20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva med...  (Lest 24013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hva med...
« Svar #60 på: 29. April 2006, 12:51 »
Unnskyld meg, men hva legger du i ordet "klassespillere"? Faye kommer nok ikke under min forståelse av "klassespillere".
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #61 på: 30. April 2006, 09:09 »
Faye håper jeg vi selger, men ikke Boumsong.
Dere må huske på at Boumsong er den eneste fransk-talende mannen i laget, utenom N'Zogbia. Og det var Boumsong som tok seg av N'Zogbia o.l.
Hvem vet hva som skjer med N'Zogbia viss Boumsong fyker ut av klubben....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #62 på: 30. April 2006, 11:15 »
Skal vi bruke 100 mill på en fransk kompis for N`Zogbia da? Da kan vi liksågodt betale en av kompisene til Zoggie 1 mill i året for å være med ham i Newcastle.

Jeg ser gjerne at Boumsong fortsetter i Newcastle om han hadde spilt bra, men jeg ser ikke for meg at det noen ganger kommer til å skje...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #63 på: 30. April 2006, 12:45 »
Boumsong er en meget god fotballspiller, og jeg mener det vil være på trynet å kaste ham ut av klubben på grunn av én dårlig sesong. Vi må da gi fyren en sjanse. Han storspilte i sin første sesong. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at dette var ren tilfeldighet. Ingen spiller bra over en lang periode ved en tilfeldighet.

Forøvrig mener jeg det er tull å selge Faye. Selger vi ham må vi ha inn en ny krisebackup for Parker og Bowyer. Hvem vil være det da? Er det overhodet noen som tror at Duscher overhodet vil vurdere å joine Newcastle for å være tribunesliter?

Hvem andre enn Amdy Faye gir alt hver gang han spiller, selv om han må innfinne seg med å være tredjevalg på den defensive midtbanerollen?
Hvem andre enn Faye er det som innfinner seg med dette uten å klage?

Nicky Butt har jo allerede vist at han har null klubbfølelse, og at han klager selv om han er førstevalg. Amdy Faye er ikke noen kjempegod fotballspiller, men han var ikke for ille i går. Og som tredjevalg etter Parker og Bowyer synes jeg han er ypperlig.
Hvem andre vil ta den rollen da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #64 på: 01. Mai 2006, 12:11 »
Daren Bent har scoret mye mål i år. En spilller jeg haddel likt å se i newcastledrakta.Han passer i hvert fall i premier league.

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #65 på: 01. Mai 2006, 12:15 »
Boumsong må vi satse på i fortsettelsen. Enig med de som sier at alle må kunne være i ulage en sesong. Han blir sikkert med Frankrike til Tyskland, og vil vokse på det. Gleder meg til å se han gjøre alle kritikere - og spes. Anal Oliver - forlegne.

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #66 på: 03. Mai 2006, 18:33 »
... noen som kjenner noe til Ousmane Dabo - eneste jeg vet er det som sto på NUFC.com at han kommer fra Lazio og at han selv sier Newcastle skal være interessert. Er dette gammelt nytt ... har jeg sovet i timen???

DanMan

• Gjest
Hva med...
« Svar #67 på: 04. Mai 2006, 13:23 »
Dabo er visstnok i samtaler med Man City, og da skulle det ikke forundre meg om at et slikt "de vil også ha meg"-utsagn er ment for å heve lønnsnivået.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #68 på: 04. Mai 2006, 13:52 »
Jeg har også tro på at Boumsong kommer tilbake. Så god som han var første sesongen (da forresten alle fans lovpriste ham),så får han nok tilbake selvtilliten og formen når alt ordner seg for han privat. Herregud,så mange hyklere det finnes blant fansen,så fort det går dårlig er han en flopp,haha :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #69 på: 05. Mai 2006, 01:29 »
Leser at Blackburn er ute etter Eidur Smari Gudjohnson ... hva synes dere om han - kan han være en mann for oss. Liker egentlig Eidur, men vet ikke om han er den vi leter etter? Han er god med ballen, holder på ballen og legger gode pasninger, men er han en potensiell toppskårer? Har i alle fall ikke hatt den rollen i Chelsea de to siste årene,

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/chelsea/article628138.ece

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #70 på: 05. Mai 2006, 08:49 »
Eidur hadde vært en fantastisk signering. Fungerer godt som midtbanespiller, men er i mine øyne aller best som spiss. Kunne fungert godt i lag med Owen på topp.
Carr har altfor få landskamper for England!

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #71 på: 11. Mai 2006, 12:09 »
Så dere kampen mellom Boro og Sevilla i går ... der var det flere spennende spillere, men kanskje vi skal ta en Wenger å satse på en ung spansk offensiv midtbanespiller.

Kommentatorene på islandsk TV var fra seg av begeistring for Jesus Navas, han spilte bra og er ikke ulik Reyes. Nå har vi jo endel midtbanespillere, men mange kan se ut til å forsvinne eller være skadet også (les; Bowyer, Faye, Clarke, Dyer, Luque (?)). Tror vi trenger forsterkning også på midtbanen.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hva med...
« Svar #72 på: 11. Mai 2006, 23:56 »
Kanskje vi trenger en forsterkning på midtbanen, men jeg mener absolutt at førsteprioritet må være å hente en klassespiss, deretter en god forsvarsspiller, også kan vi heller starte å tenke på eventuelle midtbanespillere. Det føler jeg meg rimelig sikker på er Roeders tankegang også. Det bør det være, spør du meg!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #73 på: 12. Mai 2006, 00:30 »
Gary Speed? ;)

Etter kampen i dag ser jeg at vi ikke burde solgt ham da vi gjorde i allefall...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #74 på: 12. Mai 2006, 00:34 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Gary Speed? ;)

Etter kampen i dag ser jeg at vi ikke burde solgt ham da vi gjorde i allefall...

Dette burde du ha sett langt tidligere enn i dag. Jeg har sagt helt siden den dagen han ble solgt, at det burde vi aldri gjort. Han hadde fortsatt en fremtid i klubben da han dro.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon