20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368678 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #660 på: 27. Okt. 2007, 18:27 »
Virka tam og lite motivert når han spelar for Newcastle. Dessutan er han konstant skadet, håpar vi selg han, bidrar ikkje nok for laget uansett. Dritlei fyren. Lev forsatt på gamle dagar, men han er ikkje ein børkdelen av det han var.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 27. Okt. 2007, 18:31 »
Han blir ikke akkurat foret med gode pasninger heller. Owen er lik Shearer i at han er avhengig av spillerne rundt seg for å score, og slik vi spiller i dag fikk han vel knapt en eneste ball å jobbe med.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 27. Okt. 2007, 18:34 »
Han blir ikke akkurat foret med gode pasninger heller. Owen er lik Shearer i at han er avhengig av spillerne rundt seg for å score, og slik vi spiller i dag fikk han vel knapt en eneste ball å jobbe med.

Sant det...og da stiller jeg spm til Mr. Allardyce: hvorfor tar du UT den spissen som evner å skape noe på egenhånd????!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #663 på: 27. Okt. 2007, 21:18 »
Owen er en spiller som ja han trenger ball servert på fot for å skape noe så han da trenger hjelp med å score og for en sånn type spiller når medspillere var så dårlig som dem var i dag så greier jo ikke han å skape noe.Ja Owen var dårlig men det var også medspillerne hans også.Owen vet vi alle er en verdensklasse spiller som trenger FÅ muligheter for å putten i kassa men sånn som kampen var i dag så var ikke detta noe kamp for Owen og at Big Sam bytta ut Martins er helt uforstålig for meg når det var OWEN som skulle ha vært bytta ut

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 27. Okt. 2007, 21:18 »
Virka tam og lite motivert når han spelar for Newcastle. Dessutan er han konstant skadet, håpar vi selg han, bidrar ikkje nok for laget uansett. Dritlei fyren. Lev forsatt på gamle dagar, men han er ikkje ein børkdelen av det han var.

Sjitsnakk. Kan jeg faktisk si selv om jeg ikke så dagens kamp. Owen er som Big Al var helt avhengig av et fungerende lag. Det hadde han etter alle solemerker ikke i dag. Den mannen er det nærmeste vi kommer målgaranti.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 27. Okt. 2007, 22:12 »
Jeg tror grunnen til at Sam valgte å ha Owen på banen til fordel for Martins var at han visste at Zoggy og Milner kom til å gi oss mer spill på vingene, og hvis vi kom til å få 1 eller 2 sjanser så er det større sjans for at Owen setter dem enn Martins.

Martins er ett arbeidsjern som er overalt, men mot slutten av kampen i dag trengte vi en som setter sjansene sine, og da er Owen er bedre valg. Desverre så funket det ikke! :(

En annen ting jeg synes er at Owen - Martins partnerskapet funker relativt dårlig. Så det skal være godt å få tilbake Viduka på topp!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 27. Okt. 2007, 22:36 »
Det at Owen - Martins ikke fungerer perfekt har noe med hvordan vi bruker midtbanen og ikke minst om midtbanen presterer godt!

Det blir altfor mye panking opp på Martins og Owen, og for å utnytte Owen og Martins sine kvaliteter må vi spille gjennom midten mer enn det vi gjorde i dag....

Men Owen - Viduka eller Martins - Viduka har heller ikke vært perfekt....derimot er Smith - Martins det mest vellykkede hittill!!

Er ikke noe glad i Viduka personlig, men vi trenger han når vi skal panke....da trenger vi en targetman og Viduka er den eneste GODE targetmannen i troppen..dessuten er han en god avslutter også.....

Viduka - Martins neste helg!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #667 på: 27. Okt. 2007, 23:08 »
Vist Owen skal forsette i Newcastle trøya skal han forbli skadefri resten av sesongar. Owen har allereie sugd nok peng ut av klubben vår. Ikkje fan om vi har fått valuta for pengane. Skyhøg lønn og overpris.
for a logical solution!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #668 på: 28. Okt. 2007, 15:30 »
Og alt er vel hans feil og, eller ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #669 på: 28. Okt. 2007, 15:48 »
Og alt er vel hans feil og, eller ?

Det har eg ikkje sagt.

Selg Owen og hent Anelka. Hadde vore kjempe deal i mine auge.
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 28. Okt. 2007, 16:43 »
Jeg synes det hadde vært en katastrofal deal. Anelka er ikke en brøkdel av det Owen er foran mål. Vi har riktignok Viduka, men han er gammel, injury-prone og "tung". Vi trenger en lettebeint spiss som scorer mål på bestilling. Kom ikke her og fortell meg at Martins er det, når det enkleste av det enkle er altfor vanskelig for ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #671 på: 28. Okt. 2007, 19:44 »
Jeg synes det hadde vært en katastrofal deal. Anelka er ikke en brøkdel av det Owen er foran mål. Vi har riktignok Viduka, men han er gammel, injury-prone og "tung". Vi trenger en lettebeint spiss som scorer mål på bestilling. Kom ikke her og fortell meg at Martins er det, når det enkleste av det enkle er altfor vanskelig for ham.

Vel Anelka skårar strengt tatt på bestilling han også. Dessutan er han ikkje så avhengig av medspelarane som Owen er. Anelka er stor, sterk, rask og har blendane teknikk.  Har jo langt meir å spele på, passar dessutan med mange forskjellege partnera, håndtera å spela i 4-3-3, som han forøvrig er GLIMRANDE i. Kan ikkje seie at Owen gjer det same.
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 28. Okt. 2007, 19:53 »
Helt enig Hans Emil!

Anelka scorer mål på bestilling! Han scorer både med hode, med beina, innenfor og utenfor 16-meteren...Anelka - Martins ville vært et absolutt strålende par! Anelka er så absolutt mer enn en brøkdel av Owen foran kassa, beviser vel at du ikke har sett altfor mye PL fotball i år og tidl år Joakim?

Og Joakim...greit Oba har misset en del klare sjanser i år, men jeg vil allikevel si meg godt fornøyd med 5 mål på 8 starter og 4 innhopp! Owen sin rate er ikke veldig mye bedre med 3 mål på 6 starter og 3 innhopp(hvis det er bedre)...Selv om jeg er enig i at Owen er en bedre målgjører enn Oba, uten at Oba gjør skam på en spissplass av den grunn!

en skadefri Owen kontra Anelka er hipp som happ for min del....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #673 på: 28. Okt. 2007, 20:02 »
Helt enig Hans Emil!

Anelka scorer mål på bestilling! Han scorer både med hode, med beina, innenfor og utenfor 16-meteren...Anelka - Martins ville vært et absolutt strålende par! Anelka er så absolutt mer enn en brøkdel av Owen foran kassa, beviser vel at du ikke har sett altfor mye PL fotball i år og tidl år Joakim?

Og Joakim...greit Oba har misset en del klare sjanser i år, men jeg vil allikevel si meg godt fornøyd med 5 mål på 8 starter og 4 innhopp! Owen sin rate er ikke veldig mye bedre med 3 mål på 6 starter og 3 innhopp(hvis det er bedre)...Selv om jeg er enig i at Owen er en bedre målgjører enn Oba, uten at Oba gjør skam på en spissplass av den grunn!

en skadefri Owen kontra Anelka er hipp som happ for min del....

No skal det også seiast at Martins har 2 assist i tillegg!
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 28. Okt. 2007, 20:09 »
Jepp han har det! Men nevnte ikke noe om det når tema var avslutter egenskaper.. ;)