20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem bør vi forlenge med?  (Lest 8615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Hvem bør vi forlenge med?
« på: 17. Feb. 2006, 18:40 »
Robbie Elliott, Lee Clark, Anthony Caig, Michael Chopra, Kristopher Gate, Alan O'Brien, Daryl Smylie og Martin Brittain

Mitt valg:

Robbie Elliott: Nydlich back-up
Lee Clark: Trener/Spiller kontrak
Caig: Rykk og reis. No need for you
Micheal Chopra: Usikker. Blir det store prateemne.
Gate: Har vel stoppa litt for mye opp for han nå?
Alan O`Brien: JAJA!! Stort talent. Må bli
Daryl Smylie: Usikker. Bør velge utifra treninginnstatsen
Martin Brittain: Også usikker. Ganske lik Gate. Har vel stoppa litt mye opp nå?

Også bør vi forlenge med:
Given
Moore
Bramble
Harper
Få Solano til å avslutte her

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1 på: 17. Feb. 2006, 19:41 »
Robbie Elliott: Fantastisk backup!
Lee Clark: Har troen på ham som trener
Caig: Gammel, sats heller på nye talent
Michael Chopra: Denne gutten har jeg tro på! Gi ham litt tid og jevnlige innhopp på førstlaget.
Gate: Vet ikke så veldig mye om ham, usikker
O'Brien: Ja takk! Slike talent må vi ta vare på
Daryl Smylie: Usikker.. Har ikke sett ham spille
Martin Brittain: Usikker, har kanskje stagnert litt

Ellers er jeg enig i Given, Moore, Bramble, Harper og Solano. Gleder meg til å se Moore!

Nicky Butt kan ryke og reise, han har vi ikke bruk for.. Da foretrekker jeg Faye, men det er nok ikke sikkert at han heller spiller for oss neste sesong. Gleder meg til James Milner kommer hjem!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Feb. 2006, 19:53 »
Robbie Elliott: Ikke god nok. Kan eventuelt være nødbackup og få en trenerrolle i klubben.
Lee Clark: Trener/nødbackup.  
Caig: Ser ikke vitsen med å beholde.
Michael Chopra: Usikker. Har mye å si hva vi får i sommer.
Gate: Veit heller ikke nok, men har vært innom first team-squaden. Veit jo tidligere hva som har skjedd når talentene har fått tillit. Usikker.
O'Brien: Forleng og lån ut til The Championship.
Daryl Smylie: Usikker.. Har ikke sett ham spille
Martin Brittain: Vanskelig vei for Brittain på laget per dags dato. Tror kanskje det beste er å la han gå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Feb. 2006, 20:16 »
Robbie Elliott: Kan til nød beholdes som backup, opp til ham selv hvilke ambisjoner han har. Fotball eller Newcastle.
Lee Clark: Trener, krisebackup.
Tony Caig: Overflødig. Krul bør stå for reservene.
Michael Chopra: Kommer an på hva som skjer i sommer
Kris Gate: Vet ikke nok om vedkommende.
Alan O'Brien: fikk ikke spille for Carlisle. Hvordan kan han da være god nok for Newcastle? Dårlig i den eneste reservekampen jeg har sett. Høyst usikker. Kjemper mot Zoggie og Luque. Hvordan kan han da oppnå spilletid?
Daryl Smylie: vet ikke noe om han.
Martin Brittain: Like vanskelig vei inn på laget som O'Brien. Danker aldri i verden ut Milner, Dyer og Solano. Like greit å la ham gå? Virker bedre enn O'Brien etter det jeg har sett.

Om vi får penger eller ikke for Butt gir jeg blanke f... i. Send ham tilbake der han kom fra, og krev erstatning!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Feb. 2006, 20:20 »
O'Brien var skada nesten fra dag en i Carlisle. Imponerte førstekampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #5 på: 17. Feb. 2006, 21:48 »
Hvordan kan dere si at Elliott er en fantastisk backup? Jeg blir kvalm hver gang jeg ser en så elendig spiller i startelleveren vår. Han er knapt god nok for Sunderland, og det sier vel det meste.

Robbie Elliott: VEKK!
Lee Clark: Ikke god nok lengre. Ansett ham som trener.
Caig: Gammel og ikke god nok.
Micheal Chopra: Ikke god nok.
Gate: Har bare sett ham en gang i aksjon. Er vel ikke god nok med andre ord.
Alan O`Brien: Har overbevist de få gangene jeg har sett ham. Ny kontrakt!
Daryl Smylie: Aldri sett ham.
Martin Brittain: Ingen vits i å fornye.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Feb. 2006, 22:07 »
Robbie Elliott: Til helvete VEKK!

Lee Clark: Som spiller holder han et middelmådig nivå. Er han fornøyd med å være 7. valg på sentral midtbane kan han godt være en mann som kan steppe inn om det er krise. Fin å ha som trener. Blør for klubben.

Caig: En middelmådig keeper som er fornøyd med å være 3.valg. Krul er for ung enda og vi bør beholde Caig. Har sikkert ikke allverden i lønn.

Micheal Chopra: Ikke god nok Dessverre

Gate: Talent som man bør forlenge med.

Alan O`Brien: Utrolig rask, men litt usikker på hvor god han egentlig er. Ny kontrakt under tvil.

Daryl Smylie: Vet ikke, siden jeg aldri har sett ham.

Martin Brittain: Blir neppe det helt store, så nei.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Feb. 2006, 22:20 »
At de kan avskrive ein så lojal spelar som Elliot er forferdeleg. Han bør finne ut kva han vil, og vil han bli i Newcastle, så bør han tilbys ein trenarkontrakt, eventuelt trenar/spelar.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Feb. 2006, 22:22 »
Robbie Elliott: Ikke noe å samle på. Gir alltid 100%, men er rett og slett ikke god nok.

Lee Clark: Bør nok konsentrere seg 100% som trener fremover.

Caig: Har aldri sett han i aksjon.

Micheal Chopra: Chopra vil aldri klare det, og er nok borte til sommeren.

Gate: Aldri sett han i aksjon

Alan O`Brien: Imponerte meg glimtvis i kampen mot Blackburn. Ellers har jeg sett lite til han. Bør få ny kortidskontrakt

Daryl Smylie: Aldri sett han i aksjon.

Martin Brittain: Virker som en ordinær spiller. Vi har god dekning på høyrekanten. Bør fristilles.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Feb. 2006, 22:27 »
Sitat fra: "MortenM"
At de kan avskrive ein så lojal spelar som Elliot er forferdeleg. Han bør finne ut kva han vil, og vil han bli i Newcastle, så bør han tilbys ein trenarkontrakt, eventuelt trenar/spelar.

Det er da slett ikke gitt at Elliott vil bli en bra trener bare p.g.a han er lojal? Dersom vi skulle ha "lojale spillere" som et viktig kriterium for ansettelser av fremtidlige trenere ville jeg blitt alvorlig bekymret for klubbens fremtid.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #10 på: 17. Feb. 2006, 22:30 »
Sitat fra: "MortenM"

Skal lojale spillere få spille i klubben i all overskuelig fremtid, uansett hvor dårlige de er? Ingen tvil om at Elliott bør bli gitt en jobb i klubben dersom det er behov for det og han er kvalifisert for den, men å gi ham fornyet kontrakt som spiller bare fordi han har spilt her i 2 perioder blir som å grave sin egen grav.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Dbatty

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Feb. 2006, 22:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Lee Clark: Som spiller holder han et middelmådig nivå. Er han fornøyd med å være 7. valg på sentral midtbane kan han godt være en mann som kan steppe inn om det er krise. Fin å ha som trener. Blør for klubben.

Caig: En middelmådig keeper som er fornøyd med å være 3.valg. Krul er for ung enda og vi bør beholde Caig. Har sikkert ikke allverden i lønn.

Alan O`Brien: Utrolig rask, men litt usikker på hvor god han egentlig er. Ny kontrakt under tvil.

Synes det er lavmål å ønske en lojal spiller som Robbie Elliot til helvete vekk i fra klubben. Synes Robbie bør behandles med den respekten han fortjener etter å ha vært i Newcastle i lang tid

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Feb. 2006, 22:56 »
Sitat fra: "Dbatty"
Sitat fra: "Asbjørn"

Synes det er lavmål å ønske en lojal spiller som Robbie Elliot til helvete vekk i fra klubben. Synes Robbie bør behandles med den respekten han fortjener etter å ha vært i Newcastle i lang tid

Lojal meg her og lojal meg der. Elliott skal være glad for at han i det hele tatt får spille for en PL klubb. Hadde det ikke vært for Newcastle hadde han mest sannsynlig spilt for en middelmådig klubb i divisjonen under.

Kan legge til at jeg var fly forbannet når Kenny Dalglish solgte han til Bolton for £2,5 millioner i 1997. Elliott hadde nemlig en utrolig god 96/97 sesong, og var en av hovedårsakene til at Newcastle fikk 2.plass og spilte Champions League året etter. Dessverre ødela benbruddet han fikk i en av de første kampene for Bolton mye av karrieren til Newcastle gutten.

Etter å ha vært tragisk i de fleste kampene etter overgangen fra Bolton har jeg nå fått nok. Jeg vil helst huske Elliott som den gode og lovende spilleren fra 90-tallet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Dbatty

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Feb. 2006, 17:12 »
Reagerer ikke på at du mener Elliot ikke er god nok for klubben, reagerer på at du ønsker han til helvete vekk fra klubben.
Slik situasjonen er idag har vi ingen andre alternativ enn Elliot som backup for Babayaro.
Jeg er bra sikker på at Robbie Elliot vil hylles av Toon army når han legger opp

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Feb. 2006, 17:53 »
Enig med Assbear her.

Forhåpentligvis så kommer det en ny venstreback til sommeren. Da er Elliot fullstendig overflødig, og uansett så er det en spiller som vi ikke bør fornye med. Uansett om han er lojal så er han ikke god nok. Vi kan ikke fylle opp stallen med halvdårlige spillere fordi de er lojale. Da kommer man ingen vei.

Når det gjelder trenerjobb til Elliot, så må vi passe oss slik at klubben ikke kommer til å lide av innavl. Da bør man heller hente inn kompetanse utenfra.
Carr har altfor få landskamper for England!