20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108260 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #615 på: 27. Sep. 2006, 19:49 »
Kvalitetspillere, dessuten er da ikke Pennant en bråkemakker... Det er vel helst et alkoholinntak og litt vill kjøring han er kjent for. Bellamy er mer en kranglefant..
iverpool FC

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #616 på: 30. Sep. 2006, 15:32 »
Nok en latterlig dårlig kamp av Craig Bellamy i Liverpool drakta. Han står vel nå med 11 kamper på rad uten scoring.

Ikke mange Liverpool supportere som er fornøyd med urokråka akkurat :-)

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=1091223&Thread=Pennant%20og%20Bellamy
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #617 på: 30. Sep. 2006, 17:22 »
bellamy er jo en spiller som skaper alle sjanser sjøl, bare at han bommer konstant alene med keeper.

og at vi fikk duff for halvparten av hva pennant kosta er et stort mysterium for meg. den mannen klarte jo såvidt nivået i birmingham. men på den andre siden så lo jeg til jeg lå på golvet da pool kjøpte crouch for £9 mill. han har jo blitt en av PL's beste spisser nå

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #618 på: 30. Sep. 2006, 22:49 »
Bellamy kan dra til helvete! :twisted:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #619 på: 30. Sep. 2006, 22:51 »
Jeg GLEDER meg over at den lille tufsen ikke har scoret i ligaen for L'pool :lol:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #620 på: 01. Okt. 2006, 06:25 »
Trur ikkje noke fotballspillera kjeme te helvet, siden dei gjer at så mange ikkje drepe seg sjøl! Eg hadde iallefall ikkje klart å leve uten fotball!
ieron Dyer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #621 på: 01. Okt. 2006, 13:28 »
Men igjen, hadde ikke fotballen vært oppfunnet, så hadde du jo ikke vistt hva du hadde savnet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

validus

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #622 på: 01. Okt. 2006, 13:47 »
Nei, men viss fotballen hadde blitt tatt fra meg liksom....  :wink:
ieron Dyer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #623 på: 01. Okt. 2006, 13:49 »
Ja, da skjønner jeg. Hadde fotballen blitt tatt fra meg hadde livet mitt vært ufullstendig. Men jeg tror ikke jeg ville tatt mitt eget liv. Jeg er for interessert i sport generelt, og i musikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

playah

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #624 på: 01. Okt. 2006, 14:31 »
Det Liverpool laget består av bare klyser: Pennant, Kewell, Garsia, Riise og Bellamy.
viss det blir en krangel i laget, så kan jeg vedde på at det er en av de 4, som starter den.(utenom riise han er en tøffel for gerrard)

Benites sa dette om Morientes: han sa at så lenge morientes gjør det bra for laget, og selvom ikke scorer så kommer han til å ha han i klubben...Han sa det samme om bellamy....da kunne han likegodt ha kjøpt sheringham til klubben!!!!

Viss noen av dere har sett liverpool vs tottenham kampen, så, så dere at da bellamy traff stanga fra 2meter hold og bommet, så kom en annen liverpool spiller å scoret, så jublet ikke bellamy, han var sur pga det ikke var han som scoret....det sier hvor egoist han er...Han tenker alltid på sitt beste :wink: .
sånne spillere er ikke bra i hvilken som helst klubb :!:  :!:  :!:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #625 på: 03. Okt. 2006, 21:28 »
No er han faktisk blitt kaptein for Wales. (Fordi Giggs er skada)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #626 på: 03. Okt. 2006, 21:43 »
Haha... :lol:

En av de siste jeg ville hatt som kaptein!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #627 på: 07. Okt. 2006, 17:22 »
Wales er i ferd med å gå på en skikkelig smell hjemme mot Slovakia. De ligger under 1-5!! Og gjett hvem som er kaptein? Jo, den fantastiske Bellamy som mange ennå forguder her inne.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #628 på: 07. Okt. 2006, 17:27 »
Sitat fra: "KingKev"
Wales er i ferd med å gå på en skikkelig smell hjemme mot Slovakia. De ligger under 1-5!! Og gjett hvem som er kaptein? Jo, den fantastiske Bellamy som mange ennå forguder her inne.

Måtte gå galt det. Rart ikke landslagstreneren skjønte det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #629 på: 07. Okt. 2006, 23:28 »
Haha, tviler på at Bellamy blir respektert av sine medspillere på landslaget. Kunne aldri falle meg inn...

Irland tapte grusomme 5-2 mot Kypros. Irene strever etter at Given ble sykemeldt.