20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva med...  (Lest 23942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #15 på: 19. Feb. 2006, 22:35 »
Spar meg for Braathen!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #16 på: 19. Feb. 2006, 22:41 »
aldri Braathen

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #17 på: 23. Feb. 2006, 15:32 »
... Christian Grindheim, nei forresten Kristoffer Hæstad så kan VIF beholde sin juvel og ta et nytt seriemesterskap!!!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #18 på: 23. Feb. 2006, 16:08 »
grindheim er feit...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #19 på: 23. Feb. 2006, 16:28 »
Ikke feitere enn bramble og lee clark!
lt;3 Newcastle <3

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hva med...
« Svar #20 på: 23. Feb. 2006, 16:33 »
Var vel da noen stengte denne tråden? Vi kommer jo uansett aldri til å bruke penger på slikt søppel anyway.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

folesvert

• Gjest
Hva med...
« Svar #21 på: 10. April 2006, 16:57 »
Ser noen av dere noen i Norge som kunne gjort seg på Newcastle? Hadde jo vært morsomt med en nordmann på laget ... Ronny Johnsen var jo aldri en del av laget, var mer et merkelig påfunn fra Souness.

Må jo være Grindheim eller Doffen? Hva mener dere?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #22 på: 10. April 2006, 19:56 »
Sitat fra: "Doffi"
Ikke feitere enn bramble og lee clark!

Vel Bramble er ikkje feit, han er berre kraftig. Bramble er stappgull av muskler!

Lee Clark er jo langt ifra feit.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #23 på: 10. April 2006, 20:52 »
tviler nå litt på at bramble skjuler en veltrent overkropp med sixpack å greier under drakten, men å kalla han feit blir vel litt feil, heller sånn små lubben :idea:
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #24 på: 10. April 2006, 21:22 »
Sitat fra: "jensgb83"
tviler nå litt på at bramble skjuler en veltrent overkropp med sixpack å greier under drakten, men å kalla han feit blir vel litt feil, heller sånn små lubben :idea:

Eg vil tru Bramble er nokså så veltrent ja. Man trenger ikkje ha six pack for å være veltrent. Da er det snakk om fettprosenten.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #25 på: 10. April 2006, 21:27 »
Sitat fra: "folesvert"
Ser noen av dere noen i Norge som kunne gjort seg på Newcastle? Hadde jo vært morsomt med en nordmann på laget ... Ronny Johnsen var jo aldri en del av laget, var mer et merkelig påfunn fra Souness.

Må jo være Grindheim eller Doffen? Hva mener dere?

Grindheim for ein feit sum. Så kan FKH få penger til og rykke opp til Tippeligaen oxo :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
Hva med...
« Svar #26 på: 12. April 2006, 17:14 »
:lol:

DanMan

• Gjest
Hva med...
« Svar #27 på: 19. April 2006, 09:20 »
Sitat fra: "folesvert"
Ronny Johnsen var jo aldri en del av laget, var mer et merkelig påfunn fra Souness.

Her vil jeg strengt tatt tale deg i mot. Johnsen er selvsagt ikke god nok for Newcastle i det lange løp, men med den situasjonen vi var i da Johnsen ble hentet støtter jeg avgjørelsen om å hente han som en nødløsning.

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
Hva med...
« Svar #28 på: 19. April 2006, 10:43 »
Har hatt lyst på Braathen lenge, men han er nok ikke god nok.. Et stort talent som ikke får spille på den måten han vil i RBK.. Har hørt han vil til Enga, noe jeg håper, men blir nok alt for dyr.. venner av han sa han ikke trivdes i Nord...

Johnsen var ikke en del av laget noen gang da han var her, men et greit innskudd når tiden var som verst... Men når man sliter i tippeligaen har man ikke noe å gjøre i premier League...

Grindheim... Faen for en spiller.. Makan til stå på fyr skal man lete lenge etter.. Svetter og blør for enga drakta.. Ikke så mange som gjør det i år gitt..

Håper rbk selger braathen til enga og vi kan hente grindheim.. Ville likt å sett han i svart og hvitt... Tror han ville gjort det bra etter et par sesonger i premier league..

Woodgate ville vært gunstig å fått tilbake, men da skal han komme billig.. Noe jeg neppe tror han gjør på tross av alle skadene. Må nok ut med en 5-8 mill og det føler jeg ikke han er verdt...
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva med...
« Svar #29 på: 19. April 2006, 12:39 »
Braathen kommer som ett skudd! Han er rask OG sterk. Kongespiller.

Tror ikke han er noe dårliger enn f.eks Ameobi
Who else...... Alan Shearer