20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Din første kamp på St.james`Park  (Lest 14168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Din første kamp på St.james`Park
« Svar #15 på: 19. Feb. 2006, 20:12 »
newcastle-barca...i 99 eller noe

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Feb. 2006, 20:35 »
Arsenal-newcastle 0-0 i 2000 eller no, Vålerenga- newcastle og en gang i 2003 eller no da jeg var øyenvitne til at newcastle ble slakta 5-0 på Stamford bridge

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Feb. 2006, 00:20 »
har tenkt meg til Quaside for ein pint eller sju, så er jo mulig :P

daffidan

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Mars 2006, 20:00 »
Har kun vært på en kamp på St.James' Park. Jeg og 4 kompiser tok båten fra Bergen desember 2003 og overvar 4-0 seieren over Spurs. Robert scorte to helt fantastiske mål samt to mål av godeste Shearer. Før kampen fikk vi oss til og med ett par ord med Shearer, det var stort!  :lol:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #19 på: 04. Mars 2006, 22:09 »
Sitat fra: "lucky_luque"
newcastle-barca...i 99 eller noe

Du må jammen ha vært heldig med den kampen! Var ikke det da vi vant 3-2? Asprilla med hattrick.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Mars 2006, 22:14 »
nei, det var bortekamp det, mener å huske det!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #21 på: 04. Mars 2006, 23:59 »
Sitat fra: "Leslie"
nei, det var bortekamp det, mener å huske det!

Nei, det var på hjemmebane vi vant 3-2.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

daffidan

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 05. Mars 2006, 10:49 »
ja, vant 3-2 hjemme, har den kampen på en Newcastle dvd. Tapte 1-0 borte. Husker tapet særs godt, ettersom vi tapte 3 kamper på rad med 1-0 på en uke, i serie, cup og CL, og alle gikk på TV :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Mars 2006, 14:20 »
Yes, da er min første tur på St. James' Park unnagjort, og hvilken god kamp jeg valgte ;) Bolton hadde ingenting å stille opp med. Det var utrolig stort, med fantastisk stemning og fullsatt stadion. Været var upåklagelig og alt var bare fryd! Fantastisk tur.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Mars 2006, 14:46 »
Kampen mot Everton for to uker siden, fantastisk :D

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Mars 2006, 20:15 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Det er mulig å se spillerne komme kjørende til stadion før kampen. Etter kampen blir de værende på stadion ei stund, flere av spillerne har egne bokser der familie og venner som regel er... Bilene står på parkeringsplasser der folk ikke har adgang, så tror det er vanskelig å møte de der... Ellers kan du være heldige å møte spillerne på kjøpesenteret eller utestedene, tror de bruker å være en del langs Quayside...

Jeg stod og ventet på spillerene etter to hjemmekamper forrige sesong, og de kommer kjørende ut fra ene hjørnet på stadion (!) En kar hadde den kule oppgaven å hente bilene etter tur, og rygge dem inn til hjørnet...ikke lenger unna enn at vi så hvem som gikk inn i bilene, og cirka halvparten stoppet og skrev autografer. Souness og Ambrose kom gående og tok seg god tid. Så det er fullt mulig å treffe på dem:)

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 07. Mars 2006, 15:18 »
ka hjørne er dette snakk om då?
At Souness tok seg god tid då han vanka på hjørna er ny informasjon... fiffig...  :P  :P  :P

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 07. Mars 2006, 19:22 »
Gikk opp og forbi box officen der billettluka er. Kunne hvertfall se inn på gresset når de snek seg ut døren, eller hva det var slags åpning. Familien deres kom også ut sammen med dem.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #28 på: 08. Mars 2006, 09:44 »
Min første kamp på st.james Park, som tilskuer, hehe...var Newcastle Man city. Papps er city fan, så det varherlig at vi vant lett 2-0:)
Husker enda at jeg sto å så opp mot Toon Army, for det var så sinnsykt liv, idet Shearer kom løpende mor Keeper-Nash i city målet. Heldigsvis klarte jeg å snu meg rett før han skåret.....etter 11 sekund!! Morro å være vitne til det målet:)
2-0 målet var vel Bullemi som skåra.

Andre kampen jeg var på var, som mange andre her ser jeg, mot Vålerenga. En fin opplevelse, men ikke det store minnet etter en skuffende kamp
Det store skulle skje når jeg og kompisen min skulle ta flyet hjem. Helt uvitende kom noen menn i svarte joggedresser og store jakker. Jeg holdt på å få slag. Men før jeg ville på slag, løp vi bort til dem å fikk bilder å autografer. Jeg snakka med ALAN SHEARER!!

Har bilde av meg å Alan Shearer, meg å sir Bobby Robson og meg å Laurent Robert + autografer av mange:)
Stort!!!!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 08. Mars 2006, 11:12 »
Sitat fra: "David 7"
Min første kamp på st.james Park, som tilskuer, hehe...var Newcastle Man city. Papps er city fan, så det varherlig at vi vant lett 2-0:)
Husker enda at jeg sto å så opp mot Toon Army, for det var så sinnsykt liv, idet Shearer kom løpende mor Keeper-Nash i city målet. Heldigsvis klarte jeg å snu meg rett før han skåret.....etter 11 sekund!! Morro å være vitne til det målet:)
2-0 målet var vel Bullemi som skåra.

Andre kampen jeg var på var, som mange andre her ser jeg, mot Vålerenga. En fin opplevelse, men ikke det store minnet etter en skuffende kamp
Det store skulle skje når jeg og kompisen min skulle ta flyet hjem. Helt uvitende kom noen menn i svarte joggedresser og store jakker. Jeg holdt på å få slag. Men før jeg ville på slag, løp vi bort til dem å fikk bilder å autografer. Jeg snakka med ALAN SHEARER!!

Har bilde av meg å Alan Shearer, meg å sir Bobby Robson og meg å Laurent Robert + autografer av mange:)
Stort!!!!

SYKT! faen jeg kunne gitt mye for et bilde av meg og shearer
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /