20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva med...  (Lest 23943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #30 på: 19. April 2006, 13:21 »
Jeg vil påstå at Braaten har potensiale til å bli bedre enn Ameobi.
Han er råsterk, lynrask, teknisk særs god, og en uforutsigbar spiller. Men han scorer ikke spesielt mange mål, så han vil være mer en tilrettelegger enn en måljeger.

Jeg tror ikke noe på ryktene om at han vil til Enga. Da han skulle bort fra Skeid var han veldig klar på at Enga ikke var noe alternativ. Han ville IKKE til Vålerengen, og da skjønner jeg ikke hvorfor han skulle ønske seg dit nå, når Rosenborg i større grad spiller på en måte som gjør at Braaten kan blomstre, hvis bare Rosenborg er villig til å gi Braaten litt frie tøyler. En slags Ronaldinho-rolle, om du vil. Og jeg tror Per-Mathias Høgmo innser dette, og kan kanskje komme på gli med tid og stunder.

Ikke kom her og si at det var merkelig at Souness hentet en rutinert midtstopper han visste ville levere dersom han måtte trå til. Ronny Johnsen har lang erfaring fra PL, og var en meget klok investering av Souness, i og med at han følte han trengte en erfaren midtstopperreserve. Og i de få kampene Ronny spilte for oss, så spilte han bra. Så bra som vi kunne forvente av en så gammel spiller. Ingen så noensinne på Ronny som en langtidsinvestering. Og han skal derfor heller ikke vurderes ut ifra det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #31 på: 21. April 2006, 19:34 »
For en midtbane det hadde blitt (men egentlig så har vi jo en god midtbane allerede). Blir litt sånn Big Brother - hvem skal ut?!?!?!

Solano - holder godt nivå et par år til
Emre - brukte sesonger på å finne seg til rette og blir bedre neste år
Parker ... knallgod og en kriger for oss i mange mange år
Luque - ber til høyere makter om at han skal komme seg igjen
N'Zogbia - Roeder sier han bare vil bli bedre og bedre (landslagsspiller innen kort tid)

Dyer - skal vi selge han mens vi enda får noe for han
Bowyer - ditto

Så foreslår jeg http://www.juanromanriquelme.com/ men da må vi spille med 6 midtbanespillere ... det går jo ikke. Da rykker Luque et hakk fram og kriger om spissplass med Owen og om kort tid Kuyt. Da har vi den beste midtbanen i PL og kanskje de beste spissene også.

Så må man bare få på plass backrekka ... inn med Woody og Boum kommer bare han får slappet av i sommer (kanskje med litt terapi på toppen). Så har vi Bramble, Ramage, Moore, Taylor. Baba ... kanskje bør vi satse på Johnson eller Bridgje.

Hva tror dere??? Bare surr eller gode ideer?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #32 på: 21. April 2006, 22:40 »
jeg vil aldri selge dyer, ser ut som problemene er løst nå. han kan spille sentralt og vikariere for solano på høyre. med den farten han har, og det så vi mot chelsea i FACUPEN. fart har jævli mye å si.

det vi trenger er :::
venstreback - BRIDGE (ut elliot)
m0idstopper - WOODAGTE (ut moore og bramble)
sentral midtbane - BOATENG (ut faye/clark)
2 x spisser - KUYT/TORRES/BENT/DEFOE (ut shearer, chopra)

da moser vi alle! Kos

da får vi

GIVEN, CARR, TAYLOR, WOODGATE, BRIDGE, DYER, EMRE, PARKER, ZOGBIA, TORRES/KUYT og owen i start lineup.

så har vi harper , boumsong, boateng,luque, defoe/bent på benken.
og i tilegg baba, bowyer, ramage, ameobi. så må vi regne med noen skader og suspensjoner  så blir sikkert en god del spilling på dem og

dette hadde vært krem, etter min mening da!
lt;3 Newcastle <3

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #33 på: 22. April 2006, 01:30 »
Etter min mening ville jeg kalt det en god drøm...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #34 på: 22. April 2006, 12:14 »
hehe er ikke jævli usannsynlig da. bare vi får noen mill og handle for. boateng blir gratis.
lt;3 Newcastle <3

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #35 på: 22. April 2006, 12:21 »
Jeg vil si det er ganske usannsynlig. Får vi halvparten av de spillerne du nevner bør vi være fornøyde...

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #36 på: 22. April 2006, 13:30 »
Van Buyten er en midtstopper som newcastle burde ha. Er sikker på plassen sin. En spiller jeg ville ha likt å sett i newcastledrakta. Gjør det bra i hamburg.

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #37 på: 22. April 2006, 18:11 »
Hva må vi ut med tror dere for å skaffe oss Riquelme, Woodgate og Kuyt? Juan Roman og Jonathan er jo ikke akkurat unge lenger, så det er kanskje Dirk Kuyt vi må punge ut mest for?

Liker dere Riquelme?

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #38 på: 22. April 2006, 18:12 »
... og vi får litt får Dyer, Bowyer og Faye?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #39 på: 22. April 2006, 18:36 »
Dirk Kuyt må vi nok ut med 10-12 millioner pund. Woody kommer vel "hjem" for 3-4 mill pund, siden real sjelden selger spillere dyrt.

vanskelig og si noe om Riquelme. Hvis det utenkelige skjer at Villareal vinner CL kommer han nok aldri til og bli solgt. Han er vel 27 år gammel, dvs ca 6 sesonger til hvor han vil prestere på et høyt nivå. Så han vil nok bli dyr.

Personlig har jeg sansen for Riquelme. Han er en veldig begavet playmaker og slår geniale pasninger. Men passer han inn i PL ??? Jeg tviler litt. Og med den prislappen han får er det verdt og gamble på?? Jeg vet ikke ...

Bow (som vi bør beholde?) og Faye får vi vel bare inn 2-3 mill pund tilsammen for. Dyer vil vel ingen kjøpe siden han stort sett er skadet
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #40 på: 22. April 2006, 18:40 »
Van Buyten tror jeg også hadde vært et meget bra kjøp, spilte bra i Man City. Har vel også spilt bra i Tyskland. Han er sterk, rutinert og taklingssterk....eneste minuset er vel at han er treig....tror han kunne passet ypperlig sammen med Taylor, hadde kompansert hverandre bra

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #41 på: 22. April 2006, 20:31 »
Sitat
Van Buyten tror jeg også hadde vært et meget bra kjøp

Helt enig. Van Buyten er en glimrende spiller som har bevist at han passer inn i PL. Jeg mener Newcastle skal satse på forsvaret til sommeren og hvis vi får Woody billig, mener jeg at vi kan hente to stoppere. Van Buyten (som heller ikke vil bli så veldig dyr) vil da være et godt alternativ. Andre alternativer kan være Petri Pasanen (Werder Bremen), John Heitinga (Ajax) eller Rosendahl (PSG).
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #42 på: 22. April 2006, 20:43 »
... tror Riquelme ville passet inn også; han virker sterk, han er stor og er litt utypisk ved å være en kriger, slår fantastiske pasninger, har en kanon av en skuddfot og teknikk som overgår mange i PL.

... men er jo bare en drøm. Som å vinne i Lotto.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #43 på: 22. April 2006, 20:54 »
Sitat fra: "folesvert"
... tror Riquelme ville passet inn også; han virker sterk, han er stor og er litt utypisk ved å være en kriger, slår fantastiske pasninger, har en kanon av en skuddfot og teknikk som overgår mange i PL.

... men er jo bare en drøm. Som å vinne i Lotto.

Jeg tviler sterkt på at Riquelme hadde passet inn. Han tar seg ofte kunstpauser, som du blir skutt for i engelsk fotball. Og han hadde null og niks vettugt å bidra med i CL-kampen mot Arsenal. Han er kanskje en kriger, men ikke noen kriger etter britenes hjerte. I England ville han blitt stemplet som en lat tosk, som bare en gang i halvåret har noe vettugt å vise frem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #44 på: 24. April 2006, 20:51 »
Joaquin har vært linket til klubben før. Skal vi prøve oss på han til sommer. Jeg vil ha han på laget vårt.