20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Innvandrere  (Lest 31826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Innvandrere
« Svar #165 på: 12. Des. 2006, 09:55 »
Jeg har en del utenlandske venner, muslimer, kristne, gule, brune, hvite, og ingen av de har nedverdiget guden "min" til meg hvertfall og har aldrig gjort det, men absolutt alle norske jeg kjenner har alltid en stygg kommentar om det med allah, levemåter osv.
Alle vil ha det til at nordmenn er så mye snillere, men hvordan er de mere snillere og ordentligere?
alle de utenlandske kompisene mine spiller fotball og går på b.i og skal bli sivilekonomer, eiendomsmeglere og de liker å spise cornflakes til frukost med melk og kanskje en brødskive med jordbær syltetøy.
Vi er vel i grunn ikke så forksjellige det er bare noen mennesker som liker å sette seg selv litt høyere enn andre mennesker bare for de lever på en litt annerledes måte enn oss.

Jeg tror at hvis jeg drar til Nigeria og begynner å steke köttbullarna mine med poteter og rödbetssallad så syns nok de jeg er ganske rar også, haha
Tror folk må lære seg å ha et litt mere åpent sinn... rett og slett...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Innvandrere
« Svar #166 på: 12. Des. 2006, 12:42 »
Det er greit å slippe inn noen innvandrere. Men et sted må vi sette grensa. Vi kan for eksempel ikke ta inn svensker...hehe.
Toon, Toon,
Black and white army

djmattis

• Gjest
Innvandrere
« Svar #167 på: 12. Des. 2006, 13:53 »
Hahaha at jeg ikke venta meg den
 8)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Innvandrere
« Svar #168 på: 12. Des. 2006, 14:10 »
Jo, men hva skal vi gjøre når det de gjør er å slenge dritt om landet vårt? Når de (ikke alle, men mange) sier at alt er vår feil?

Du så jo hva som skjedde da han i Naive Norge prøvde å snakke naboen til fornuft? Han ble drapstrua, og det var helt greit! Det var ikke noe problem!
Skal det være sånn? Og i så fall, hvordan i helvete er det vår feil?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #169 på: 13. Des. 2006, 04:57 »
Har ikke noe i mot innvandrere så lenger de følger norske lover og normer og ikke krever ditt og datt i hytt og pine. Innvandrere som kommer hit og som fortsatt tar med seg tradisjoner som tvangsgifting og kjønnslemlesting tåler jeg ikke, ei heller fanatiske religiøse figurer. Den siste kan like så godt være en norsk person, idioti har som kjent ingen hudfarge. Kanskje et retningsnummer,hehe
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."