn av meget velutviklet balanse og fysiske egenskaper.

Tråden handler ikke om Viduka, ei heller om Martins, men tråden har utviklet seg til å handle om Martins VS Owen, Big Sams "lusksusproblem" og da er mine uttalelser relevante. Nå er Owen skadet og det baner vei for Martins-Viduka på topp.

Oh happy days, rettferdigheten skal seire!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 16. Nov. 2007, 22:48 »
Enda en skade ja. Får håpe den ikke er alvorlig og at hn snart blir klar...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #791 på: 16. Nov. 2007, 23:15 »
The Newcastle forward limped off after 33 minutes at the Ernst Happel Stadion with initial reports suggesting he could be facing up to a month on the sidelines.
Er lov å håpe det blir kort avbrekk. Men med Owen blir det sikkert lengere enn 1 mnd..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 16. Nov. 2007, 23:19 »
Da får Martins muligheten til å vise at han er god nok til å starte hver eneste kamp for NUFC!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #793 på: 16. Nov. 2007, 23:51 »
Det som er det verste er at om Martins putter 5 mål mens Owen er ute så venter benken om en måned. For Owen har jo vært en av verdens mest effektive spisser!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #794 på: 16. Nov. 2007, 23:54 »
Ny strekk skade på Owen var d siste vi trengte nå :'(