20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva vi trenger!  (Lest 9426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirAndreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« på: 23. Feb. 2006, 13:11 »
Det vi trenger er spillere som elsker klubben og fansen, og som vil gjøre alt i sin makt for å oppnå det beste resultatet. Hva skal vi med en spiller som f.eks milner hvis han stiller seg likegyldig til hvilken klubb han ender opp i?!?

Hvis en spiller ikke vil være i newcastle, så selg han!

Se bare på hva benitez har klart å gjøre med liverpool. Når han prøvde å hente simao og chelsea kastet seg inn i kampen, ble det mye usikkerhet. Da droppet de det likesågodt.

Vi trenger spillere som spiller med hele hjertet utenpå drakten.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #1 på: 23. Feb. 2006, 13:31 »
Helt enig. Dersom Milner ikke har baller nok til å tåle litt konkurranse i en så stor klubb som Newcastle kan han like gjerne bli hos O'BLEARY i Villa.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #2 på: 23. Feb. 2006, 15:04 »
Ganske ironisk at du da nevner at det var et feilgrep å selge Bellamy forresten....
Jeg er 150% sikker på at James Milner vil gi alt han har dersom han blir i Newcastle. Aldri hatt noe som helst å si mot hans innsats, og jeg veit at han kommer til å gi alt for oss. Hent ham hjem!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
Hva vi trenger!
« Svar #3 på: 24. Feb. 2006, 11:54 »
... det vi trenger er en solid STALL. Vi har jo ikke nok kvalitetsspillere. Det blir som når jeg spilte fotball i ungdomssåra; 10-12 ... 12-14 og alt det der. Innbyttere var de som ikke var gode nok for laget og som aller nådigst fikk spille de siste 5 minuttene som takk for at de hadde giddet å skifte tøy. De måtte jo dusje ha en grunn til å dusje de også.

De vi har på benken i dag forsterker jo ikke laget dersom de kommer inn, for de er i utgangspunktet langt dårligere enn de som starter.

JA til en stor og solid tropp - gjerne med Bellamy og Milner! Men Bellamy er solgt ... er han ikke det da? Kanskje dårlig signaleffekt å bruke masse penger på å kjøpe han tilbake (så god er han ikke).

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #4 på: 24. Feb. 2006, 11:55 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Hvis du leser argumentene mine for det skjønner du kanskje hva jeg mener. Hadde vi hatt bellamy hadde vi vunnet onsdag slev om han er en urokråke.

Du motsier deg sjøl. Hadde Bellers elska klubben så hadde han aldri gjort det han gjorde.

"Visst du voldtar ikkje ei dama så kan du ikkje forvente at dama forsatt vil ha deg som venn"
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #5 på: 24. Feb. 2006, 15:11 »
Sitat fra: "Benson"
Hvis du leser argumentene mine for det skjønner du kanskje hva jeg mener. Hadde vi hatt bellamy hadde vi vunnet onsdag slev om han er en urokråke.

Du motsier deg sjøl. Hadde Bellers elska klubben så hadde han aldri gjort det han gjorde.

"Visst du voldtar ikkje ei dama så kan du ikkje forvente at dama forsatt vil ha deg som venn"

Riktig!
Blir helt feil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #6 på: 26. Feb. 2006, 02:29 »
Jeg savner Bwllamy. Han var enorm mot arsenal idag. Jeg tror ikke vi sitter med alle fakta i den saken heller. En god manager hadde klart å håndtere Bellamy.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #7 på: 26. Feb. 2006, 13:12 »
For en spiller ja. Med han på laget hadde vi hatt et farlig angrep! Savner han! Terroriserte arsenal forsvaret.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #8 på: 26. Feb. 2006, 21:25 »
Det er liten tvil om at vi tapte MYE sportslig, på å selge Bellamy. Selv om enkelte nekter å innse det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #9 på: 27. Feb. 2006, 01:52 »

Hadde vi hatt Bellamy hadde han vært suspendert onsdag!
Svart Hvitt

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #10 på: 27. Feb. 2006, 01:58 »
Den tok jeg ikke.
iverpool FC

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #11 på: 27. Feb. 2006, 06:02 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Den tok jeg ikke.

Bare mine måte å si, at d å ha Bellamy koster mer enn det smaker.
Svart Hvitt

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #12 på: 27. Feb. 2006, 09:59 »
Vi har mistet en klassespiss i Craig Bellamy, men vi er kvitt et uroproblem i troppen og ingen av klubbens spillere har laget noe kvalme så langt i denne sesongen. Og det er det mange år siden sist vi kunne si... Ikke at det kun er Bellamy sin feil...

Han var også mye skadet og suspendert, men du verden for en spiller han var når han var i form. Så jeg savner fotballspilleren Craig Bellamy. Men personen Craig Bellamy tror jeg vi klarer oss godt uten...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #13 på: 27. Feb. 2006, 15:29 »
Personen og fotballspilleren Craig Bellamy er svært like. Bellamy er en liten kranglefant. Han vil ikke være enig med noen andre enn seg selv. Ja, han kan til og med starte en krangel med seg selv. Men det er også med på å forme Bellamys personlighet på fotballbanen. At Bellamy aldri kan være enig med dommeren dersom en avgjørelse går mot ham, er noe av det jeg elsker ham for. Den innbittheten Bellamy alltid viser på banen elsker jeg ham også for. Men det kommer igjen av den typen Bellamy er utenfor banen.

Bellamy er ingen typisk bråkebøtte. Men han sier det han mener, og han har en litt brautende personlighet. Bellamy har aldri vært ute etter å lage kvalm, men når han følte seg urettferdig behandlet sa han klart og tydelig ifra, og det merket absolutt alle i og rundt klubben.

Men du kan ikke få kjøpt bare fotballspilleren Bellamy. Fotballspilleren og personen Bellamy er ett. Skal du ha fotballspilleren Bellamy, ja så må du tåle at Bellamy er Bellamy.
Tåler du ikke det, så får du la være å kjøpe fotballspilleren.

For min egen del, så elsker jeg både personligheten hans og hans fotballferdigheter. Jeg liker ikke at han faker skade og skjeller ut manageren foran åpen mikrofon, men jeg forstår Bellamys frustrasjon utmerket godt. Jeg skjønner godt at han ble skuffa og sint når Souness dreit i klubbens beste, og kjørte Kluivert og Shearer på topp. Et par som aldri kunne fungere like godt som alternativet. Det så Robson, og gjorde kanskje Shearer en tanke frustrert, når Kluivert spilte i hans sted.
Men personlig synes jeg det ga bedre spill og resultater enn det Souness oppnådde med å falle ut med Bellamy, og kjøre Kluivert-Shearer på topp. Noe som man tidlig så ville gå til helvete.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
Hva vi trenger!
« Svar #14 på: 28. Feb. 2006, 12:36 »
Vi trenger et krigerlag!!!

Her er 11 krigere (det er lov å drømme, men noen må man jo beholde også - det er vel ikke realistisk med 11 nye spillere sånn med en gang?):

...............................Given..............................

Gallas........Boumsong...........Terry.........Johnsen

Solano.........Gattuso..........Gravesen..........Emre

...........Shearer / Bellamy.......Owen..................

Innbyttere:
- Dyer - tror vi kan få se han i godt gammelt slag neste sesong
- Woodgate - sitte der til han blir skadefri (så er han vel bedre enn 'Boum')
- Hartson - skal bare sitte på benken slik at vi kan true med å sette han inn
- Doffen - en kriger!!!
- Gerrard - bør kjøpes bare for å ødelegge for Liverpool
- Savage - som innbytter for Gravesen dersom han ikke er sint nok!!!

Bellamy som arvtakeren til Shearer og Owens nye kollega ... med fire krigere på midtbanen kunne de konsentrert seg om å skåre mål og løpe forbi fortvilte motstandere.