20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 25.02 H Newcastle-Everton  (Lest 29987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Lør 25.02 H Newcastle-Everton
« Svar #90 på: 26. Feb. 2006, 02:29 »
Sitat fra: "shpetim"
Blackburn 27 34 - 31 43
Arsenal 27 39 - 22 41
West Ham 26 39 - 34 41
Wigan 27 32 - 34 40
Bolton 24 30 - 23 39
Manchester City 26 36 - 30 37
Newcastle 27 26 - 29 36 -------->39

Som dere kan se, 3 nye poeng, gjør, utrolig nok!!! At Newcastle er med å kjemper om Europa Plassen!!!

Tottenham   27   46   
Blackburn          27   43   
Arsenal          27   41   
West Ham          26   41   
Wigan          27   40   
Bolton          24   39
-----
Newcastle     27    36

Merk at motstandern vår i neste kamp faktisk har muligheten til å kapre fjerdeplassen med full pott i sine hengekamper.
Bolton må vi slå!
Svart Hvitt

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 26. Feb. 2006, 09:28 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Roeder:

"I told the players before the game, I've been a bit fed up with the negativity leading up to this game," said Roeder.

"Because we haven't got Alan playing, we haven't got Michael playing, we haven't got Kieron [Dyer] playing and the best we could hope for was probably a 0-0 draw.

"I said to them that was absolute rubbish - in fact, I said we wouldn't even settle for a draw before the game.

Dette er noe helt annet enn under Messy, fokus på rett plass, og vi kan slå de fleste i PL uten alle nøkkelspillerne på banene! :P
Who else...... Alan Shearer

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 26. Feb. 2006, 11:31 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg er en ganske klønete type når man kommer til dataer, så jeg er neimen ikke sikker.
Jeg kan hjelpe deg med problemet ditt.... Hvilket internett har du?

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #93 på: 26. Feb. 2006, 12:10 »
Min vurdereing fra kampen igår:

Given       6      Ikke mye å gjøre, men er god når han må
Babayaro  6      En grei kamp, bra defensiv
Ellitott      6       En bra kamp fra han sin side.. Rydder greit opp bak! En av de bedre kampene jeg har sett ham i..
Boumsong  6,5  Gjør en bedre kamp i dag, og virker tryggere
Ramage    7     Gjør det godt bak og redder mål på streken.En god del innlegg!
Z'Zogbia  6    Gjør det helt greit, får til et bra dragninger og gode passninger
Emre       6    Ser ikke så  mye til han, men spiller bra og sender i vei mange gode passninger som alltid
Parker     8    Gjør nok en god kamp. Jobber HELE tiden og hjelper laget til seier.
Bowyer     9  En Utrolig god kamp, skaper store muligheter under hele kampen. Synd han ikke scoret. En hardt kjempende spillere dette her også
Solano     9   2 mål.. En solid klamp av Perueren. Et herlig mål som setter punktum for kampen.
Ameobi    4  Får ikke til noe.. Bare en mulighet, og den var etter 1 min..

innbyttere:
Clark    5 Kommer inn for Emre, men får ikke vist seg frem.
Pattington  kom inn 1 min på overtid.. Var ikke så mye nær ballen
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

plebbster

• Gjest
« Svar #94 på: 26. Feb. 2006, 12:14 »
Elliott og Emre var bedre enn Boumsong. Emre sto for to av de tre redningene på streken.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 26. Feb. 2006, 12:27 »
Elliott var vel ikke bedre enn Boum. De var ganske stabile begge to... Synes heller ikke at Bowyer var så sykt god. Zoggi fortjener et ekstrapoeng for forarbeidet på det første målet!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #96 på: 26. Feb. 2006, 12:36 »
Given 7; redder det han skal og er sikkerheten selv der bak
Ramage 6; god defensivt, men er solano burde hatt en bedre makker oppover
Elliot 6; viser det han kan, men kan ikke noe mer. Må trene pasninger
Boumsong 6: Helt grei kamp. Men ikke noen 9 millioner pund spiller
Babayaro 7: Linker bra med Zoogie og rydder bra opp bak
Solano 9; banens beste, for et mål. Kvalitetene denne mannen innehar er bare fantastiske. Kanskje litt gammel, men for et blikk for spillet.
Emre 8; kjemper og springer. Er en av 3 kreative spillere på laget.
Parker 7; rydder opp og styrer midtbanen. Framtidens kaptein, ingen tvil. Må trene skuddfoten sin. Fortjener et mål snart
Bowyer 7; en av de bedre kampene hans. Har med resten av laget fått opp humøret og lagånden etter Chop Souey forsvannt.
Zoogie 8; lagets juvel. La oss håpe han fortsetter trenden. God defensivt og enda bedre offensivt.
Ameobi 4: var du på banen eller? Den store sterke, er ingen mann i et 4-5-1 system. Men han bør da vinne dueller. taper mer en han vinner. Synd ,men sånn er det bare!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 26. Feb. 2006, 12:44 »
Sitat fra: "NUFranC"
Sitat fra: "Asbjørn"
Roeder:

"I told the players before the game, I've been a bit fed up with the negativity leading up to this game," said Roeder.

"Because we haven't got Alan playing, we haven't got Michael playing, we haven't got Kieron [Dyer] playing and the best we could hope for was probably a 0-0 draw.

"I said to them that was absolute rubbish - in fact, I said we wouldn't even settle for a draw before the game.

Dette er noe helt annet enn under Messy, fokus på rett plass, og vi kan slå de fleste i PL uten alle nøkkelspillerne på banene! :P

Dette er helt klart rettet på Alan Oliver og Malcolm Mc Donald som nok en gang var negativ i gårsdagens Chronicle. Han kunne ikke fatte at Newcastle skulle klare å score mot Everton.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #98 på: 26. Feb. 2006, 12:50 »
Nei skal være enig at jeg hadde ikke store forventningene jeg heller da jeg såg startoppstillingen. Men heldigvis to Solano steget videre og viste hva kvaliteter som bor i han.

Mot Charlton så var det ikke så mange spillere som viste evne til å kunne score. Så enhver god journalist må jo få lov til å vise bekymring over den manglende evnen til å lage mål. Det er jo bare å ta en titt på tabellen. Kan og ta en titt på statistikken til spillerne som startet kampen i går. Var vel ikke akkuratt så mange måltyver på laget. Ameobi har vel ca 5 kamper igjen til han statistisk sett scorer. Så det var vel ikke det mest skremmende angrepet vårt.

Jeg forstår frustrasjonen deres og kjenner på den samme frustrasjonen.
Tror nok det var ganske mange av de 52000 i går som lurte på hvem som skulle avgjøre kampen. Spør du meg så var det kanskje to spillere som var kapable til å avgjøre kampen og det var nettopp Solano og N'Zoogbia!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #99 på: 26. Feb. 2006, 14:00 »
Enig. Solano og N'Zogbia gjorde det veldig bra, selv om jeg vil påstå a N'Zogbia var litt usynlig i deler av kampen. Men for all del, han gjorde det han skulle og hadde et nydelig forarbeid til det ene målet. Syntes Parker gjorde en god jobb som kaptein, selv om han kanskje pådro seg litt vel mange frispark. Nå skal Bolton knuses!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 26. Feb. 2006, 15:03 »
Syns faktik dette var en bra gjennomført kamp av Newcastle United FC. Og da er det ekstra hyggelig at jeg kunne se den direkte på Canal+, iallfall NESTEN hele kampen.
Må også innrømmet at jeg også var litt skeptisk til hvem som skulle sette ballen i nettet for oss igår og sørge for seier, men det fiksa Solano helt suverent. Særlig andre målet var fantastisk. Syns laget gjorde det bra som et kollektiv igår og jeg tror det var hoved årsaken til seieren.
Liten kommentar til Asbjørn som sier at han er enda mer skuffet (over laguttaket og Luques fravær) enn det han noen gang var under Souness: jeg forstår deg veldig godt og er enig med deg, men uansett så oppnår iallfall Roeder resultater da.  :wink:

Mine kommentarer til spillerne (tar en sjanse og prøver meg på det denne gangen)
Given:
Klasse! En av PL's aller beste keepere. Ikke altfor mye å gjøre igår, men gjør det han skal helt suverent. En sånn type kamp kan ofte være vanskelig for en keeper men Given leverer som vanlig.
Ramage:
Som vanlig solid bakover, har fortsatt mye å gå på fremover men stabil, har virkelig imponert meg denne sessongen:
Boumsong:
Leverer, tydelig at han har fått et løft etter at S****** forsvant. Spiller med selvtilllit og gjør sine saker meget bra
Elliott:
Go' kamp "out of position". Fortsatt noen småfeil her og der, men gjorde det  han skulle igår. Noen kan kanskje påpeke en klønete taklig i første omgang der han er heldig som slipper gult, men slik situasjonen var da gjorde Robbie det eneste rette. Bruker det som er styrken hans: erfaring.
Babayaro:
Go' kamp. Kombinerer fint med N'Zogbia. Forsvarer sin plass på laget meget bra.
Solano:
Man of the match med to viktige scoringer, særlig den andre er fantastisk
Bowyer:
Bestått, som Boumsong har han tydlig fått et løft etter at S****** forsvant. Gjør det han skal gjøre og får derfor bestått.
Emre:
Bra kamp, ofte et uro moment, men til tider helt usynlig. En spiller som blir viktig for oss som den kreative sentralt på midten, og særlig derfor vil jeg se ham mer jevn når han er på banen. Til tider styrer han nesten alt nesten alene, for så etterpå å bli nærmest usynlig. Kan ha en farlig effekt på laget. En veldig god spiller, men må bli mer jevn.
Parker:
Som vanlig KONGE på midten, en verdig arvtager til kapteinsbindet i Kong Shearers skadefravær
N'Zogbia:
En etterhvert personlig favouritt. Ikke hans beste kamp igår, men leverer alikevel en bra match. Flott forarbeid til det første målet.
Ameobi:
Dårlig igår, får til altfor lite og virker rett og slett klønete ved en rekke anledninger. Newcastles dårligste igår.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 26. Feb. 2006, 15:31 »
Veldig enig med deg chickenman  :D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #102 på: 26. Feb. 2006, 15:36 »
Elliot er vel strengt tatt mer en midtstopper enn venstreback?

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #103 på: 26. Feb. 2006, 16:25 »
Nei, jeg tror Elliott opprinnelig er venstreback. Uansett er jeg nokså enig med deg, chickenman. Bra rangering av de ulike spillerne.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #104 på: 26. Feb. 2006, 16:41 »
Ser slik ut ja. Har av en eller annen grunn trudd at han var midtstopper. Vet ikke helt hvorfor. Forsvaret gjorde en bra jobb i går syns jeg.