20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva med...  (Lest 23962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #75 på: 12. Mai 2006, 00:35 »
Jeg har jo selvsagt alltid sett at han har vært bedre enn mange enn de som har spilt etter at han dro, men at det fortsatt var så klart den dag i dag overasket meg litt...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #76 på: 12. Mai 2006, 00:50 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg har jo selvsagt alltid sett at han har vært bedre enn mange enn de som har spilt etter at han dro, men at det fortsatt var så klart den dag i dag overasket meg litt...

Ingenting overrasker meg hva angår Gary Speed. Han er fremdeles en meget god fotballspiller, og ville helt sikkert fremdeles tilført Newcastle mye. Men når de andre på midtbanen het Robert Lee (mannen har jo lagt opp, har han ikke?), Lee Clark og Amdy Faye, så var det ikke vanskelig for Speed å gjøre seg bemerket.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #77 på: 12. Mai 2006, 01:06 »
rob lee spiller i en eller annen klubb ned i divisjonene ..
Som spillende trener eller hva det nå er.. wycombe vist jeg ikke husker feil..
Men spiller hverfal.. men har ikke scoret mål på 3 år..  :?
Men såg han viste seg mye fram og hadde en silke fot av noen pasninger..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #78 på: 12. Mai 2006, 01:39 »
Rob Lee spiller for Wycombe om jeg ikke tar helt feil jeg også... Skal i allefall spille opprykksemi på lørdag...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #79 på: 12. Mai 2006, 01:46 »
ja tror nok det stemmer vist vi er 2 om deT=) var litt fint og se han i nufc trøya idag også =) og spesielt les fer..
Han savner jeg;( sko aldri selgt han..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

DanMan

• Gjest
Hva med...
« Svar #80 på: 12. Mai 2006, 11:06 »
Salget av Gary Speed var et slett stykke arbeid, enkelt og greit.

Når det gjelder den godeste Berbatov: Nei. Jeg skal ærlig innrømme at det ikke er den spilleren jeg har fulgt nærmest, men de gangene jeg har sett han har han på ingen måte imponert. Tidvis veldig stasjonær, har jeg inntrykk av. I tillegg presser Tottenham prisen opp godt over £10mill, og de pengene ser jeg heller blir brukt på noen andre.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #81 på: 12. Mai 2006, 13:59 »
Hvis Tottenham kjøper han, hva med å finsikte Jermaine Defoe? Har alltid hatt sansen for han, og han har ikke fått så altfor mye spilletid denne sesongen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #82 på: 12. Mai 2006, 14:55 »
Defoe er ingen dum spiss, men han og Owen vil jo bli fyktelig like i spillestilen.. Vi trenger en litt stor og sterk spiss som kan holde på ballen, lage rom og vinne de nødvendige hodeduellene på topp!

Kuyt,Nistelrooy og Berbatov er slike spisser!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #83 på: 12. Mai 2006, 16:03 »
Defoe er også ganske sterk i kroppen da, og han er flink til og holde på ballen.. Eneste minuset er vel at han ikke er rare hodespilleren.
Jeg mener at Newcastle bør hente 2 klasseangripere i sommer og da kan gjerne Defoe være den ene
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #84 på: 12. Mai 2006, 16:11 »
Hva med Shevchenko? Han sier han ønsker seg til England. Hadde vært konge med Shevva og Owen på topp! men dessverre ikke særligt realistisk! Går han til England blir det vell Chelski.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article635621.ece

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #85 på: 13. Mai 2006, 11:24 »
Vi kunne KANSKJE hatt en sjangse til å få ham, hvis det ikke var for at han vil koste veldig mye penger. Men hvis vi hadde hatt ham og Owen på topp kunne vi nok gått for topp 3 neste år.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #86 på: 13. Mai 2006, 12:07 »
Sitat fra: "Kalifen"
Hva med Shevchenko? Han sier han ønsker seg til England. Hadde vært konge med Shevva og Owen på topp! men dessverre ikke særligt realistisk! Går han til England blir det vell Chelski.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article635621.ece

Hva med Ronaldinho, Henry og Eto`o? :p

plebbster

• Gjest
Hva med...
« Svar #87 på: 13. Mai 2006, 12:09 »
Jeg skjønner Schevchenko godt. Det er like greit å komme seg bort fra en liga full av betalte dommere med en gang.

Noreng

• Gjest
Hva med...
« Svar #88 på: 13. Mai 2006, 13:03 »
Sheva er europas beste spiss. Kanskje Henry er likt

Noreng

• Gjest
Hva med...
« Svar #89 på: 13. Mai 2006, 16:36 »
7 spisser Newcastle burde snuse på:
-Darren Bent
-Jermein Defoe