20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-Cup: Newcastle - Southampton  (Lest 33942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
FA-Cup: Newcastle - Southampton
« Svar #105 på: 18. Feb. 2006, 20:58 »
Strålende med seier, og herlig at det er nettopp Dyer som blir matchvinner!

Nå har ikke jeg sett kampen, så jeg vet ikke hvor godt vi spilte. Men uansett så er det resultatet som teller, og vi gikk videre. Det blir spennende å se hvem vi trekker i kvartfinalen, men håper på hjemmekamp.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 18. Feb. 2006, 21:00 »
Manchester United får nok en svak vårsesong. Mistet Smith i dag, og har allerede en del skader. Vidic og Evra ser heller ikke ut til å styrke laget.

Liverpool møter vi riktignok hjemme, men Swimmingpool er et solid lag. 1 poeng bør man si seg fornøyd med i denne kampen.

Bolton er et vanskelig lag å spille mot. Everton er på vei oppover, mens Charlton er ustabile og bør være en grei nøtt å knekke. Men siden det er snakk om hjemmebane i disse kampene, så bør 6 poeng være et fullt realistisk krav.
Carr har altfor få landskamper for England!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 18. Feb. 2006, 21:56 »
Dyer er en vanvittig ressurs når han er skadefri og i form, men spørsmålet er om han i det hele tatt greier å holde seg skadefri over en lengre periode. Det er det eneste jeg med flere er skeptisk til. Dyer var god i dag og det er lovende med tanke på resten av sesongen. Både for han og Newcastle sin del. Jeg håper inderlig at han holder seg skadefri resten av sesongen og viser sin fulle verdi for Newcastle.

At du beklager at du har vært kritisk til Dyer sine skadeproblemer skjønner jeg ikke.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 18. Feb. 2006, 22:35 »
Digger Dyer som skadefri, han er en enorm fotballspiller på sitt beste. Håper han og Luque kommer seg opp til hundre%

Fy faen for et lag vi har, bare en kongemanager nå, og sola skinner påny over Tyneside :D
Who else...... Alan Shearer

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 19. Feb. 2006, 00:35 »
Sitat fra: "Fredrik"
De tre neste kampene mot Charlton, Everton og Bolton er hjemme og er kamper som v skal ta 3 poeng i. Tilsammen da 9 peng, noe som er absolutt mulig... Deretter kommer kamper mot manu og lpool, litt tøffere! Hva tror dere?

ingenting ville gledet meg mere en seier mot manu. Jeg tror det er absolut mulig. Det eneste manu har støttet seg på denne sesongen er spissene. alt annet har vert katastrofe. Hvis vi klarer å tette igjenn bak, noenlunde ser jeg absolutt at vi skårer noen mål. Alt tilsier at midtbanen våres bør briljere mot deres modtbane. tenker spessielt på fletcher, O`Shea(haha) og giggs. De to nye kjøpene til manu var også katastrofe (vidic og evra) ingen av dem holder mål. Jeg tror vi har en stor mulighet, sålenge prestasjonene til guttene våre fortsetter å øke, samtidig med selvtilitten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #111 på: 19. Feb. 2006, 00:57 »
Å si at Vidic og Evra er katastrofekjøp når de bare har vært litt over en måned i klubben er bare tull. Jeg kunne gjerne sett begge disse spillerne i Newcastle-trøya, og begge hadde garantert hatt fast plass hos oss.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 19. Feb. 2006, 01:54 »
Vil tru at vi har mulighet som egentlig kva lag som helst for øyeblikket. Nå vere litt meir effektiv då. I dag fekk eg litt følelsen av at Souness var manager igjen.. noko av angrepsspelet var ikkje heilt bra...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 19. Feb. 2006, 12:40 »
Når er trekningen til neste runde i fa cupen?
iverpool FC

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 19. Feb. 2006, 12:48 »
Den er mandag 14.30, hvis jeg ikke husket feil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 19. Feb. 2006, 13:23 »
Fint at du har innsett det Christian, for det er i den rollen jeg har venta på at han skulle spille hele tiden!! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 19. Feb. 2006, 13:49 »
Sitat fra: "Nordin"
Å si at Vidic og Evra er katastrofekjøp når de bare har vært litt over en måned i klubben er bare tull. Jeg kunne gjerne sett begge disse spillerne i Newcastle-trøya, og begge hadde garantert hatt fast plass hos oss.

Jeg har sitt 3 kamper evra har spilt. Han har vert superdårlig alle kampene. mannen veier sikkert 60 kg og har ikke de største forutsetningene for å spille i pl. Når jeg sier katastro mener jeg at de ikke er gode nokk for å vinne gull. Slik som manu forventes å gjøre hvert år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 19. Feb. 2006, 17:02 »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #118 på: 19. Feb. 2006, 17:36 »
Noko som irriterte meg grense laust når eg såg kampen i går på  svensk viasat, var Peter Ramage sine vanvittig dårlege innlegg. Han treng virkeleg å trene innleggsfoten sin. Kvar bidige innlegg han slår går i første forsvarer. Positive er at han har blitt meget god framover.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 19. Feb. 2006, 22:49 »
Forøvrig, som jeg vel også sa for et år siden eller noe lignende, og som vår elskede Graeme Souness også mente, går jeg for at Kieron Dyer skal satses på som angrepsspiller. Tenk dere Michael Owen og Kieron Dyer som angrepsduo de kommende åra. Kommer til å være helt orgasmisk bra! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida