20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Innvandrere  (Lest 31829 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #150 på: 03. April 2006, 22:36 »
Sitat fra: "Lasse"
Så skal dere alle få lov å være enige i at vi skal se på at alt slags mulig dritt tar over Norge, og at vi ikke lenger er ett norsk land. Men det er greit at dere mener det. Men for meg blir det altfor naivt.

Man kan ærlig talt ikke forvente annet når man kommer med slike kommentarer.

Det er ingen som sier at du er medlem av Vigrid. Men det er skremmende lik lesning man kan finne på deres hjemmesider...

Agurksaft

• Gjest
Innvandrere
« Svar #151 på: 07. April 2006, 00:22 »
Anngåande Muhammed teikningane så var eg i det muslimske Mombasa når det herja som verst, eg var faktisk og i Nairobi ein dag dei demonstrerte mot Norge og Danmark der. Det var ingen flaggbrenning, ingen tendensar til vald mot uskuldige Agurksaftar og alt gjekk for seg i rolege former.
Men så skal det vel og seiast at dei "ville" muslimane lev i midtausten og i Indonesia.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Innvandrere
« Svar #152 på: 14. April 2006, 23:06 »
Sitat
Men så skal det vel og seiast at dei "ville" muslimane lev i midtausten og i Indonesia.

Fremmedfrykten formelig oser av deg. Det må da gå an å dempe den meningsløse generaliseringen noe! Det er fullstendig tåpelig å drive på sånn. Ytre meningene dine må du bare gjøre, helt greit, men det finnes da grenser for usaklige utsagn.  :?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Agurksaft

• Gjest
Innvandrere
« Svar #153 på: 15. April 2006, 01:17 »
I kva land er det muslimane gong på gong er hissigast frampå når det gjeld flaggbrenning osv?

No nyleg har dei jo slått seg vrange i Indonesia grunna playboy.
Altså vil nokre folk i landet der kjøpe seg playboy så må vel dei kunne tålerere det?

Muslimar som ikkje lev i nordafrika, midtausten og indonesia har det med å vera litt rolegare enn andre muslimar.
Kall det generalisering, men du kan no sjølv sjå på nyheitene kor dei hissigaste kjem frå.
Jadda jadda 0000000,1 % blabla bla, men allikevel, det er der dei hissigaste kjem frå.

Agurksaft

• Gjest
Innvandrere
« Svar #154 på: 15. April 2006, 01:30 »
Framandfrykt?

Denne personen er presidenten til Iran, han er valgt inn av fleirfoldige millionar muslimar.

"Ahmadinejad skal også ha uttalt at «enhver som anerkjenner Israel vil brenne på bålet til de islamske lands raseri».

Kjelde: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article610912.ece

Kanskje ikkje litt framandfrykt er så dumt allikevel?
Kanskje me skal invitere han til Norge?

Herved ærkjenner eg staten Israel berre på pur faen!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #155 på: 15. April 2006, 13:35 »
Sitat
Kanskje ikkje litt framandfrykt er så dumt allikevel?

Fremmedfrykt er det verste som fins. :x
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #156 på: 15. April 2006, 20:13 »
Sitat
Fremmedfrykt er det verste som fins.

Terrorisme, fordommer og overdreven kjærlighet til penger.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #157 på: 15. April 2006, 21:37 »
Alt dette har rot i fremmedfrykten. Dermed vil jeg påstå at den er verst, og at dette er triste bieffekter.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #158 på: 15. April 2006, 22:33 »
Sitat fra: "journalisten"
Alt dette har rot i fremmedfrykten. Dermed vil jeg påstå at den er verst, og at dette er triste bieffekter.

Ja du har nok rett i at mye av disse punktene jeg kom med er ett resultat av fremmedfrykt eller i det minste har en liten innvolvering med unntak av for høy kjærlighet til penger som kommer av griskhet og egoisme.
iverpool FC

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #159 på: 15. April 2006, 22:51 »
Terrorisme er hvertfall en direkte følge av fremmedfrykt, det er det liten tvil om...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Innvandrere
« Svar #160 på: 11. Des. 2006, 17:14 »
Var det noen som så "Naive Norge" på TV2 for ikke mange dager siden? Hva syntes dere om den?

Jeg kan ikke si at jeg fant denne dokumentaren rasistisk på noe som helst vis. Likevel velger TV2 å IKKE sende den i reprise, takket være pakistanere som fant denne dokumentaren rasistisk.

Hva med den andre dokumentaren som gikk på TV2 i går? "Et land uten ære" eller noe sånt? Den er jo rasistisk mot oss nordmen, men den sender de like så godt i 2 deler!

Hva syntes dere om dette?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Agurksaft

• Gjest
Innvandrere
« Svar #161 på: 11. Des. 2006, 22:10 »
Om Newcastle hadde kjøpt Carew, og hatt Carew og Martins på topp, då måtte ein fått lov til å ta i bruk igjen ordet "negerkonge"

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #162 på: 11. Des. 2006, 22:37 »
Sitat fra: "Lasse"
Var det noen som så "Naive Norge" på TV2 for ikke mange dager siden? Hva syntes dere om den?

Jeg kan ikke si at jeg fant denne dokumentaren rasistisk på noe som helst vis. Likevel velger TV2 å IKKE sende den i reprise, takket være pakistanere som fant denne dokumentaren rasistisk.

Hva med den andre dokumentaren som gikk på TV2 i går? "Et land uten ære" eller noe sånt? Den er jo rasistisk mot oss nordmen, men den sender de like så godt i 2 deler!

Hva syntes dere om dette?

Muslimene lever i steinalderen. Idiotene toler jo ingenting. Sikter til det høyreekstreme her. Ikkje alle.
Prøv og sei Fuck Allah på åpen gate nedi der..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Innvandrere
« Svar #163 på: 11. Des. 2006, 22:40 »
Har ikke lyst å prøve det nei.

Oops. Håper ikke dere syntes jeg er rasist nå?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Innvandrere
« Svar #164 på: 11. Des. 2006, 23:07 »
Hvorfor skulle vi tror du er rasist?
Jeg ville heller ikke prøvd å rope ukvemsord om Allah i muslimske land. Men det er mer fordi jeg har respekt for deres religion og for de normene som gjelder der, mer enn at jeg mener ekstremistiske islamister er noen hårsåre idioter.

Dessverre har høyreekstremistiske krefter stor makt i muslimske land.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon