20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem bør vi forlenge med?  (Lest 8611 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem bør vi forlenge med?
« Svar #15 på: 18. Feb. 2006, 22:20 »
Sitat fra: "Dbatty"
Reagerer ikke på at du mener Elliot ikke er god nok for klubben, reagerer på at du ønsker han til helvete vekk fra klubben.
Slik situasjonen er idag har vi ingen andre alternativ enn Elliot som backup for Babayaro.
Jeg er bra sikker på at Robbie Elliot vil hylles av Toon army når han legger opp

Snakker vi ikke om hvem vi bør forlenge med? Det betyr etter at denne sesongen er over. Regner med at den kommende manager har såpass i hodet at han henter inn en ny venstreback til sommeren.

Etter å ha sett Robbie Elliott gjennomføre nok en tragisk kamp mot Sothampton er jeg enda mer sikker i min sak. Dårligere pasningsfot skal man lete lenge etter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Dbatty

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Feb. 2006, 22:26 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Reagerer ikke på at du mener Elliot ikke er god nok for klubben, reagerer på at du ønsker han til helvete vekk fra klubben.
Slik situasjonen er idag har vi ingen andre alternativ enn Elliot som backup for Babayaro.
Jeg er bra sikker på at Robbie Elliot vil hylles av Toon army når han legger opp

Snakker vi ikke om hvem vi bør forlenge med? Det betyr etter at denne sesongen er over. Regner med at den kommende manager har såpass i hodet at han henter inn en ny venstreback til sommeren.

Etter å ha sett Robbie Elliott gjennomføre nok en tragisk kamp mot Sothampton er jeg enda mer sikker i min sak. Dårligere pasningsfot skal man lete lenge etter.

Reagerer på at du ønsker Robbie til helvete vekk fra klubben

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Feb. 2006, 22:30 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Reagerer på at du ønsker Robbie til helvete vekk fra klubben

Ja mål er vesentlig i fotball, og etter å ha sett han har gitt bort utallige mål til motstanderlaget har jeg fått nok. Om du ønsker å ha lojale spillere som Elliott i klubben framfor å vinne fotballkamper så greit for meg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Feb. 2006, 23:10 »
Det er ikke snakk om ikke å hente inn en ny venstreback. Problemet er bare at det er enkelte som ser verdien i å ha en erfaren og lojal geordie i klubben, som et forbilde for de unge gutta.

Jeg mener Robbie selv må avgjøre hva han ønsker. Vil han spille fotball, må han skifte klubb. Hvis han godtar å være kriseløsning og kanskje spille mer for reservelaget, kanskje gå inn i en trenerrolle, så ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal beholde Elliott.
Og jeg synes Elliott stort sett klarte seg bra i dag. Har enkelte fatale glipper, men stort sett klarer han seg greit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. Feb. 2006, 01:57 »
Sitat
Problemet er bare at det er enkelte som ser verdien i å ha en erfaren og lojal geordie i klubben, som et forbilde for de unge gutta.
Det er da overhodet ikkje eit problem det :P

Ny venstreback må vi ha, ein som danker ut Babayaro, helst.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. Feb. 2006, 13:44 »
Ny venstreback og minst en ny midstopper, vel å merke.. Ellers mener jeg Elliott kan være nyttig som forbilde osv, slik Joakim sier.

Noreng

• Gjest
« Svar #21 på: 19. Feb. 2006, 15:52 »
Men hva med Chopra? Skal vi gi han en ny sjanse?

Jeg mener fast og bestemt NEI!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #22 på: 19. Feb. 2006, 16:30 »
Chopra har muligens talent, men ikke nok. En klubb som Newcastle bør ta seg råd til å la Chopra gå og hente betydelig bedre forsterkninger. Han har ikke akkurat vist seg så veldig god i Newcastle-trøyra hittil.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Feb. 2006, 20:07 »
Chopra har jo scoret nestmest mål i reserve league!!!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Feb. 2006, 20:09 »
Og da mener du at en klubb som Newcastle bør satse på ham når de kan finne andre alternativer? Newcastle er i Premier League og der har IKKE Chopra prestert i det hele tatt!
Tore Eikeland,

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Feb. 2006, 20:11 »
han har bare spilt 2 kamper i premier da, har han ikke?

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Feb. 2006, 20:13 »
Greit nok, det. Han har ikke gjort det bra der, men han bør vel ikke dømmes etter to kamper, OK. Uansett er han ikke god nok for et lag som Newcastle. Han gjorde det ikke akkurat kanonbra i Barnsley heller....
Tore Eikeland,

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Feb. 2006, 20:13 »
Greit nok, det. Han har ikke gjort det bra der, men han bør vel ikke dømmes etter to kamper, OK. Uansett er han ikke god nok for et lag som Newcastle. Han gjorde det ikke akkurat kanonbra i Barnsley heller....
Tore Eikeland,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. Feb. 2006, 22:16 »
Sitat fra: "journalisten"

Jo, det gjorde han såvisst.
Kom inn, ble med en gang utsatt for rasehets fra egne supportere, spilte litt på høyrekanten med begrenset suksess, gjorde det bedre og bedre med tilliten og ble toppscorer for Barnsley og årets spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 20. Feb. 2006, 12:38 »
Karakter og kommentar til Elliott fra Newcastle online.

Robbie Elliott - 5

I don't want to slate Elliott because he's a good lad and was brought in as cover, furthermore he's nearing retirement age so any kind of performance from the Easington born left-back has to be judged on those circumstances. But he was easily the worst player in a Black & White shirt against Southampton and for me, most of it was self inflicted. Why he needed to welly it whenever he got on the ball, I don't know, but it certainly didn't help the team. He also got skinned for pace once or twice by the Saints young Dyer, but that's to be expected. Luckily for Elliott he had N'Zogbia in front of him protecting him.