20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva med...  (Lest 23992 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #45 på: 25. April 2006, 15:44 »
Jeg tror Braathen kan slå til begge veier.. om han fortsetter som han gjør i RBK, vil han aldri blir noe særlig, for det er noe med innstillingen som ikke er helt ok.. han føler seg nok som en konge i tippeligaen allerede og det er ikke bra med tanke på hans alder og prestasjoner. Hadde han blitt litt mer ydmyk og tilpasningsvillig, noe han kanskje kan få med andre trenere og manager, så kan han nok blomstre mer og kanskje bli en stabil spiller i stedet for å vise seg frem nå og da. Og da kan han også være noe for oss, dog jeg heller ser vi satser på en litt mer bankers spiller som vi vet kan levere i trå med toppspillerne i prem league..
ancs and Scousers, go to H***!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #46 på: 25. April 2006, 16:17 »
Her må jeg arrestere deg.

Sitat
han føler seg nok som en konge i tippeligaen allerede

Sitat
Hadde han blitt litt mer ydmyk og tilpasningsvillig

Daniel Braaten er en veldig beskjeden, ydmyk type, som aldri vil komme til å snakke i store bokstaver. Og jeg kan ut ifra slik jeg kjenner Daniel (ikke at jeg skal påstå at jeg kjenner han) nesten garantere at han ikke ser på seg selv som noen konge på noen måte. Daniel vet at han har ekstreme ferdigheter som ingen andre har, men han vil aldri søke å ta æren selv. For han vet også at han har mye å gå på. Jeg oppfatter Daniel som en veldig ydmyk type, og garantert tilpasningsvillig. Det er ikke det. Det er bare at Daniels ferdigheter ikke passer inn i et konkret system.

Tenk litt Ronaldinho. Nei, ikke at Daniel er halvparten av det Ronaldinho er, og han vil heller aldri bli det. Men han er litt samme typen. Han er sjelden sur og grinete, og gjør alltid sitt ytterste. Men begge har ekstreme ferdigheter som må dyrkes for det de er verdt. I RBK har Daniel Braaten under Høgmo fått en friere rolle, som gjør at han vandrer litt over hele banen. Høgmo jobber aktivt med å få Daniel til å melde seg mindre ut av kampene. Det er en eller annen "bryter" hos Daniel, som sannsynligvis styres av underbevisstheten. Bryteren slår seg ubevisst av og på. Og Høgmo prøver å få denne bryteren opp i bevisstheten, slik at Daniel i større grad selv kan styre den, og sørge for at den er påslått så ofte som mulig. Jeg tror det kan komme ved en fri rolle. Da vil Daniel være mer aktiv i løpet av en kamp, han vil alltid ha ting å gjøre, og det er kanskje dermed lettere å prøve å styre "bryteren". For alle vet at hvis Daniel Braaten får ballen, og bryteren er på, da er det ingen annen vei å stoppe ham på, enn å bruke ulovlige midler. Det beviste han til de grader mot Start.

Jeg er ganske sikker på at Daniel er villig til å jobbe med å starte tidligere og riktigere, jeg er sikker på at han er villig til å jobbe med den berømte bryteren sin, og jeg er ganske sikker på at Daniel selv også er klar over at blir han mer stabil, da vil toppklubbene ligge langflat etter ham.

Kombinasjonen av rå styrke, enorm balanse og kroppsbeherskelse, en utrolig teknikk og stor fart er det ingen andre norske spillere som har. Og svært få internasjonalt.

Og jeg mener han har best av å være i RBK inntil videre, og jobbe hardt for å bli den spilleren han kan bli. I England må han prestere hele tiden for å bli en suksess. Det er ingen av-på-liga. Er du en av-på-spiller i England, så er sjansen svært liten for at du spiller fast på et av topplagene.

Og forøvrig. Braaten skrives UTEN H. Og MED TO A-er.
B R A A T E N
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #47 på: 26. April 2006, 13:53 »
Ser at Richardo Carvalho mistrives i Chelsea ... han ville styrket forsvaret vårt. Carr - Carvalho / Taylor. Boumsong / Bramble - Babayaro. Kanskje en ny venstreback i tillegg så hadde vi vært godt dekket opp i forsvaret.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/chelsea/article620090.ece

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #48 på: 26. April 2006, 14:24 »
Godt kjøp om han kan spille som høyreback. Er vel backer vi egentlig trenger, når Moore har vist at han duger.
Satser på salg av Boumsong i sommer!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #49 på: 26. April 2006, 15:29 »
Nei takk til Carvalho. Blir nok en smule dyr(prisen vurderes å være rundt £ 10M), og ikke en som hever laget nevneverdig i forhold til prislappen. Nå er vel Carvalho først og fremst stopper, så han bør ikke kjøpes inn som et alternativ på høyrebacken slik enkelte forespeiler.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #50 på: 26. April 2006, 22:31 »
Braaten er faktisk en veldig ok fyr (har vært i radiostudio med han og Iversen). Han virker veldig selvsikker på sine ferdigheter, men er fortsatt ydmyk og klar over sine svakheter. Braaten er en relativ ung spiller med mange gode år foran seg, og han kommer til å bli sinnsyk god mener jeg! Absolutt en mann for newcastle :lol:
Who else...... Alan Shearer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #51 på: 26. April 2006, 23:12 »
Jeg har møtt Daniel på fylla i Trondheim og det var ingen hyggelig opplevelse i allefall...

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #52 på: 27. April 2006, 09:00 »
Fortell..... :?
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #53 på: 27. April 2006, 18:48 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg har møtt Daniel på fylla i Trondheim og det var ingen hyggelig opplevelse i allefall...

I fylla, ja.
Akkurat det er jeg særdeles lite interessert i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #54 på: 27. April 2006, 21:31 »
Jeg ville ikke hatt en Daniel hvis du en gang kledde han opp i marsipan og duppet han i sirup!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #55 på: 27. April 2006, 22:19 »
Fortell om møtet med Daniel...please

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #56 på: 27. April 2006, 22:45 »
Mange meget trivelige mennesker som lett blir drittsekker når de er berusa!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
Hva med...
« Svar #57 på: 28. April 2006, 10:58 »
Sitat fra: "Kalifen"
Jeg ville ikke hatt en Daniel hvis du en gang kledde han opp i marsipan og duppet han i sirup!

*Såret*  :lol:

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #58 på: 29. April 2006, 11:00 »
Jeg håper på noen unge engelske spillere til sommeren. Curtis Davies (som har blitt linket flere ganger til oss) og Cameron Jerome.

Jeg håper selvfølgelig også at Milner kommer tilbake. Et av di største engelske talentene for tiden. HÅPLØST å selge han for £3mill ihvertfall.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #59 på: 29. April 2006, 11:21 »
neinei, forguds skyld ikke selg boumsong og heller ikke faye!

klassespillere!!! og uansett hvis vi skulle solgt boumsong f.eks så hadde vi ikke fått mer enn £ 2-4 mil for han.

så skal vi da sløse £ 4-5 mil på å selge han, når han kan bli stor her i newcastle

han spiller på det franske landslaget ffs, og sist jeg sjekket var ikke Frankrike et dårlig landslag
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg