20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #630 på: 09. Okt. 2006, 18:34 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Haha, tviler på at Bellamy blir respektert av sine medspillere på landslaget. Kunne aldri falle meg inn...

Irland tapte grusomme 5-2 mot Kypros. Irene strever etter at Given ble sykemeldt.

hvorfor skulle han ikke bli repsektert av lagkameratene? De vet jo hvor god han er. De vet at han alltid jobber enormt i hver eneste kamp. De vet at han hater å tape, og de vet hvordan han alltid går foran med et godt eksempel. Han er en av Wales aller aller aller beste spillere. Kanskje til og med bedre enn Giggs. Hvorfor skulle han ikke bli respektert av lagkameratene?

Tror ikke bare det er helt bakerst irene har problemer. De mangler vel også noe som heter forsvar. Carr er vel en av få som virkelig er god. Og når O'Brien er selvskreven i midtforsvaret, da vet vi at de har problemer. Midtbanen og angrepet til irene er veldig bra. Men bakover er det tynt. Og uten Given har de selvsagt et keeperproblem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #631 på: 09. Okt. 2006, 18:36 »
hehehe...Carr og virkelig god i samme setning.
Bare meg som synes det så veldig rart ut?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #632 på: 09. Okt. 2006, 18:44 »
Sitat fra: "Tim Buch"

Stephen Carr er en meget god høyreback. Han er en av PLs beste. Eller, dvs, han var det da vi kjøpte ham. Nå er han ikke det lenger. Men han er fortsatt en god spiller. Og Carr er i mine øyne den eneste irske forsvarsspilleren som kunne forsvart en plass på det engelske landslaget.

plebbster

• Gjest
Bellamy
« Svar #633 på: 09. Okt. 2006, 19:19 »
Carr hadde ikke vært i nærheten av England. Synes ikke han er noe god, jeg. Ikke det at vi trenger en høyreback mer enn en midtstopper. Men det sier mest om midtstopperene vi har.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #634 på: 09. Okt. 2006, 19:21 »
Carr foran Neville og Johnson? Nei, langt ifra..

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #635 på: 09. Okt. 2006, 20:41 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Tim Buch"

Stephen Carr er en meget god høyreback. Han er en av PLs beste. Eller, dvs, han var det da vi kjøpte ham. Nå er han ikke det lenger. Men han er fortsatt en god spiller. Og Carr er i mine øyne den eneste irske forsvarsspilleren som kunne forsvart en plass på det engelske landslaget.

Carr var ikke blandt de beste høyrebackene når vi fikk ham. Han var en avdanket(men middelmådig) og skadeforfulgt spiller. Nå har han blitt enda dårligere. Til og med Babayaro er bedre.
Gary Neville, Luke YOUNG og Glen Johnson hadde alle vært forran han i Englandstroppen, og alle spiller i PL. Chimbonda, Ferreira, Eboue, Lauren, Finnan, Neill, Hibbert, Jagielka, Geremi og Parnaby er også høyrebacker jeg heller ville hatt en Carr, og alle spiller i PL.

Edit: rettet opp en bommert. Takk Andre.  :wink:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #636 på: 09. Okt. 2006, 21:01 »
Enig. Synes Carr er en forferdelig dårlig spiller, som ikke har noe som å gjøre i PL. Som Tim sier, det er ganske mange høyrebacker jeg heller ville hatt...

Og det er Luke Young som er høyreback, ikke Luke Moore.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #637 på: 14. Okt. 2006, 16:57 »
Hehehehe, herlig lesning fra en frustrert Liverpool supporter om Bellamy etter dagens 1. omgang :-)

Dødstrist [17267] 14.10.06 16:53  Er innlegget upassende? Tips oss  Svar På  Endre
Den siste halvtimen er noe av det dårligste jeg har sett av et fotballag.  Bellamy væler rundt som en hodeløs kylling og bortsett fra visse positive ting fra Alonso, Pennant og Crouch så har det vært usselt. Full skjerpings før 2. omgang, dette holder ikke til å slå Watford engang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #638 på: 14. Okt. 2006, 17:45 »
1 - 1 BELLAMY. Craig Bellamy får stå alene på bakerste stolpe ved en Liverpool-corner og header ballen inn fra fem meters hold.

Men den gang ei..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #639 på: 14. Okt. 2006, 17:56 »
Sitat fra: "EivindI"
1 - 1 BELLAMY. Craig Bellamy får stå alene på bakerste stolpe ved en Liverpool-corner og header ballen inn fra fem meters hold.

Men den gang ei..

Den hodeløse kyllingen scorer på hodet :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #640 på: 14. Okt. 2006, 17:58 »
B O M B E ! at Bellamys første scoring var mot gamleklubben da.
Når det plinga 1-1 så viste eg at det var Bellamy.
Han måtte jo opprettholde drittsekkfaktoren  :idea:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Bellamy
« Svar #641 på: 14. Okt. 2006, 18:29 »
Hadde du unngått å score hvis du spilte mot gamleklubben?

Han opprettholder vel drittsekkfaktoren uansett hva han gjør.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #642 på: 14. Okt. 2006, 19:21 »
Greit nok at han scorer. Men at han feirer såpass mye mot klubben han "elsket å spille for" syntes jeg var litt tåpelig...

plebbster

• Gjest
Bellamy
« Svar #643 på: 14. Okt. 2006, 19:22 »
Det å juble vilt mot sine gamle supportere er noe helt annet. Men bare det å score må vel være lov. :roll:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #644 på: 15. Okt. 2006, 15:26 »
Ja la oss bruke det imot Bellamy at han scorer mot Blackburn. Den klubben han har elsket hele tiden, og som han virkelig har hjertet sitt i. Det har jeg ikke hørt ham si om noen klubb. Og Bellamy er lojal nok til å ha fokus på den klubben han til enhver tid spiller for. Det siste Bellamy tenkte på når han scoret var at Blackburn sto på motsatt banehalvdel.

Og det er lov å juble for sin første scoring for sin nye arbeidsgiver.