Haha, skadet igjen? Jeg kan ikke gjøre annet enn å le! Skadefrekvensen til Owen er en skam, latterlig. Han er jo laget av porselen og kjeks, skadet hele tiden.
Når det gjelder Martins vs Owen så mener jeg saken er klar. Martins må få tillitt. Det er galt, helt bak mål at Martins skal måtte slite benk til fordel for Owen som ikke er i form i det hele tatt.
Man trenger ikke å inneha et velutviklet syn for å oppfatte at Martins er dødelig farlig med en gang han får ballen i beina. Nok et eksempel på dette var når han fikk 5, 6 lusne minutter mot Sunderland.
Greit nok at Owen har prestert før, prestert veldig bra før, men han presterer ikke i dag, han er ikke i form, er ikke engasjert og er ikke god nok. Martins er god nok, Martins scorer mål, Martins skaper sjanser og utlikner en perfekt kombinasjon med Mark Viduka.
Viduka er en av Premier Leagues beste på førstetouch, det er ingen hemmelighet. I tillegg er han et perfekt oppspillspunkt. Han demper ballene med mann i rygg på grunn av meget velutviklet balanse og fysiske egenskaper.
Tråden handler ikke om Viduka, ei heller om Martins, men tråden har utviklet seg til å handle om Martins VS Owen, Big Sams "lusksusproblem" og da er mine uttalelser relevante. Nå er Owen skadet og det baner vei for Martins-Viduka på topp.
Oh happy days, rettferdigheten skal seire!