20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-Cup: Newcastle - Southampton  (Lest 33870 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
FA-Cup: Newcastle - Southampton
« på: 14. Feb. 2006, 12:40 »
Spennende kamp dette her. Veldig spennende og se om Glenn velger og kjøre Aston Villa og Pompey laget, eller om noen får hvile. Jeg tror selv at Glenn velger et nytt lag. Jeg tror i hvertfall at Luque får starte, kanskje Dyer. Veldig vanskelig å se på miditbanene nå tildags med Luque, Zogbia, Emre, Parker, Solano og Dyer, pluss at Bowyer og Clark er greie. Spissparet blir veldig Shola og Big Al, men jeg er ikke helt sikker på forsvaret.
Ramage er vel høyre, Bramble og Bou begynner å finne en bra form, mens Baba er utestengt. Jeg håper egentlig at Elliott tar en Bramble og spiller nydelig med ny manager.
Southampton er ikke det store laget lenger. Jeg mener vi bør slå de, når vi lett tar Pompey og Aston Villa.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 14. Feb. 2006, 12:50 »
Problemet til Elliott er at han ikke er noe bedre enn det han har spilt de gangene han har fått sjansen, mens Titus er utrolig god på sitt beste...

Med tanke på at det er ny kamp mot Charlton på onsdag, tror jeg vi får noen få forandringer i laget. På den andre siden er FAcupen Newcastle eneste sjanse til å vinne noe denne sesongen. Så vil tro at Glenn Roeder stiller et ganske bra lag... Hadde vært kjekt om Luque hadde fått sjansen...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Feb. 2006, 13:38 »
Eg trur, og håper, at laget forblir så uendra som mogeleg. Om Luque skal vere med er eg tvilsom til; er han i form?

Er han kampklar bør han vere på benken, og få prøve seg...

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Feb. 2006, 15:51 »
Tipper dette fort kan bli Glenn Roeder sin siste kamp som caretaker manager. Har på følelsen at vi har ny manager klar etter denne kampen. Forøvirg bør det være store muligheter for Roeder og co å hvile noen av de faste spillerne til denne kampen. Det er kamp mot Charlton til onsdagen. Håper vi får se følgende lag:

................Given...............

..Ramage...Bramble...Boum...Baba (om vi når frem med anken)

..Dyer....Bowyer....Emre....N'Zogbia..

........Shearer....Luque.......

Benk: Harper, Solano, Clark, Ameobi, Parker

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Feb. 2006, 17:02 »
la alan få hvile, så luque kan vise seg fram med ami!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Feb. 2006, 18:33 »
Sitat fra: "lucky_luque"
la alan få hvile, så luque kan vise seg fram med ami!
Helt enig

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Feb. 2006, 18:43 »
synes ikke vi skal la altfor mange vile.

FA cupen er den eneste sjansen vi har og vi kan ikke risikere og drite oss ut mot dem.Man vet aldri i FA cupen.

tror nok vi vinner ganske greit anyway
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Feb. 2006, 19:48 »
Nei, jeg tror ikke dette blir en enkel kamp, men for all del, håper jeg tar feil,he he
Who else...... Alan Shearer

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14. Feb. 2006, 20:08 »
Viasat sport, er det SportN de skal vi se den på?
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Feb. 2006, 21:27 »
Sitat fra: "Leslie"
Viasat sport, er det SportN de skal vi se den på?
Nei, det er viasat sport2.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 15. Feb. 2006, 11:09 »
Southampton er ute av form, og ligger nå nærmere nedrykk enn play-off.

Har mistet viktige spillere som Crouch, Niemi, Walcott, Quashie, Mills og McCann siden nedrykket, og dette er den svakeste Saints-utgaven på år og dag. Har fått inn Rasiak fra Spurs for å styrke det svake angrepet.

Denne kampen skal være en tilnærmet walk-over, og man kan tillate seg å stille med enkelte "reserver".
Carr har altfor få landskamper for England!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 15. Feb. 2006, 12:06 »
Dette skal være en grei enveigskjøring, spesielt med tanke på Newcastles siste opptredner.

Given

Ramage-Moore-Bramble-Elliott
Solano-Clark-Bowyer-Zoggy
Ameobi-Luque

Tror og håper på dette laget. hadde vært herlig å se Morre tilbake og fått et bittelite innblikk i hva han egentlig står for, selvom det er vanskelig etter et så langt skadeavbrekk. Tror midtbaneduon vår i Emre og Parker får hvile seg, sammen med Shearer. Roeder vil nok spare mange spillere, naturlig.

m,ange her sier at Cupen er det eneste vi kan vinne osv, noe som er sant, men ærlig talt folkens, tror dere ikke laget ovenfor hadde klart Southampton? Uten tvil seier, men Roeder vil nok ha med nøkkelspillere på benken tilfelle vi skulle bli knulla på starten å ligge under med 2 til pause..

3-0, lett seier...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 15. Feb. 2006, 12:39 »
5.runde:

Preston North End - Middlesbrough
Aston Villa - Manchester City
Chelsea - Colchester Utd
Charlton Athletic - Brentford
Liverpool - Manchester United
Bolton Wanderers - West Ham United
Stoke City - Birmingham City

Foruten at Chelsea og Liverpool/Manchester Utd kan bli motstandere i neste runde, så ser ikke den videre gangen i FA-cupen avskrekkende ut.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #13 på: 15. Feb. 2006, 14:30 »
Spiller vi som vi har gjort de siste kampen, skal dette være enveiskjøring. Jeg håper vi endelig er kommet i form, etter to seire på rad. Det er lenge siden sist vi hadde. Men statistikk sett har vi vært meget gode på hjemmebane i FA-cupen, og husker jeg ikke helt feil er det mange år siden sist vi tapte på hjemmebane.

Og når motstanderen heter Southampton og kommer fra CCC, sier det seg selv at vi bør forvente seier.

Jeg tipper 3-0  8)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. Feb. 2006, 18:16 »
Romance, jeg er helt enig i at det laget du setter opp skal være gode nok til å vinne mot Southampton, men jeg mener det er viktig at ikke sentrallinja byttes for mye på. Vi har råd til én, maks to utskiftning i hver av lagdelene, men ikke stort mer. Sentrallinja bør, så fremt vi får det til, forbli mer eller mindre den samme. Færrest mulig utskiftninger. Sentralmidtbanen vil jeg helst ikke gjøre for mye med. Emre og Parker spiller jævlig bra for tida. Splitter vi de to nå kan det slå negativt ut.
Jeg vil ha inn Dyer på høyrevingen, Elliott på v.back, ettersom jeg antar Baba må stå over denne kampen, og kanskje kan vi finne en plass til Luque, selv om jeg nødig vil ta ut Shearer i stigende form, og heller ikke Ameobi, som har vært genial i de siste kampene. Vil heller ikke ut med Zoggie, og da er det bare benken igjen. Så får vi bytte litt etter pause, for å få inn Luque.

Lee Clark bør nå, så fremt det er fysisk mulig, ha spilt sin siste kamp for newcastles a-lag. Ihvertfall på en stund.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon